Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh
Chlapci mam novd cargo, rok vyroby 2014 a chcel by som nocne cervene svetlo. Ledky zapojit neviem kam, kedze som uplne mimo do elektriky. Nejake napady?
Iveco EuroCargo (2014) + vlek SVAN
MAN TGS 26.440 3náprava -> uz minulost
Ex: Iveco EuroCargo 150e28, Renault Magnum 480, Scania R420 highline, Daf 105XF (bionafta), Volvo FH12, Iveco EuroStar, Mercedes Axor
MAN TGS 26.440 3náprava -> uz minulost
Ex: Iveco EuroCargo 150e28, Renault Magnum 480, Scania R420 highline, Daf 105XF (bionafta), Volvo FH12, Iveco EuroStar, Mercedes Axor
- Globe
- řidič angličáku
- Příspěvky: 4787
- Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
- Bydliště: Usti nad Labem
Včera jsem si byl vyzkoušet tuhle italskou novinku a musim na rovinu přiznat, že ač jsem od toho auta nečekal moc, až skoro vůbec nic, hodně příjemně mě překvapilo. Hezky hladkej chod motoru, příjemná spojka i řazení, i díky tomu, že to mělo předek na měchách, suverénní jízdní projev i když to bylo bez nástavby. Nekonalo se žádný drncání, odskakování, hopsání, nic... pěkná veliká kabina, která pocitovým vnímáním prostoru v pohodě snese srovnání s TGL, bohužel, vybavena tvrdými plasty vzor "Škoda Favorit 1990" - to je veliká škoda i když designově je to vevnitř moc příjemný, materiály to celý posouvají zpátky na úroveň Avie Dá se to i hezky vybavit, například klimatizovanou sedačku (příplatek 100 EUR) myslím německá konkurence neumí. Moc příjemnej do ruky je multifunkční volant (Nový atego jsem ještě neřídil, ale v TGL je pořád strašně obří) s tak akorát tlustým věncem. I když nemá vzduchovou aretaci (opět připomínka zlatejch osmdesátek ), dá se poměrně široce nastavovat a v kombinaci s polohama sedačky se dá najít super poloha na řízení. Samozřejmě je to pořád italský auto, takže kromě kladů má i spoustu drobnejch záporů, typicky italsky nedotažený je třeba to, že i u fungl novýho auta vrzaly oba držáky zrcátek.. to by se snadno dalo vyřešit systémem "DoDo," ale komu by se chtělo rozebírat funglovku, že Ale celkově rozhodně krok kupředu a při použití nerozmazlenýho, slabozrakýho a o hmat připravenýho řidiče naprosto seriozní konkurence Ategu a TGL
ahoj, prosím Vas koupil jsem eurocargo 75e13 2005 a při studenem motoru vubec není znát turboefekt... jako v nouzáku. cca po minutě se turbo zacne chytat od 2000ot/min a po 15-20min taha od 1800ot... ale ten spodek -stejne to není ono. Diagnostika bez problému ani na palubce nic nesvítí.. Nesetkal se stim někdo? Nějaké čidlo tlaku turba, nebo nějaka váha vzduchu? Jestli tam je. Děkuji
eurocargo 75e14
starsi euro2
nevunguje topeni..zapnes ventilator a nic..?
ma nekdo zkusnost?stalo se nekomu,po cem jit co zkusit..?
Popravde nic jsem s tim nedelal..ceka me to o vikendu..
Tak jen zkousim pripadne nejake tipy..
starsi euro2
nevunguje topeni..zapnes ventilator a nic..?
ma nekdo zkusnost?stalo se nekomu,po cem jit co zkusit..?
Popravde nic jsem s tim nedelal..ceka me to o vikendu..
Tak jen zkousim pripadne nejake tipy..
ridic profesional osvč
iveco eurocargo 75e15 -
daf lf 45
man 8.163
iveco eurocargo
daf xf euro6 510 - navěs + vlek panav 25.25m - bývavalo
iveco eurocargo 75e15 -
daf lf 45
man 8.163
iveco eurocargo
daf xf euro6 510 - navěs + vlek panav 25.25m - bývavalo
Praskly pist 75E14
Zdravim.
Mam praskly pist na prvnim valci 75E14.Oplati se to jeste delat nebo shanet druhy motor?Udelam to sam doma?Dik za info.
Mam praskly pist na prvnim valci 75E14.Oplati se to jeste delat nebo shanet druhy motor?Udelam to sam doma?Dik za info.
Záleží jestli ti nevydřel válec, něco málo se nechá udělat ruční honovačkou, měnil jsem v loni jeden válec na Euro5 , sada píst, kroužky, čep stála něco okolo litru. Fotky jsou o pár příspěvků výš. K tomu si připočti těsnění pod hlavu+ nějaké těsnění kolem. (byl jsem v tom skoro za padesát, vypadlo mi ventilový sedlo a hlava už nešla opravit)
Vyměníš ho i na ulici, sundáš vanu , povolíš ojnici , vytáhneš ho ven. Otázka je proč ti prasknul, kapal vstřik a propálil se, přidřel se? Schánět jiný motor? Kolik bude mít najeto, v jakém bude stavu? Než vyměníš motor tak máš tohle hotový třikrát. Těžko ti radit co bude lepší když to nevidím naživo.
Vyměníš ho i na ulici, sundáš vanu , povolíš ojnici , vytáhneš ho ven. Otázka je proč ti prasknul, kapal vstřik a propálil se, přidřel se? Schánět jiný motor? Kolik bude mít najeto, v jakém bude stavu? Než vyměníš motor tak máš tohle hotový třikrát. Těžko ti radit co bude lepší když to nevidím naživo.
Nedavno se menilo tesneni pod hlavou.Vstriky na testeru ok.Nevim,jak je na tom hlava.Opticky vse ok,ale nejak trhlina mozna muze byt.Necham zkontrolovat.Ve vode nic ani v oleji.Za jizdy zarachotilo a pak to slo na tri valce.Ted hlava dole a kus pistu pryc.Zitra sundam vanu a vytahnu to.Jinak na motoru vse delane,turbo,vstriky atd.Skoda to davat pryc.Vymenim pist s krouzkama a uvidim co to bude delat.Auto jezdi kolem komina.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů