Dotazy o legislativě v dopravě, koncesích, zákazech jízd apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-

Odpovědět
Ježeček007
Příspěvky: 2
Registrován: ned zář 24, 2023 5:25 pm

Co se vyplatí?

Příspěvek

Mám takové dilema je lepší začít s novou dodávkou plachtovou asi master 10 palet mezinárodní nebo starý kamion s navěsem za podobnou cenu nové dodávky cca 1 mil.kč?
ned říj 15, 2023 10:23 pm

romus145
Příspěvky: 883
Registrován: sob úno 16, 2013 6:14 pm
Bydliště: Moravské Budějovice

Re: Co se vyplatí?

Příspěvek

Jelikož německo zdražuje mýto tak je otázka jak co bude. Navíc skrz dodávky a tachograf který se bude nově asi více kontrolovat bych řešil spíš nějakou 12t.
ned říj 22, 2023 10:09 pm

Krocan
Příspěvky: 850
Registrován: pon pro 14, 2009 11:15 am
Bydliště: EU-Kopidlno

Re: Co se vyplatí!!

Příspěvek

Nejvíc se vyplatí trochu dopravě rozumět a mít práci. O ostatních věcech můžeš mudrovat až potom. :hands:
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard! :bomb:
pon říj 23, 2023 7:50 pm

Ježeček007
Příspěvky: 2
Registrován: ned zář 24, 2023 5:25 pm

Re: Co se vyplatí?

Příspěvek

Děkuji za všechny odpovědi rozhodl jsem se pro kamion.
sob říj 28, 2023 1:03 am

ALESO
Příspěvky: 1
Registrován: stř dub 06, 2022 1:21 pm

Re: Co se vyplatí?

Příspěvek

Tak pane Ježku jak to jezdí?Taky planuji vlastni kamion..
pon úno 12, 2024 9:13 pm

Prevozník
Příspěvky: 116
Registrován: pát led 14, 2022 11:41 am

Re: Co se vyplatí?

Příspěvek

jak to jezdí?
Britská analytická spoločnosť Transport Intelligence medzitým zverejnila najnovšiu správu o stave dopravného priemyslu. Objavila sa tu informácia, že v decembri 2023 bola každá štvrtá spotová (jednorazová) objednávka v Európe zrealizovaná lacnejšie ako zmluvná (trvalá) objednávka. Napríklad na trasách medzi Porúriem a Varšavou mali byť jednorazové prepravy približne o 7-9 percent lacnejšie ako prepravy vykonávané na základe trvalých zmlúv.

Celá situácia je prekvapivá, pretože zmluvná preprava je zvyčajne lacnejšia ako preprava na mieste (pri zohľadnení priamych objednávok, bez zohľadnenia neslávne známeho „prepisovania“). Kde sa teda vzal tento posun na trhu? Ako vysvetľuje Transport Intelligence, spoločnosti s trvalými zmluvami zachovávajú vyššie sadzby, pretože zmluvy zohľadňujú skutočné náklady na cesty alebo palivo. V prípade jednorazových zákaziek však došlo k neľútostnému cenovému konkurenčnému boju pre nedostatok voľného dopravného na trhu. Vyplýva to z hospodárskej krízy, o ktorej sme hovorili vyššie.

Čoraz menej nákladov, rastúca kríza – dopravné a ekonomické údaje https://40ton.net/coraz-mniej-ladunkow- ... rcze-dane/
stř úno 14, 2024 6:45 pm

Odpovědět

Zpět na „Podnikání v dopravě“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů