Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Spojce, spojce.... jednak to "přehřátí" spojky bývá spíš počítaná hodnota, která se ukáže v závislosti na váze, rychlosti, otáčkách, sklonu, atd....pokud je vybraný kvalt příliš vysoký pro dané podmínky. Druhá věc je, že bych čekal, že pro podobná provedení podvozků bude existovat off-road program, včetně vypnutí kontroly trakce a možnosti manuálního řazení a crawleru-plazivky. Třetí věc je, že dneska jsou bohužel - v honbě za snížením spotřeby - na úkor průchodivosti terénem upřednostňovány různé EKO-varianty SW převodovek, které sice mají třeba volnoběžku, ale chybí jim např. program "rozhoupání"...... A čtvrtá - aniž bych se chtěl někoho dotknout, ale zahrnout to musím - že to pilot neumí používat.
Jinak Pavle, ať se daří s novým strojem. Tušíš, co bude za nástavbu, Kobit?
Jinak Pavle, ať se daří s novým strojem. Tušíš, co bude za nástavbu, Kobit?
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Jj, nástavba bohužel Kobit a radlice bude půjčená Schmidt na zkoušku. Ve čtvrtek snad pro to pojedu.
Jinak ve vlákně Arocs jsem četl Safkyho postřehy a zrovna převodovku dost chválil, tak uvidíme.
Jinak ve vlákně Arocs jsem četl Safkyho postřehy a zrovna převodovku dost chválil, tak uvidíme.
- převodovka PowerShift 3 je momentálně asi nejlepší na trhu (na podobné úrovni je ještě Volvo I-Shift + derivát Renault OptiDriver+), v OffRoad režimu řadí skoro stejně rychle jako DSG u osobáku, má plíživý mód podobně jako měničový automat = bez přidání plynu vyjede i velký kopec s naloženým autem, účinný režim rozhoupání pro vyjetí zapadnutého auta
- 4 zpátečky, max. až 50 km/h
BES - běs
Čonkin to napsal moc dodře,spojku na Arocsu jsem jen jednou přehřál a to že
tu desetikolu totálně utopil v oraništi.Základ je se rozjíždět na 1kvalt nebo ještě
si couvnout a ulechčit rozjezd,osobně jezdím v terénu na manuální režim.S tahačem
i desetikolou při jízdě do křižovatky nebo kruháče při krátkém zastavením tak volič
jízdy dám do neutrálu a hned zas vpřed a nestane se situace že automat neví co má
dát za kvalt(malá rada od pana Myslíka,Čonkin ví co je za odborníka)
Pavel Šebek přeji at Arocs dobře slouží
tu desetikolu totálně utopil v oraništi.Základ je se rozjíždět na 1kvalt nebo ještě
si couvnout a ulechčit rozjezd,osobně jezdím v terénu na manuální režim.S tahačem
i desetikolou při jízdě do křižovatky nebo kruháče při krátkém zastavením tak volič
jízdy dám do neutrálu a hned zas vpřed a nestane se situace že automat neví co má
dát za kvalt(malá rada od pana Myslíka,Čonkin ví co je za odborníka)
Pavel Šebek přeji at Arocs dobře slouží
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů