Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
- pavel dolínek
- Příspěvky: 67
- Registrován: úte srp 29, 2006 10:00 pm
- Bydliště: dolínek
- Kontaktovat uživatele:
si myslim ze to budou mit kurva tezky se tady na trhu prosadit,maly ts nemaj prachy a kdyz dojedou starou mechanizaci tak je nejakej obr zprivatizuje,cestari jsou skoro vsichni uz v rukou soukromych firem a ty si to nekoupi a ani ceskej dopravce,bo to bude takova racha ze bude prevysovat zahranicni dovozce,je to skoda,pekny auto,by se mi libila sklopka s rukou a 4x4,jedine by mohla vlada neco dotnout ze to je ceskej vyrobce,myslim ze to nekde venku takle probehlo(probiha).cago pavel
Zdravím. Taky si myslím, že to nebude jednoduché, ale záleží na státu, s čímž se bohužel dnes moc počítat nedá. Menší TS by do FOXe podle mého mohly jít, protože kromě "masírování" od prodejců zahraničních značek (+ zkorumpovatelnosti rozhodujících úředníků obcí) nehrozí žádný tlak od zahraničních majitelů.pavel dolínek píše:si myslim ze to budou mit kurva tezky se tady na trhu prosadit,maly ts nemaj prachy a kdyz dojedou starou mechanizaci tak je nejakej obr zprivatizuje,cestari jsou skoro vsichni uz v rukou soukromych firem a ty si to nekoupi a ani ceskej dopravce,bo to bude takova racha ze bude prevysovat zahranicni dovozce,je to skoda,pekny auto,by se mi libila sklopka s rukou a 4x4,jedine by mohla vlada neco dotnout ze to je ceskej vyrobce,myslim ze to nekde venku takle probehlo(probiha).cago pavel
Pokud jde o cestáře, tak pod tímto nejspíš myslíte stavební firmy. Ty jsou totiž většinou zprivatizovány "ven" (Berger, Colas, Dálniční stavby Praha, ILBAU, Skanska, SMP, SSŽ, STRABAG,...). Samozřejmě ještě existují menší "akciovky nebo eseróčka", ale to jsou jen "malí hráči".
Já jsem myslel klasické cestáře a dálničáře, kteří patří krajům (SÚS), respektive Ředitelství silnic a dálnic (vlastně státu). Tam by se dala čekat pomoc, i když při pohledu na vozy České pošty (nová Atega a Iveca) pomoc nečekám. Myslím, že takto by byla pomoc efektnější než různé daňové úlevy + investiční pobídky a po daňových prázdninách firma "sbalí kufry" a jde na východ.
Ještě několik vět. V zahraničních firmách záleží na tom, co si tuzemští manažeři dokážou prosadit. Jeden příklad za všechny. Např. německá firma Streicher (staví plynovody) - tam kromě valíků VW Transporter s dvojkabinami (pro montážní čety) je (zatím) všechno ostatní české (Avie, Tatry). Byly tlaky nakoupit německá auta, ale naši si zdůvodnili Tatry do terénu a Němci toto (kupodivu) uznali. Kdyby bylo takových firem víc.
Totéž by podle mého šlo i jinde, ale firmy vidí postoj státu a jednají stejně. Věřím, že na západě je běžné, že státní firmy (a asi nejen ony) podporují svůj domácí průmysl mimo jiné i nákupem svých aut. U nás se ale můžeme po..... ze zahraničních značek, i když by měly nižší užitnou hodnotu než srovnatelné české zboží (a to bohužel nejen pokud jde o auta).
Totéž by podle mého šlo i jinde, ale firmy vidí postoj státu a jednají stejně. Věřím, že na západě je běžné, že státní firmy (a asi nejen ony) podporují svůj domácí průmysl mimo jiné i nákupem svých aut. U nás se ale můžeme po..... ze zahraničních značek, i když by měly nižší užitnou hodnotu než srovnatelné české zboží (a to bohužel nejen pokud jde o auta).
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
MfD: Firma Tedom Truck obnovuje pod jménem Fox výrobu vozů Liaz
6.9.2006 7:50 ČTK
Praha 6. září (ČTK) - Česká společnost Tedom Truck vrací na české silnice nákladní automobil Liaz, avšak s novým jménem. Lehký nákladní automobil Fox konstrukčně vychází právě ze známé "liazky". Napsala to dnešní Mladá fronta Dnes.
Firma chce nový vůz prodávat jak v tuzemsku, tak na zahraničním trhu. "Oproti původnímu modelu vyráběnému v Mnichově Hradišti jsme provedli řadu zlepšení," řekl ředitel závodu Tedom Motory Vlastimil Vildman.
Řadu dílů pro nový automobil bude Tedom nakupovat od renomovaných firem, což by podle Vildmana mělo zajistit co největší spolehlivost celého vozu. Motory si bude firma vyrábět v bývalé motorárně Liazu v Jablonci nad Nisou.
Nový vůz se bude zatím vyrábět také v Jablonci. Pokud se podaří výrobu rozjet, přesune se do nového závodu v Třebíči, který Tedom staví pro montáž vlastních autobusů. V Jablonci zůstane vývoj a výroba prototypů a kabin.
Podle ředitele Sdružení automobilového průmyslu Antonína Šípka by si nový vůz mohl novou klientelu najít. "Důležitá bude hlavně kvalitní servisní sí?," uvedl Šípek. Právě na nedokonalý servis čeští výrobci nákladních aut v devadesátých letech doplatili.
http://zpravy.atlas.cz/ekonomika/84831- ... -liaz.aspx
6.9.2006 7:50 ČTK
Praha 6. září (ČTK) - Česká společnost Tedom Truck vrací na české silnice nákladní automobil Liaz, avšak s novým jménem. Lehký nákladní automobil Fox konstrukčně vychází právě ze známé "liazky". Napsala to dnešní Mladá fronta Dnes.
Firma chce nový vůz prodávat jak v tuzemsku, tak na zahraničním trhu. "Oproti původnímu modelu vyráběnému v Mnichově Hradišti jsme provedli řadu zlepšení," řekl ředitel závodu Tedom Motory Vlastimil Vildman.
Řadu dílů pro nový automobil bude Tedom nakupovat od renomovaných firem, což by podle Vildmana mělo zajistit co největší spolehlivost celého vozu. Motory si bude firma vyrábět v bývalé motorárně Liazu v Jablonci nad Nisou.
Nový vůz se bude zatím vyrábět také v Jablonci. Pokud se podaří výrobu rozjet, přesune se do nového závodu v Třebíči, který Tedom staví pro montáž vlastních autobusů. V Jablonci zůstane vývoj a výroba prototypů a kabin.
Podle ředitele Sdružení automobilového průmyslu Antonína Šípka by si nový vůz mohl novou klientelu najít. "Důležitá bude hlavně kvalitní servisní sí?," uvedl Šípek. Právě na nedokonalý servis čeští výrobci nákladních aut v devadesátých letech doplatili.
http://zpravy.atlas.cz/ekonomika/84831- ... -liaz.aspx
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Další zpráva:
http://news.auto.cz/aktuality/trebicsky ... liazy.html
(Ale nenajdete tam ani kousíček nic novýho).
http://news.auto.cz/aktuality/trebicsky ... liazy.html
(Ale nenajdete tam ani kousíček nic novýho).
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Fotky přímo z Nitry přibyly na stránkách Tedomu:
http://www.tedomtruck.cz/aktuality/nitra.htm
Je tam konečně vidět i ten komunál zezadu, takže jsou vidět dobře ty nádrže za kabinou.
http://www.tedomtruck.cz/aktuality/nitra.htm
Je tam konečně vidět i ten komunál zezadu, takže jsou vidět dobře ty nádrže za kabinou.
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
dvid foto z nitri ti poslem zajtra ale kedze nasmu fotaku sa stala nehoda tak su z nim len asik 2 fotky ale mam este zopar fotky urobene mobilom spoluziak tvrdi ze ten mobil robi dobre foto / vo fotaku sa uvarili baterie VARTA-nedavat do Olympusu / inak sedel som v nom a je to super super a super strasne sa mi paci motalo sa tam dost vela ludi cize to znaci otom ze je to dost zaujimave auto hlavne CNG zaruka je nato 300 000-km co sa tam vravelo zatial len tolko a slubujem ze sa polepsim a do dalsieho autosalonu co bude zrejme koncom roka incheba si kupim fotak a este nieco cestov do NITRI som vydel 2 krasnych orandzovich Foxov
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj! Hele...já jedu na víkend pryč,takže se na to podívám bohužel až v pondělí. S tím fo?ákem je to škoda...ale co se dá dělat.
A jaký dva foxe si viděl?Jako starší? Jeden z nich byl asi tento, ne?
http://www.liaz.cz/galerie/rada_400_fox ... e/f027.jpg
A jaký dva foxe si viděl?Jako starší? Jeden z nich byl asi tento, ne?
http://www.liaz.cz/galerie/rada_400_fox ... e/f027.jpg
název Foxv a dalsi
Zdravím. Chci se zeptat:
1. jestli netusite, proc firma, ktera vlastni licenci na znacku LIAZ, ji nechtela prodat Tedomu? Planuje ji snad nejak vyuzit? Pripadne jestli jeste Tedom o jeji koupi uvazuje...
2. jestli na Dakaru 2007 bude jezdit Macik pod znackou LIAZ nebo jiz se znackou FOX?
3. myslite si, ze vojensky FOX ma sanci prosadit se u nasi armady, kdyz ted chce armada nakoupit snad tisice novych Tatrovek?
Dekuji za odpovedi a preji znacce FOX co nejvetsi uspech, ikdyz bych zase rad videl znacku LIAZ.
Mejte se.
1. jestli netusite, proc firma, ktera vlastni licenci na znacku LIAZ, ji nechtela prodat Tedomu? Planuje ji snad nejak vyuzit? Pripadne jestli jeste Tedom o jeji koupi uvazuje...
2. jestli na Dakaru 2007 bude jezdit Macik pod znackou LIAZ nebo jiz se znackou FOX?
3. myslite si, ze vojensky FOX ma sanci prosadit se u nasi armady, kdyz ted chce armada nakoupit snad tisice novych Tatrovek?
Dekuji za odpovedi a preji znacce FOX co nejvetsi uspech, ikdyz bych zase rad videl znacku LIAZ.
Mejte se.
Re: název Foxv a dalsi
Nad tim jsem taky přemejšlel a myslim si ,že by se uplatnilo kdyby udělali hasičský auto.Klasicky kabina z karosy.... to by se mohlo chytnout.Koblih píše:Zdravím. Chci se zeptat:
1. jestli netusite, proc firma, ktera vlastni licenci na znacku LIAZ, ji nechtela prodat Tedomu? Planuje ji snad nejak vyuzit? Pripadne jestli jeste Tedom o jeji koupi uvazuje...
2. jestli na Dakaru 2007 bude jezdit Macik pod znackou LIAZ nebo jiz se znackou FOX?
3. myslite si, ze vojensky FOX ma sanci prosadit se u nasi armady, kdyz ted chce armada nakoupit snad tisice novych Tatrovek?
Dekuji za odpovedi a preji znacce FOX co nejvetsi uspech, ikdyz bych zase rad videl znacku LIAZ.
Mejte se.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů