Kamaz, Ifa, Roman a další jiní "exoti"

Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek

Je Oshkosh lepší než Tatra?

Ano.
5
8%
Ne.
54
92%
 
Celkem hlasů: 59

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

OSHKOSH

Příspěvek

Zatím se tady neprobíral asi největší konkurent Tatry v armádních tendrech. Nevíte náhodou, jak vypadá ten prototyp, který je nasazen proti ATC v tendru na LVSR? Tady jsem vygooglil, jak vypadá nový HEMTT A3, abych to tady nějak uvedl. :wink:

Obrázek
čtv dub 13, 2006 12:06 am

tatracyber
Medvěd
Příspěvky: 3182
Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
Bydliště: Reichenberg

Re: OSHKOSH

Příspěvek

nero píše:Zatím se tady neprobíral asi největší konkurent Tatry v armádních tendrech. Nevíte náhodou, jak vypadá ten prototyp, který je nasazen proti ATC v tendru na LVSR? Tady jsem vygooglil, jak vypadá nový HEMTT A3, abych to tady nějak uvedl. :wink:

Obrázek
Fotky toho LVSR od oshkoshe sem taky nikde nevidel.

Jinak to MTVR vypada takhle

http://www.oshkoshtruckcorporation.com/ ... /MTVR4.jpg
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
čtv dub 13, 2006 11:09 am

tatracyber
Medvěd
Příspěvky: 3182
Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
Bydliště: Reichenberg

Příspěvek

Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
čtv dub 13, 2006 11:15 am

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

To jsem netušil, že to má natáčecí zadní nápravu. Asi šetří pneumatiky, protože poloměr otáčení se tím asi příliš nezmění.
čtv dub 13, 2006 12:24 pm

cuisine
Příspěvky: 4179
Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm

Příspěvek

v poisledním ATM byl o oshkoshi článek. něco tam psali že už vyvíjí hybridní náklaďáky
čtv dub 13, 2006 12:37 pm

Uživatelský avatar
petersen
Příspěvky: 942
Registrován: stř bře 15, 2006 6:44 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

nero píše:
To jsem netušil, že to má natáčecí zadní nápravu. Asi šetří pneumatiky, protože poloměr otáčení se tím asi příliš nezmění.
Nejenom že šetří pneumatiky nebo? nedochází k takovému bočnímu tření při zatáčení ale navíc se značně zkrátí poloměr zatáčení
čtv dub 13, 2006 2:30 pm

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

cuisine píše:v poisledním ATM byl o oshkoshi článek. něco tam psali že už vyvíjí hybridní náklaďáky
Oni už je mají dávno vyvinutý, akorát to zatím není sériovka. Tatra taky slibovala, že začne pracovat na hybridním pohonu, ale nevím, jak jsou s tím daleko.

Jinak tady je video toho HEMTT A3 s hybridním pohonem.

mms://rodan.implex.net/alliedvaughn/Oshkosh/ProPulse_150k.wmv

Jinak kromě toho pohonu to má ještě další vychytávky, který to auto asi pěkně prodraží. Ale Amíci na nových technologiích nešetří, vzlášt ve zbrojní výrobě.
čtv dub 13, 2006 6:10 pm

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Tak jsem po delší době zavítal na stránky společnosti OSHKOSH a objevil jsem tam tohle:

http://oshkoshtruck.com/defense/products~mtt~home.cfm

IMHO, je to hnus. :snooty: Předpokládám, že s tím zase vyhrajou nějakej tendr. :sleepy:
pát kvě 19, 2006 12:08 am

cuisine
Příspěvky: 4179
Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm

Příspěvek

já si mylsím že už s tím snad dokonce něco v usa vyhráli ne ??
pát kvě 19, 2006 8:24 am

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

To je ale boubelka kulatá :lol: Když už, tak hranatý je lepší.
pát kvě 19, 2006 8:26 am

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak tohle mě ale zaujalo...jako jeden z mála aut používá alespoň dle obrázku vinutý pružiny:
Obrázek
pát kvě 19, 2006 8:34 am

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

david píše:Tak tohle mě ale zaujalo...jako jeden z mála aut používá alespoň dle obrázku vinutý pružiny:
http://oshkoshtruck.com/graphics/defense/UK_Tanker2.jpg
Jsem se právě divil, že na to nedali tu hranatou kabinu, zvláš? když obě mají být hliníkový. Vypadá to určitě líp. Kulatou kabinu mají ale zase jejich automíchačky.
Jinak ty nezávislý nápravy s pružinama jsou určitě zajímavý, myslím, že teď už nabízejí i hydropneumatický odpružení s regulací světlé výšky. Nezávislý odpružení u vojenských aplikací začíná být v módě, už ho začíná používat mj. i Stewart & Stevenson (tam je to zase vzduch, jako u Tatry). Až budu mít trochu času, tak k tomu zkusím najít jedno video.
pát kvě 19, 2006 10:01 am

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Tak Oshkosh potvrdil, že získal zakázku za 740 mega v doláčích na LVSR. Tatra (resp. ATC) bohužel nic :huh: Škoda, je to celkem pěknej ba?oh peněz.

http://www.oshkoshtruck.com/news/ShowNe ... =199&Cat=4
čtv čer 08, 2006 12:25 am

cuisine
Příspěvky: 4179
Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm

Příspěvek

Obrázek
ned zář 24, 2006 12:11 pm

úte lis 14, 2006 11:44 am

Odpovědět

Zpět na „OSTATNÍ ZNAČKY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host