Pokec na veškerá témata, včetně ne-truckerských debat (Vaření, muzika, zážitky z cest, fotky....)

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
Šedý Vlčák
Příspěvky: 516
Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek

No pokud dela v pristavu a nasledne na lodi DDO, tak kdyz vyjizdi z lodi a ma za sebou nejmene 11h odpocinku, zadava vychozi zemi a zacina dalsi "vykon".
Pokud je to "kratky" trajekt a nepotrebujes jeste delat pauzu, tak v klidu vyjedes a pokracujes dal. Nezapomen si pohlidat "vykon" a 24h plovouci den, at potom vcas nastoupis dobu odpocinku.
pát srp 01, 2014 7:43 pm

Pedro19
Příspěvky: 19
Registrován: pát kvě 23, 2014 6:20 pm
Bydliště: Odry

Příspěvek

dobra ok, jak to je sprepinanim tachografu kdyz vjedu do jine zeme? by jsem parkrat v nemecku, belgii atd. a nikdy jsem to neprepinal a nikomu to nevadilo, jak to teda je diky
ned srp 03, 2014 9:43 am

Šedý Vlčák
Příspěvky: 516
Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek

Specifikuj "přepínaní tachografu"
To myslíš země nebo činnosti?
ned srp 03, 2014 10:39 am

Pedro19
Příspěvky: 19
Registrován: pát kvě 23, 2014 6:20 pm
Bydliště: Odry

Příspěvek

zajima me země,cinosti neresim davam vzdycky jenom pauzu lehatko
ned srp 03, 2014 12:00 pm

delivio

Příspěvek

Pedro19

To jsou řeči, že nepřepínám a nikoho to nezajímalo.
Ale zajímá, jen jsi jim byl sympatický tak se na pokutu netřásli.Ale rozdává se za to pokuta běžně.
V zemi kde začínáš zvolíš výchozí země a potvrdíš.To samé uděláš až končíš a dáváš pauzu-cílová země a potvrdíš. Každý den.
zajima me země,cinosti neresim davam vzdycky jenom pauzu lehatko
Pokračuj tímto stylem a dostaneš ji :wink:
ned srp 03, 2014 12:08 pm

RADO71

Nevím kdo ....

Příspěvek

z Vás vede tento web,ale je podle mně dobře vedený....

http://www.truck-way.cz/more-stories.html
pát srp 15, 2014 10:30 pm

Buckfast
Příspěvky: 2
Registrován: ned bře 09, 2014 5:52 pm
Bydliště: Brno

Práce kamioňáka

Příspěvek

Zdravím kamioňáky :D ,

možná budu mít hloupý dotaz. Pořád přemýšlím jestli jít dělat kamioňáka je to už dlouho můj sen, ale když pročítám tady diskuse a když někdy čtu názory na jednotlivé firmy a další věci kolem ježdění tak je to dost peklo a mě to dost odrazuje, ale když vidím na silnici kamioňáky tak jim tu práci obrovsky závidím :oops: . U mě je trošku problém, že mám VŠ a mám jistotu zaměstnání, která mě teda nebaví, ale je v místě bydliště za docela slušný peníz, což moje rozhodování ještě víc komplikuje. Najde se někdo kdo šel dělat kamioňáka s podobné pozice a poradil by jestli bylo jeho rozhodnutí dobré nebo by se vrátil zpět k tomu co dělal...Díky. :roll:
čtv zář 11, 2014 8:12 pm

Pechy90
Příspěvky: 168
Registrován: čtv dub 12, 2012 5:11 pm
Bydliště: Všude zdejší

Příspěvek

Když už máš vydřenej ten titul tak je podle mě nesmysl se jít zahrabat na kamion to si mohl jít po základce a nemusel jsi na VŠ, navíc to že máš VŠ v týhle práci nikdo neocení budeš mít plat a podmínky jako kdokoliv jinej, a taky na poprví nemusíš mít štěstí na dobrou firmu a bude to stát za prd.. na tvým místě bych do toho nešel
Druhá stránka věci je že když narazíš na dobrou firmu a jezdíš dobrý kšefty tak tě práce opravdu baví a navíc jako řidič najdeš práci vždycky a všude.
čtv zář 11, 2014 8:51 pm

moucka163
Příspěvky: 204
Registrován: úte kvě 14, 2013 12:54 pm
Bydliště: k.vary

Příspěvek

Já nejsem vysokoškolák,ale v podstatě souhlasím s tím,co napsal Respík. Něco si vystudoval a teď to hodíš za hlavu a pojdeš se živit jednou z nejhůř placených prací??? Nepíšeš nic o tom,jestli máš rodinu, co třeba koníčky,jestli už máš řidičák C+E atd. Šance,že se hned dostaneš do dobrý firmy je hodně malá a ve špatný firmě tě iluze rychle přejdou.Podle mě je rozhodně lepší spát doma,jíst doma,koupat se doma ve svý vaně,ale třeba tohle nebude pro tebe problém. Když tě to ježdění po půl roce přejde,najdeš zase takový místo,jako máš teď ? A když ne,co budeš dělat?
čtv zář 11, 2014 9:49 pm

moucka163
Příspěvky: 204
Registrován: úte kvě 14, 2013 12:54 pm
Bydliště: k.vary

Příspěvek

na druhou stranu na názory tady na TF nemůžeš moc dát.Většina příspěvků je negativních. Je přitom spousta spokojených řidičů,jenže to sem nenapíšou.
čtv zář 11, 2014 10:06 pm

delivio

Příspěvek

Pedagog to nedal, psycholog to skončil dříve než jsem si myslel....atd. Jen omezený počet lidí s vyšším vzděláním to ustojí, ale není to v tom papíru nebo vzdělání.
Nedělej to, a není to kvůli tvému vzdělání.
čtv zář 11, 2014 11:09 pm

MMirek
Příspěvky: 13
Registrován: pát říj 12, 2012 5:44 pm
Bydliště: Č. Budějovice

Příspěvek

Taky je to o tom, že peníze nejsou všechno. Mám to často podobné, že práce kterou dělám mě nebaví, ale velký auta mě táhnou čím dál víc. Mám VŠ, umím jazyky, ale co z toho, když je člověk pak jen otrokem a jen čeká, kdy ho někdo nahradí. Ikdyž jako řidič se asi živit nebudu, tak u těch velkých aut chci aspoň zůstat. Pro mě je úplně nejhorší, když jsem chodil do práce "od-do" a jen jsem čekal kdy bude konec. Práce tě musí bavit jinak si to neumím představit.
Hlavně klid a volnou cestu...
pát zář 12, 2014 9:25 am

sof
Příspěvky: 3886
Registrován: ned lis 27, 2011 3:29 pm
Bydliště: ..

Příspěvek

.
Naposledy upravil(a) sof dne sob úno 08, 2020 11:30 am, celkem upraveno 1 x.
pát zář 12, 2014 10:06 am

delivio

Příspěvek

Vypadá to, jako by jsi byl před vyhořením, ale možná to je jen dojem.To co řešíš ty teď to řeší plno dalších a čtou nebo jsou zde na fóru.
Jestli si myslíš, že jsi otrokem tak to ještě nevíš, proč řidiče nazývají moderními otroky.Kvůli změně je schováno za volanty plno lidí a v dopravě celkově.
Tady tě za 3 sekundy vymaže ze světa kde jaký asociální magor, který třeba letí na obchodní schůzku.
Nahrazený můžeš být na ten šup taky. Potřebuješ vysokou míru altruismu a to i v záležitostech o kterých se ti ani nezdá.Najdi si typologii řidičů a snad se budeš schopen sám někde zařadit. Pak napiš kde jsi se našel.
V tomto povolání budeš muset obětovat více "liber masa" než si dokážeš představit. Pokud to ustojíš budiž ti přáno
pát zář 12, 2014 12:09 pm

RADO71

Příspěvek

Něco mi to připomíná :roll: ....že by první věci(až na to vzdělání bohužel),které jsem tu psal ? Mám to jako ty.Co dělám,už mně nebaví (respektive denodenní "totéž")vylepšil jsem si to částečně tak,že už za tím volantem jsem,ale v zatím ne na plný úvazek a jako profík,přestože doprava je u mně celoživotní záliba.K tomu si přičti životní situaci,kterou jsem si myslel,že vyřeším.Mám tady ošacovaný většinu hlavních přispivatelů,alespoň v míře,kterou jsou o sobě ochotni prozradit.Dělil bych je do těchto skupin : 1.spokojení řidiči : nejsou tou prací posedlí ale mají ji rádi.Pokud ji dělají rádi proto,že tvrdí,že nic jiného už neumí....nedělá jim to problém.Prostě berou věci jak jsou.Ber to jako jistý druh psychické odolnosti a životního názoru.Každý se nějak musí živit.Dělí se na ty,kteří se umí "přizpůsobit specifickým požadavkům firem" a ty,kteří umí dlouho hledat a najít firmy,kde jim to vyhovuje.Jsou ale vesměs profíci,kteří si umí poradit v každé situaci ale i ty,kteří profíci možná až tak nejsou,ale nevadí jim to.Další bude ta skupina spokojených,kteří prostě dýchají hlavně pro ty auta a všecho ostatní je zbytečné u nich řešit.O problémech v dopravě ví,ale neřeší to.Tady na TF řeší hlavně technické věci a hodně dobře jim rozumí.
2.nespokojení řidiči : tak tady se dělí na ty A )kteří na vybranou nemají.Pravděpodobně je do této profese dohnala finanční situace a tu řeší rotováním mezi firmama,které nabídnou více,jsou ochotni "spolupracovat fexibilně" s firmou celkem v jakýkoliv požadavcích.Nic jiného jim ani nezbývá.Neříká to o nich nic,jestli jsou špatní řidiči ve smyslu zvádnout techniku jízdy a pod.Ale mají problémy s tím,že se rychle dostanou do obtíží v legislativě....je to jasné.To je hlavní problém kompromisů.Někteří tady doslova zazářili,profičeli,zmizeli.Druhá část nespokojených řidičů tvoří profíci (B,kteří do té práce šli v situaci,kdy byla tato část dopravy dobře placená,aniž by bylo nutné nehrát podle pravidel.Dílem se ta situace změnila novou legislativou,dílem situací v uniiní dopravě a dílem přílivem řidičů skupiny 2 typu A :-) Říkají,že zlaté časy už jsou pryč,ale není jim to lhostejné.Ale je to tak dlouho,že už mají naježděno a zkušenosti,které jim umožňují znát svou cenu a dělat přesně u těch firem,které jim vyhovují.A takové tady pořád jsou,jen se o nich až tak nedočteš.
To jsou hlavní skupiny,které tady vidím.Je jich i více,ale jsou to spíše jednotlivci,kteří se vymykají.Samozřejmě jen podle těch,kteří ztady píšou.Drtivá mlčící většina ,terá to tady jen pročítá (asi jsou víceméně spokojeni z různých důvodů)
Úplně specifická je skupina "nováčků".Tady těžko soudit....někteří co to mají v krvi a člověk žasne co umí a ví během pár měsíců jízd a druzí,kterým to jde hůře.Hodně to záleží na tom,odkud sem přišli a štěstí v začátcích.
A teď pozor....vyvodil jsem si pro sebe toto: Nováček,který chce jít do tohoto oboru z důvodů jako máš ty nebo já : S čím můžu počítat ...velmi rychle se mi změní to co mi vadilo....pravidelné návraty domů,práce,domů, práce....řešit nově vzniklé situace ( S RŮZNÝM PROCENTEM ÚSPĚŠNOSTI)můžu poměrně rychle sedět za volantem,ale téměř určitě né u dobré firmy.Ta si prostě nýmanta za volant neposadí.Ale jak jinak začít ? Překousnout to.Risknout to.Nechat se částečně odrbat,sprdnout a připravit se na možné ztráty.Ale jinak to nepude.Pokud toto období člověk zvládne,může být spokojený,vybrat si co nejlépe podle svých požadavků a respektu k pravidlům. Zařadit se mezi ty,které to baví.Ale to chce odolnost.Komplikuje se to tím,pokud máš předtím místo,kde je hlavní problém jen to,že Tě to "jen" nebaví.Už jsem zaměstnání střídal a tak vím,že tohle je relativní veličina,která se mění podle situace.Těžko přetěžko se rozhoduje,když nad tím vším visí to,že se ti při pohledu na tu káru rozbuší srdce.
Delivio - v dnešní době je VŠ relativní pojem.Je spousta vysokoškoláků v oborech,které nemají žádnou výraznou perspektivu a vůbec není problém v tom,že to může být skvělý řidič,který se rychle naučí všechny předpisy,zákony,bude umět pružně uvažovat a "přechcat" ty,kteří ji nemají...to všechno z něj může naopak dělat favorita.Ano i vysokoškolák je pro tu práci ideální.Všechno je to otázka toho,jak si další život představuje.Mnohdy tu VŠ dělá na přání rodičů,ale nějaké zvláště výrazné uplatnění mu nepřinese.Ani finanční.Takže za nejpodstatnější beru...Psychickou odolnost a svou představu o životě....(rodina,koníčky,ambice)A co se týká o ten přístup k Tobě jako k řidiči...svět tam mimo volant se taky změnil :-)

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalo ... zvani.html

Zaměstnavatelé se nechovají jinak ani tam,mimo kabinu TIR .Kámo,základní mzda a zbytek na ruku ?Nechceš? Papá.Dlužíte na sociálním ? Jaj,to jsem asi zapomněl.Já mám jak na svini to štěstí,že můj zaměstnavatel je fér.Ne,nebudete mít smlouvu s námi,ale s agenturou ok ? Jo tak,máte zlomený kotník ? Cože měsíc ? To nejde,děláte u pásu....ty dvě ruce budou chybět.Když se na to podívám ale zkrátka a reálně ,kdo není schopný se nějak rozhodnout,co bude dál,ikdyž toho může hodně ztratit a potom olitovat ,není zatím připraven dělat tu práci o které se tady bavíme.Protože zodpovědný je každý sám před sebou.
Závěr je takový,že nikdo Ti rozhřešení nedá...může Ti dát jen informace a zbytek je na tobě.Nakonec tak jako ve všem.Znám i lidi,kteří toho po 2-3 letech nechali a opět od 6 do 14 hodin a domů.
Naposledy upravil(a) RADO71 dne pát zář 12, 2014 8:20 pm, celkem upraveno 1 x.
pát zář 12, 2014 3:09 pm

Odpovědět

Zpět na „Netechnická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 29 hostů