Moderátoři: Olda, cuisine, BajlachVT
Tak k tomu mne tedy zajímá, jak by někdo mohl vysolit takový ranec za pochybnou cestu v návěsu.
Za Á; takovou cifru vydělávám skoro dva roky a to mám alespoň trochu slušně placené zaměstnání nejen na poměry východu Evropy.
Za Bé; za ty prachy si koupí novou identitu i celosvětově hledaný terorista, koupí si cestu kolem světa na luxusní způsob a uplatí všechny případné kontroly, které by mu chtěly zabavit zavazadla plná RPG a jako třešničkou na dortu mu zbydou ještě peníze na to, aby si zaplatil natáčení, jak močí Bulharskému celníkovi do úst, aby měl co dát na YouTube.
Nevěřím prostě tomu, že když už Vietnamka má takové peníze, že je utratí za tak nepohodlnou cestu.
Za Á; takovou cifru vydělávám skoro dva roky a to mám alespoň trochu slušně placené zaměstnání nejen na poměry východu Evropy.
Za Bé; za ty prachy si koupí novou identitu i celosvětově hledaný terorista, koupí si cestu kolem světa na luxusní způsob a uplatí všechny případné kontroly, které by mu chtěly zabavit zavazadla plná RPG a jako třešničkou na dortu mu zbydou ještě peníze na to, aby si zaplatil natáčení, jak močí Bulharskému celníkovi do úst, aby měl co dát na YouTube.
Nevěřím prostě tomu, že když už Vietnamka má takové peníze, že je utratí za tak nepohodlnou cestu.
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
Re: Rozrezana PLACHTA ci mala BURACKA alebo tech.problem -OPRAVA
30.000 £ - 34.600 Eur - 885.000 Czk
Neviem či je to reálna suma alebo nieje. Mne je to jedno. Možno naozaj toľko zaplatili.
Niekedy navážam návesy do prístavov a tiež chodím pre návesy, ktoré sa vylodili. Ale je to len medzi Dánskom a Švédskom. Chvíľu to bolo aj s Litvou. Medzi týmito krajinami nieje žiadny prísny režim a plomby na návesoch v prístave nikto nekontroluje. Aspoň u mňa to nikto nikdy nekontroloval. Prázdne návesy sú bez plomby. Funguje to tak, že mám nejaký kód, ktorým sa hlásim v kancelárii a samotná kontrola návesu prebieha tak, že pomaly prechádzam cez kontrolnú bránu, kde je niekoľko kamier. A tie celú súpravu zosnímajú.
Toto sú fotky "Trailer gate" z google street, z jedného prístavu, kde chodím s návesmi.
Cez túto bránu musia prejsť všetky kamióny, ktoré svoj náves v prístave odpájajú. Na každej strane je 6 kamier, ktoré auto zosnímajú. Podobne tu funguje aj v iných prístavoch. Všade sú takéto trailer gate. Je to asi hlavne preto, aby bol zaznamenaný fyzický stav návesu pri vjazde do prístavu. Pri výjazde sa už cez tieto brány nechodí. A to je jediná kontrola, ktorá sa robí. V lodnej kancelárii odomňa nikto nič nechce, len nahlásim, že som prišiel odpojiť náves, dostanem vstup do prístavu, tam náves odpojím a idem preč.
Samozrejme, že v prístavoch do Anglicka sú kontroly oveľa prísnejšie, kontrolujú sa aj plomby a hľadajú sa migranti.
Píšem to sem len preto, lebo polícia by mala ľahko zistiť, kto náves do belgického prístavu dotiahol.
Neviem či je to reálna suma alebo nieje. Mne je to jedno. Možno naozaj toľko zaplatili.
Niekedy navážam návesy do prístavov a tiež chodím pre návesy, ktoré sa vylodili. Ale je to len medzi Dánskom a Švédskom. Chvíľu to bolo aj s Litvou. Medzi týmito krajinami nieje žiadny prísny režim a plomby na návesoch v prístave nikto nekontroluje. Aspoň u mňa to nikto nikdy nekontroloval. Prázdne návesy sú bez plomby. Funguje to tak, že mám nejaký kód, ktorým sa hlásim v kancelárii a samotná kontrola návesu prebieha tak, že pomaly prechádzam cez kontrolnú bránu, kde je niekoľko kamier. A tie celú súpravu zosnímajú.
Toto sú fotky "Trailer gate" z google street, z jedného prístavu, kde chodím s návesmi.
Cez túto bránu musia prejsť všetky kamióny, ktoré svoj náves v prístave odpájajú. Na každej strane je 6 kamier, ktoré auto zosnímajú. Podobne tu funguje aj v iných prístavoch. Všade sú takéto trailer gate. Je to asi hlavne preto, aby bol zaznamenaný fyzický stav návesu pri vjazde do prístavu. Pri výjazde sa už cez tieto brány nechodí. A to je jediná kontrola, ktorá sa robí. V lodnej kancelárii odomňa nikto nič nechce, len nahlásim, že som prišiel odpojiť náves, dostanem vstup do prístavu, tam náves odpojím a idem preč.
Samozrejme, že v prístavoch do Anglicka sú kontroly oveľa prísnejšie, kontrolujú sa aj plomby a hľadajú sa migranti.
Píšem to sem len preto, lebo polícia by mala ľahko zistiť, kto náves do belgického prístavu dotiahol.
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Re: Rozrezana PLACHTA ci mala BURACKA alebo tech.problem -OPRAVA
___
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne čtv lis 07, 2019 8:50 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
-
- Příspěvky: 7532
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Rozrezana PLACHTA ci mala BURACKA alebo tech.problem -OPRAVA
Proc zatkli ridice anglickeho tahace co to vezl z pristavu do Londyna nekam????????????protoze nemaji nikoho jineho?Ten prece nic neudelal.
Re: Rozrezana PLACHTA ci mala BURACKA alebo tech.problem -OPRAVA
co bys cekal od tupych anglanu,musi mit "vraha", aby meli nekoho do medii.
...rád se svezu s čímkoliv...
Re: Rozrezana PLACHTA ci mala BURACKA alebo tech.problem -OPRAVA
Ja si to už nemyslím. Podľa mna je ten šofér podozrivý. Ako mohol otvoriť náves a zistiť, že sú v ňom ľudia? Mŕtvy ľudia .. Prečo náves otváral? Vraj náves prišiel do prístavu okolo polnoc a šofér ookolo pol tretej ráno vola záchranku?
Ak by o ľuďoch nevedel, tak nemá dôvod náves otvárať. Ak by o migrantoch nevedel, tak s prístavu by naves niekam dotiahol, tam si nechal potvrdiť papiere, náves by odpojil a pašeráci by ho k nákladu určite nepustili. Bola by to pre šoféra len bežná preprava.
Nechápem ako mohol zistiť, že má v návese ľudí? Naves musel byt zaplombovany.
Ak by o ľuďoch nevedel, tak nemá dôvod náves otvárať. Ak by o migrantoch nevedel, tak s prístavu by naves niekam dotiahol, tam si nechal potvrdiť papiere, náves by odpojil a pašeráci by ho k nákladu určite nepustili. Bola by to pre šoféra len bežná preprava.
Nechápem ako mohol zistiť, že má v návese ľudí? Naves musel byt zaplombovany.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Rozrezana PLACHTA ci mala BURACKA alebo tech.problem -OPRAVA
sof....pokud tam není plomba, tak Ty nekontroluješ co a jak je to naložený ????
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 7532
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Rozrezana PLACHTA ci mala BURACKA alebo tech.problem -OPRAVA
otevrel ho asi pro to ze nekde couval na rampu???Ja vest naves plny upchliku a vedet o tom,z pristavu,odpojim ho nekde kde to je nejmin napadne a jedu pryc,urcite bych nikam nevolal...
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Re: Rozrezana PLACHTA ci mala BURACKA alebo tech.problem -OPRAVA
___
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne čtv lis 07, 2019 8:50 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
migranti
sof....pokud tam není plomba, tak Ty nekontroluješ co a jak je to naložený ????
Návesy do prístavov a z prístavov vozím celkom bežne, je to časť mojej práce. Ale ťahám len naše firemné návesy. Keď prídem po náves, vždy skontrolujem doklady nákladu a doklady návesu. Ak je plomba tak ju pozriem, ale len tú čo je dole (číslo plomby nekontrolujem). Len pozriem či tam plomba je. Bežne skontrolujem technický stav návesu a to je všetko. Som na cisternách, plachty ani chladničky neťahám. Ak je cisterna bez plomby, nikdy do nej nepozerám, ani keď je prázdna. Teoreticky by som tam mohol prepašovať veľa ľudí.
Keby som ťahal plachtové návesy a frigá, určite kontrolujem plombu, colné lanko, plachtu, doklady a technický stav. Keby bol náves bez plomby, určite sa do neho pozriem.
Neviem, ale myslím si, že v anglickom prístave nemôžte zobrať s prístavu náves, ktorý prišiel z pevniny a je bez plomby. Podľa mňa všetky sólo prepravované návesy tam musia mať plomby. Opatrenie proti migrantom. Ak to tak nieje a plomba na návese byť nemusí a nieje, tak ako šofér by som sa do návesu určite pozrel, ale ešte hneď v prístave pri zapájaní návesu. V Anglicku by som bol kvôli migrantom obzvlášť opatrný. A hlavne pri cudzích návesoch neznámeho pôvodu.
Takto návesy kontrolujem vždy, aj vtedy keď nemám čas. Nerobím to preto, že by som bol nejak extra zodpovedný. Skôr naopak. Kedysi som na to sral, ale už viackrát sa my to nevyplatilo. Mal som veľké problémy kvôli zle zaplombovanému návesu, mal som problémy kvôli prepadnutému techničáku, kvôli nesprávne vypísanej CMRke, kvôli zlému technickému stavu návesu, kvôli zle naloženému návesu. Atď... To ma naučilo, si vždy neznámi náves kontrolovať hneď pri zapájaní.
Náves loďou odplával z belgického prístavu Zeebrugge do anglického prístavu Purfleet. Z Belgicka odchádzal v utorok 22.10. okolo 16.00 hod poobede a do Anglicka priplával o 00:00 polnoci. (čas som určil podľa cestovného poriadku lodnej spoločnosti) Nejaký čas trvá vylodenie a zaparkovanie návesov. Ten šofér na náves čakal a išiel pre neho hneď ako sa dalo. Už okolo 01:00 odchádzal z prístavu. Prešiel s ním len kúsok, do najbližšej priemyslovky. Tam musel náves otvoriť a zistil čo sa stalo. Sanitku zavolal nejak okolo 01:15 hod. Polícia tam bola okolo 01:40 hod. Presné časy sú niekde na nete, nechce sa my to hľadať.
Zeebrugge - Purfleet
loď Zeebrugge -Purfleet 16:00-0:00
anglický nákladný prístav Purfleet.
Trasa z prístavu na miesto, kde šofér pravdepodobne zastavil a zistil, že má v návese mŕtvych
Toto je miesto kde zastavil a zistil, čo má v návese. Vybral si dosť zvláštne miesto na kontrolu návesu.
Netvrdím, že šofér o migrantoch v návese vedel, ale musíte uznať, že je to podozrivé. Polícia to vyšetrí. Teraz hľadajú šoféra čo dotiahol náves do Zeebrugge. Majú ho na kamerách a určite ho nájdu. No možné je, že už leží niekde meter pod zemou.
Nerozumiem jednej veci. Ako dokážu termokamerou skontrolovať tepelne zaizolovaný náves-frigo, či v ňom nie sú ľudia?
Kedysi som si myslel, že to čo sa vraví o kontrole kamiónu, kde ľudí v návese hľadajú cez snímače pripojené na podvozok návesu a tie snímače odhalia tep srdca, je somarina. Ale naozaj to funguje.
https://www.lidovky.cz/domov/odhali-tep ... domov_mber
Možno sú kamery, ktoré dokážu odhaliť ľudí aj cez tepelne zaizolovaný frigo náves.
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Re: Rozrezana PLACHTA ci mala BURACKA alebo tech.problem -OPRAVA
___
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne čtv lis 07, 2019 8:51 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Rozrezana PLACHTA ci mala BURACKA alebo tech.problem -OPRAVA
rozebíráte tu skoro naprosto jasnou věc ...... kolik vzduchu je v bedně ???? za jednu hodinu jeden člověk "vydýchá" okolo jednoho metru krychlovýho ..... ta zima pokud tam vubec byla v tý bedně , když tam vlezli, byla naprosto nepodstatná ..... udusili se max do hodiny tipuju max dvou vevnitř ...lednice ať návěs , nebo kontejner je v podstatě hermetickej....jestli ten agregát někdo zapnul potom nebo až na lodi na východě.... je fuck....a do zebruge určitě nepřijel po ose ale zase na lodi.....je mě fascinuje , jak jsou různí pisálkové v médiích chytří a přesně ví, co se stalo ...obvzlášť kretén v čro za migraci v cz radši ani nevim jméno toho idiota ........ještě dodám ...bud to byl tragickej omyl, kdy něco selhalo o čemž pochybuju ..páč podle fám to byli větnamci co zdrhli přes čínu a stálo to 30K euro každýho ..to jsou tam neskutečný prachy ....spíš bych se přikláněl k masový vraždě-genocida v podstatě .... vybrali prachy vzali draka a "zapomněli" ..... a ochota tolika lidí vlézt do tý bedny, je věc další ..... nevěřím, že všichni byli retardi ....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Re: Rozrezana PLACHTA ci mala BURACKA alebo tech.problem -OPRAVA
martin440
To, čo som písal o zapnutom agregáte na lodi beriem späť. Keď som včera pozeral, čo píšu na anglickom internete, tak zmrznutie bolo v každom článku. Asi sa naozaj udusili a zmrznutie si vymyslel len nejaký novinár, aby bol zaujímavý a všetci ostatný to po ňom opakovali.
Zaujalo ma to čo si písal, že v návese si ľudia vydýchajú vzduch už do dvoch hodín. Ja osobne by som tipoval, že im vzduch vydrží na celú plavbu. Ale, máš pravdu. Približný objem friga návesu je 90 metrov³. rozmery som len odhadol: (13,50m/2,50m/2,90m) Na každého zostáva len 2,30 m³.
https://www.istavebnictvo.sk/clanky/vyd ... e-vyvetrat
Podľa toho článku sa to dá presne vypočítať, ale to sa my nechce. Na konci článku je písané, že jeden človek, v nevetranej miestnosti 60 m³, vydrží asi dva dni, potom môže zomrieť. 60m³ deleno 48 hodín je 1,25 m³ vzduchu na hodinu pre jedného človeka. Keď sa objem vzduchu v návese prepočíta na jedného migranta, tak každý mal cca 2,3m³. To jeden človek naozaj môže vydýchať do dvoch hodín. Takže 39 migrantov si naozaj náves môže vydýchať už za cca dve hodiny.
Zaujímavé sú tie správy o sms poslaných s kamióna. Niekde som čítal, že posledné boli poslané až okolo 23:30, to je tesne pred vylodením. Ak je to naozaj sms čo poslalo to vietnamské dievča, tak 4:28 vietnamského času je 23:28 našeho času. Ak to bolo naozaj poslané s toho kamióna, tak to bolo naozaj len tesne pred vylodením a len asi 1:45 hodiny pred tým, ako šofér otvoril dvere návesu.
To, čo som písal o zapnutom agregáte na lodi beriem späť. Keď som včera pozeral, čo píšu na anglickom internete, tak zmrznutie bolo v každom článku. Asi sa naozaj udusili a zmrznutie si vymyslel len nejaký novinár, aby bol zaujímavý a všetci ostatný to po ňom opakovali.
Zaujalo ma to čo si písal, že v návese si ľudia vydýchajú vzduch už do dvoch hodín. Ja osobne by som tipoval, že im vzduch vydrží na celú plavbu. Ale, máš pravdu. Približný objem friga návesu je 90 metrov³. rozmery som len odhadol: (13,50m/2,50m/2,90m) Na každého zostáva len 2,30 m³.
https://www.istavebnictvo.sk/clanky/vyd ... e-vyvetrat
Podľa toho článku sa to dá presne vypočítať, ale to sa my nechce. Na konci článku je písané, že jeden človek, v nevetranej miestnosti 60 m³, vydrží asi dva dni, potom môže zomrieť. 60m³ deleno 48 hodín je 1,25 m³ vzduchu na hodinu pre jedného človeka. Keď sa objem vzduchu v návese prepočíta na jedného migranta, tak každý mal cca 2,3m³. To jeden človek naozaj môže vydýchať do dvoch hodín. Takže 39 migrantov si naozaj náves môže vydýchať už za cca dve hodiny.
Zaujímavé sú tie správy o sms poslaných s kamióna. Niekde som čítal, že posledné boli poslané až okolo 23:30, to je tesne pred vylodením. Ak je to naozaj sms čo poslalo to vietnamské dievča, tak 4:28 vietnamského času je 23:28 našeho času. Ak to bolo naozaj poslané s toho kamióna, tak to bolo naozaj len tesne pred vylodením a len asi 1:45 hodiny pred tým, ako šofér otvoril dvere návesu.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Rozrezana PLACHTA ci mala BURACKA alebo tech.problem -OPRAVA
sof ... mě právě nejvíc zaráží , jak pisálkové všechno ví ... sms ze železný bedny je opravdu zajímací .... (no u větracích otvorů zavřených je jen plast tak by tam signál být mohl...) taky na moři bejvá dostupná jen mezinárodní maritime ...hlavně kde se plaví lidi ... jak je to na kontejnerovkách ..nemám zdání
a jestli je pravda že ty sms jsou autentický ...pak je otázka jak bylo zajištěný větrání pro ně a kdy někdo na pecky prostě "zavřel víko" jedna věc a pak kdy se doopravdy nalodili a kde ???? další věc je ... 39 lidí krát 100W lidskýho tepelnýho výkonu v klidu na kus je 3,9kW tepla !!!! v uzavřeným izolovaným navíc prostoru ....
a jestli je pravda že ty sms jsou autentický ...pak je otázka jak bylo zajištěný větrání pro ně a kdy někdo na pecky prostě "zavřel víko" jedna věc a pak kdy se doopravdy nalodili a kde ???? další věc je ... 39 lidí krát 100W lidskýho tepelnýho výkonu v klidu na kus je 3,9kW tepla !!!! v uzavřeným izolovaným navíc prostoru ....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Re: Rozrezana PLACHTA ci mala BURACKA alebo tech.problem -OPRAVA
___
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne čtv lis 07, 2019 8:51 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů