Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Dík za radu, hned zítra to zkusím. Dneska jsem tam narval topné těleso na 220, abych ulehčil při studeném startu, dal sjem tam klasické ze zetora a dal jsem ho dolu do trubky mezi chladič a blok. No, dobíjení dobíjí, motor zatím maže tak ještě povařím korbu a hurá do akce, to sem zvědav co se pos... jako první:D[/img]
To Samer: To WD a kapalina je nouzovka sundej buben , pakny. Povolíš segerovku na klíči a jen ho vysuneš, pak ho krásně vyčisíš a namažeš. Teď zrovna řeším. Ještě se to seká když jsou na rolničkách na paknách plošky, nebo je hodně stáhlej buben, pak vypadá že obložení je OK, ale přitom už se staví klíč a proto se to nevrátí.
Tak to znám , tupej majzlík... Mlátit mlátit a mlátit... Až to budeš mít venku tak zkus pořádně promazat a plynem nahřát (jen malounko aby se roztekla vazelína vevnitř) , teda pokud tam nějaká je.... A když to nepomůže tak to hoď do ...... ps: tuším že se na to dělala i opravná sada, že se dal vyměnit jen vnitřek ráčny, ale to už se asi sehnat nedá...
pro ty co sundávají náboje při dělání klíčů mám radu nad zlato... pokud máte ložiska tak si splašte nějaký starší rozřízněteho vejpůl vzniknou půlměsíčky!!!! Vytáhněte klík k nánoji oddělejte prachovku a přes ten půlměsíček vymlátíte tupím majzlem staré ložisko ven!!!!! pak už klíč dostanete ven bez sundávání náboje .... Jo a u pouzder si prostě stočíte trubku s oněco málo menším obvodem podle nového pouzdra a stejnej postup.... Nejlépe si nechat udělat 2 jednu rozříznou na vyrážení a jednu na naražení nechat vcelku...
chlapi ja vam poradim uplně nejlip , prostě liazka je začarovaný kruh to už má tata 16let prověřene ( s jednou liaznou) tedkom sem vzal magnum docela starý stroj 2002 nalitaný milion taky dost zanedbanej brzdy taky blokovaly tak sem rozdělal a dal nový, a samo že je tam potřeba něco udělat ale prostě to už má smysl, něco udělaš a ono to je spravený! na liazce jen oddálíš tu samou závadu, prostě je to prokletej stroj ale hlavně! při cenách nafty se vám splátky na nový auto zaplatí na spotřebě magnum tandem 6x2 solo a jezdim kolem tech 25, když je nad nulou a dálka tak kolem 22 což bych s liazkou nikdy nejel(a to mám naložený víc) , když připočtu pokuty a vyší mýtne a silniční dan u liany tak tohle vyjde ve finale lip a je to pohodlnější, u liazky sem vymyšlel cokoliv a stejně sem nic nevymyslel páč sem to auto oběh a zas se sralo dokola, a furt sem pod tým ležel,,,, jo ato pískací ložisko sem namazal kolikrat pořádně WDčkem a furt pištělo tak sem se na to vys,al a za 2 týdny pištět přestalo navěky , emulze v oleji jako vody muže byt i prorezla vložka to sme měli normál díra tam, taky vyměník tepla taková trubka v bloku zespodu zakroucená, liza je jak stará dáma kterou když poškrábeš na zadech tak si vymyslí že ji ještě škrábe na uchem...atd.
Ja obdivuju všechny co to dokažou uržovat vchodu a spravit protože to chce fakt velkou trpělivost, takže respect chlapy ale zvažte pro sve vlastni dobro novější vůz
Ja obdivuju všechny co to dokažou uržovat vchodu a spravit protože to chce fakt velkou trpělivost, takže respect chlapy ale zvažte pro sve vlastni dobro novější vůz
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
To je debata k ničemu. Mám opačné zkušenosti. Kamarád měl 19.41 tbv, s vanou a jezdil kampaň. Srdcař na Volva tak si koupil FH16 610. 250tis km - vydrolená cementace z vačky, po záruce, oprava 200 tisíc. Jak to auto šlo k milionu, ptalo si víc a víc a oprava v servisu vždycky znamelana desítky tisíc. To Volvo vydělávalo jen samo na sebe. Volvo prodal (až ho doplatil). Koupil si tři Liazky. Jednu má záložní, jednu kompletně dělá na kampaň a se třetí jezdí. Finsko, Norsko, Rusko. S plachtou a nebo s mrazákem. Dneska mi volal a do telefonu pořád opakoval něco ve smyslu:
"Že jsem si to Volvo kupoval si budu vyčítat ještě dlouho. Mám Volvo rád, ale tu Liánu co teď mám, to je prostě bomba auto. Nahoru tahám 27 tun, dolů běžně taky. Spotřebově jsem pod 31 litrů pořád a to na tom pořád stojím. Volvo vydělalo na sebe, ale Liazky mi postavily barák. A že to nejede? To jsou jen kecy. Táhne to parádně (a to má jen 330k), říkal že teď Pošmourňák zkoušel nějaký nový turbo, tak že ještě to vymění a bude to bomba.
A na kampani? Tahal jsem 60 tun celkovou hmotnost a to auto jezdilo jak víno. A to jsem ji střídal s 610kou a nebyl to takovej skok dolů jako by si všichni mysleli.
A co mi chybí v kabině? Mám postel, mám bufíka, co víc mám chtít? Lidi jsou dneska rozmazlený, před třiceti rokama se jezdilo s úplně jinejma autama a taky se jezdilo. A nejezdilo se hůž, nejezdilo se míň."
Prostě ten kluk si to všechno vyzkoušel a ví svý. A jak říká: "já jsem si na to auto vydělal, až bude někdo mlít nějaký moudra, nemá pro mně smysl se s ním bavit, protože to je většinou jen řidič a to auto mu nikdy nepatřilo, nikdy na něj nevydělal."
Volně parafrázuju, ale uvědomte si že věci nejsou černobílý. A to jsem teď v kontaktu s další firmou, která má 18.33 TBV a 19.33 TBV celkem sedm (a jednu 18.33 myslím). A k tomu mají FH Euro3, FH Euro5, měli V8 Scanii, mají DAFa, tuším že snad i Iveco a říká nápadně podobný věci: "FH Euro 5, po 100tis km vydrolená cementace na vačce (naštěstí záruka), teď to jezdí ale ta Euro3 už si taky začíná říkat o svý. Zahraniční auta jezdí ven, Liazky tahají ve vanách štěrk, pořád 28 tun a pořád to jezdí. Spotřeba se nevymyká, měníme olej a doléváme naftu. Co se vysype uděláme sami na dílně za pár korun a jede to dál. To auto vydělává a funguje. Tak proč bych ho zatracoval?"
Prostě, netvrďte mi tady, že Liaz je totální shit, protože pořád vím o lidech a firmách, který normálně fungujou a s Liazkama jsou spokojený a ty auta udělají tu samou práci.
"Že jsem si to Volvo kupoval si budu vyčítat ještě dlouho. Mám Volvo rád, ale tu Liánu co teď mám, to je prostě bomba auto. Nahoru tahám 27 tun, dolů běžně taky. Spotřebově jsem pod 31 litrů pořád a to na tom pořád stojím. Volvo vydělalo na sebe, ale Liazky mi postavily barák. A že to nejede? To jsou jen kecy. Táhne to parádně (a to má jen 330k), říkal že teď Pošmourňák zkoušel nějaký nový turbo, tak že ještě to vymění a bude to bomba.
A na kampani? Tahal jsem 60 tun celkovou hmotnost a to auto jezdilo jak víno. A to jsem ji střídal s 610kou a nebyl to takovej skok dolů jako by si všichni mysleli.
A co mi chybí v kabině? Mám postel, mám bufíka, co víc mám chtít? Lidi jsou dneska rozmazlený, před třiceti rokama se jezdilo s úplně jinejma autama a taky se jezdilo. A nejezdilo se hůž, nejezdilo se míň."
Prostě ten kluk si to všechno vyzkoušel a ví svý. A jak říká: "já jsem si na to auto vydělal, až bude někdo mlít nějaký moudra, nemá pro mně smysl se s ním bavit, protože to je většinou jen řidič a to auto mu nikdy nepatřilo, nikdy na něj nevydělal."
Volně parafrázuju, ale uvědomte si že věci nejsou černobílý. A to jsem teď v kontaktu s další firmou, která má 18.33 TBV a 19.33 TBV celkem sedm (a jednu 18.33 myslím). A k tomu mají FH Euro3, FH Euro5, měli V8 Scanii, mají DAFa, tuším že snad i Iveco a říká nápadně podobný věci: "FH Euro 5, po 100tis km vydrolená cementace na vačce (naštěstí záruka), teď to jezdí ale ta Euro3 už si taky začíná říkat o svý. Zahraniční auta jezdí ven, Liazky tahají ve vanách štěrk, pořád 28 tun a pořád to jezdí. Spotřeba se nevymyká, měníme olej a doléváme naftu. Co se vysype uděláme sami na dílně za pár korun a jede to dál. To auto vydělává a funguje. Tak proč bych ho zatracoval?"
Prostě, netvrďte mi tady, že Liaz je totální shit, protože pořád vím o lidech a firmách, který normálně fungujou a s Liazkama jsou spokojený a ty auta udělají tu samou práci.
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
No to odněkud znám taky máme takového zaměstnance. Všechno omlouvá tím že jeto přece liazka.. ono v tom drká.. je to lizka,, teče z toho olej ,, je to liazka, je volná kardanka je to liazka.. Ono je potřeba je posadit zavolant a dělej sám na sebe.. Pak uviděj že lepší je si auto jednou za 14 dní přejít juknout jestli se něco neděje zpravirt si ho sám,,, něž něco nového poslat do servisu vypláznout místo 20tis. -100tis. a zjistit že jsem dělal poslední dva měsíce zadar...
Tady jde o to že jednou se začne kazit každe auto a Liazku spravíš doma na koleně a za pár kaček ..... Měl jsem matesa pak 111,800 pak 150,261 a ted iveco trakker 2002 vsechno nosice kontejneru je to sice vetsi komfort retarder abs ..... ale liazka na sebe vydelala za pul roku kdezto iveco .....
A je to přesně o tom že každy zaměstnanec chce komfort..... ale ne zas moc aby to nahodou nepocitalo spotrebu atd ..... kdo děla sam na sebe tak ví o čem mluvím.....
A je to přesně o tom že každy zaměstnanec chce komfort..... ale ne zas moc aby to nahodou nepocitalo spotrebu atd ..... kdo děla sam na sebe tak ví o čem mluvím.....
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: čtv zář 20, 2007 3:47 pm
- Bydliště: Blížkovice 396
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů