Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
v době kdy se vyráběl Liaz 100 a částečně i Liaz 110 se v Boleslavi vyráběly 105L které dle výbavy měly jedno oválné nebo dvě kulaté světla vedle sebe v držáku který byl shodný s držákem oválného světla liaz odebíral světla od stejného výrobce a měl v nárazníku otvor vhodný pro obě varianty
liaz v té době používal mnoho dalších komponentů shodných se škodou 105l celé teplovodní topení bylo stejné se škodou 100, pouze motorek byl navinut na 24V shodné zámky a kliky ve dveřích mechanismus stahování oken, alternátor byl shodný pouze vinutí bylo buď 12 nebo 24V atd atd
liaz v té době používal mnoho dalších komponentů shodných se škodou 105l celé teplovodní topení bylo stejné se škodou 100, pouze motorek byl navinut na 24V shodné zámky a kliky ve dveřích mechanismus stahování oken, alternátor byl shodný pouze vinutí bylo buď 12 nebo 24V atd atd
PragaV3S : ta Liána je unikát,majitele jsem kdysi znal a z liazky tam byla jen kabina a rám... Namátkou : kabina na 4 měchách z MANu,převodovka Mercedes,turbo Volvo,výfuk vlastní výroby,kompresor a vysoušeč taky z jiného auta,celé auto na měchách z MANa,točna taky jiná...
Úpravy toho auta by vydaly na knihu a je fakt,že to měl vymakaný,škoda že už nejezdí
Úpravy toho auta by vydaly na knihu a je fakt,že to měl vymakaný,škoda že už nejezdí
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Taky to auto znám,ale mám pocit že tu jezdili takový dvě.To na tý fotce je podle mně to mín vymakaný.To hezčí-o kterým asi mluví kolega jako o silne upraveným,jezdilo na litoměřickejch číslech a patřilo asi někam tam.Melo i návěš v pěkný lesklý černý barvě,tuším se žlutými a bledě modrými proužky.Na autě byly i chromovaný věci-houkačky,volně pohyblivej chromovanej spojler pod nárazníkem,bylo tam prostě toho chromu víc.Pak se objevilo tohle auto-bud chabej dabér,nebo stejná firma-těžko říct.Myslím že tohle je jen ta napodobenina....
TTN
TTN
Michi
Měli jsme za komanče u podniku jeden takový tahač-nejakej blb kancelářakej z ředitelství si chtěl dokázat jak je chytrej,tak se kompetentnímu člověku navrtal do práce a udělal si výlet do liazu.Tam se mu moc zalíbil jistý typ tahače,dostal reklamní propisku a tak ho objednal Takže nám ke sklápěcímu návěsu přišel tahač se žlutou kabinou,šedým šasí,zmíněnými dvojsvětly za škodovky,zadek myslím na měchách,devítikvaltovou převodovkou,maximální vnitřní výbavou včetně lednice,prostě provedení TIR,o značnou částku dražší-ale chyběla jaksi hydraulika aby bylo jak sklápět Protože to byl trotlík z ředitelství,jehož tatínek seděl na generálním ředitelství,nic se mu za to nestalo.Tak se vyšrotila jedna stará stovečka a dalo se to k jednomu z několika návěsů na horkej asfalt,na zavážení našich obaloven-mno,Venca šofér si nad tím pohodlíčkem chrochtal Ale ted ta zvláštnost-asi to byla nějaká zvláštní serie,páč přes sklápěcí kabinu,devítikvalt atd. měla měla z fabriky doklady jako Liaz 100.něcoI když to vlastně byla už 110.
Měli jsme za komanče u podniku jeden takový tahač-nejakej blb kancelářakej z ředitelství si chtěl dokázat jak je chytrej,tak se kompetentnímu člověku navrtal do práce a udělal si výlet do liazu.Tam se mu moc zalíbil jistý typ tahače,dostal reklamní propisku a tak ho objednal Takže nám ke sklápěcímu návěsu přišel tahač se žlutou kabinou,šedým šasí,zmíněnými dvojsvětly za škodovky,zadek myslím na měchách,devítikvaltovou převodovkou,maximální vnitřní výbavou včetně lednice,prostě provedení TIR,o značnou částku dražší-ale chyběla jaksi hydraulika aby bylo jak sklápět Protože to byl trotlík z ředitelství,jehož tatínek seděl na generálním ředitelství,nic se mu za to nestalo.Tak se vyšrotila jedna stará stovečka a dalo se to k jednomu z několika návěsů na horkej asfalt,na zavážení našich obaloven-mno,Venca šofér si nad tím pohodlíčkem chrochtal Ale ted ta zvláštnost-asi to byla nějaká zvláštní serie,páč přes sklápěcí kabinu,devítikvalt atd. měla měla z fabriky doklady jako Liaz 100.něcoI když to vlastně byla už 110.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů