Stránka 1 z 11

v3s M6

Napsal: úte dub 29, 2008 10:23 pm
od feex
ahoj , shanim info o M6kach , mate nekdo zkusenost ?

Napsal: stř kvě 21, 2008 8:04 pm
od PAVEL
jo --jede to jak oheň (na V3Sku)a nejde na to nic sehnat....
http://www.gazklub.cz/diskuze/viewforum.php?f=39

Napsal: stř kvě 21, 2008 9:12 pm
od feex
pavel: jak to , ze na to nejde nic sehnat? co tam je vsechno jiny ? jak ohen znamena co zhruba ? :)) koukal sem na ten link co si posilal ale o M6 sem tam nenasel zadnou debatu, bohuzelk se mi ani nepodarilo nic moc vyguglovat jako technicky data dokumentace zkusenosti atd. :/

Napsal: čtv kvě 22, 2008 8:31 pm
od Díťe spětt
Stejný s V3s jsou tam akorát nápravy a rám, případně vzhled budky řidiče.

Napsal: čtv kvě 22, 2008 8:53 pm
od PAVEL
zdravím- špatně jsem si přečetl tvůj příspěvek -myslel jsem že M-2 ....
M-6 má vlastně z avie motor a hlavní převodovku a asi i nějaký ten posilovač....jinak je vše stejné....ale vyšla i kniha o V3S a tam něco bylo....

Napsal: sob čer 14, 2008 12:38 pm
od Wally
Ahoj, na Avia Clubu (viz link) jsou zatím nějaká fotky jak verze M6, tak i M6T... Po víkendu tam hodlám hodit článěk o těchto modelech, tak se tam potom jukni jestli chceš, dám vědět až tam bude.

http://www.avia-club.com/model_detail.php?id=47

Napsal: ned čer 15, 2008 8:48 pm
od feex
dikes

Napsal: pon čer 16, 2008 4:55 pm
od Wally
Tak a je konečně uploadnuto... :wink: Jde o sken výše zmiňované knihy o V3S.

Link na P-V3S M6:
http://www.avia-club.com/article_detail.php?id=18

Link na P-V3S M6T (M8 ):
http://www.avia-club.com/article_detail.php?id=19

Napsal: pon čer 16, 2008 8:52 pm
od feex
zajimavy diky,
zni to docela dobre,zajimam se o to kli predelani na expedicni special..
skoda jen , ze neni udana i spotreba, taky co jsem slysel tak sou tyhle motory hodne poruchvy, ale nevim nemam vlastni zkusenost..

Napsal: pon čer 16, 2008 9:09 pm
od Hynek
Wally - teda, nevim, jestli je dobře vyvěsit ještě stále prodávané knižní dílo na web... :roll: Maník, který mi to s mojí knihou vloni udělal, málem skončil u soudu... :mad: U historických již nesehnatelných věcí se to dá pochopit, ale být autorem, tak se celkem urputně bráním...

Napsal: pon čer 16, 2008 9:14 pm
od tatracyber
Autor sem dokonce občas chodí.

Napsal: pon čer 16, 2008 9:16 pm
od Wally
Hynek: já vím, taky z toho nemám vždy dobrý pocit - porušuji autorská práva a jsem si toho vědom, ale není to ve zlém úmyslu. Ale zase přepisovat do svý řeči, aby to na oko vypadalo jinak, to radši na rovinu řeknu, že je to od tud a od tud a můžu si třeba říct, že to autorovi nebo vydavatelství může sloužit jako reklama. Je tam jen minimum a váhavého čtenáře zrovna takový výtah obsahu může přesvědčit (stejně jako odradit sice), ale myslím že zrovna tahle knížka je psaná moc hezky.

Když něco použiju z imnternetu, tam si to vždy nechám povolit, protože tam člověk autora větčinou nezná a řeší to přes admina, webmastra nebo podobně. Snažím se vždy uvádět veškeré důležité iniciály, abych nebyl nařčen z toho, že si to přivlastňuji. Co víc? Když se to někomu nebude líbit, ozve se a já se podle toho zařídím.

Napsal: stř led 21, 2009 4:48 pm
od avia4
par fotek M6
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: stř led 21, 2009 4:51 pm
od avia4
hasic pro JAR pravostrane rizeni vyroben 1ks
Obrázek Obrázek

Napsal: stř led 21, 2009 5:34 pm
od avia4
prvni a druhy prototyp M6,druhy byl jako jediny kus ve zkouskach u čr armady byla to verze pro kontejnerove nastavby
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek