Stránka 3 z 3

Napsal: sob čer 01, 2013 9:24 pm
od mara1113
...na foru Nasetraktory je to rozebíráno v několika vláknech....zeptej se tam,jinak je na to potreba udelat příruba,na Bazos.cz ji v zimě někdo nabízel jako novovýrobu....ted je tam na prodej přídavná převodovka z V3S M6,ale zbytečně drahá....

Napsal: úte čer 11, 2013 7:34 pm
od mara1113
....hledam (nejlepe Brno a okolí)specialistu na A31T,potrebuji doladit motor a na některe specializované věci si sám netroufnu a je lepší to nechat na lidi co se tím zabývají denně....kdyby někdo měl tip,tak os.pošta,at nedelame reklamu:-)....dík.....

Napsal: ned úno 02, 2014 2:25 pm
od hajtra
Chlapi, pořídil jsem si A31T a má to vzadu na motoru takovou tu přípojku na prodlužovák jako remoska, předpokládám, že je to na ohřev vody, ale nemám s tím žádnou zkušenost. Jak dlouho je ideální v zimě zahřívat a poznám to třeba na teploměru?

Napsal: ned úno 02, 2014 4:36 pm
od trucker100
Tak já si to nastavil na spínacích hodinách tak hodku až dvě v silnejch mrazech.Pak jsem startil i bez žhavení :D

Napsal: pon úno 03, 2014 12:23 pm
od hajtra
tak já to zatím nepoužil, protože mrazy nebyly, ale chtěl bych o tom něco vědět, kdyby náhodou...

Napsal: pon úno 03, 2014 1:46 pm
od trucker100
Rozhodně je to skvělá věc bud rád,že to tam máš.Až budou fakt mrazy,tak je to k nezaplacení.

Napsal: pon úno 03, 2014 9:52 pm
od Tomik
ta spirálka ma 1000Watů mám tu ještě jednu fungl novou.podle zimy pul hodky až hodku a máš ohřáto

Napsal: pát říj 31, 2014 11:59 am
od marasz
Zdravím mam dotaz mam a 31 atmosféru a doma hlavu s a31 turbo pujde na blok s atmosféry?

Napsal: sob lis 01, 2014 9:07 am
od Karlos
Na atmosféru můžeš dát turbáckou hlavu-rozdíl je v tom že atmosféra má štefty a na turbu jsou šrouby.Další věc je,že pokud nebyly na atmosféře 4 žhavičky,tak budeš muset odvrtat na pístech důlky pro žhavičky co jsou na turbové hlavě.Dá se podle žhavičky vyrobit u soustružníka přípravek s vnitřní dírou cca 6mm (už si to přesně nepamatuji),který se našroubí místo žhavičky a pak se jen normální vrtačkou odvrtá důlek do dna pístu (dle přesahu žhavičky do spalovacího prostoru).
Toto vše platí pro hlavu z A31T eurI-pokud by to byla už eurII s bosch vstřikama,tak by se museli měnit i písty-mají jinou polohu komůrky oproti eurI-ty bosch vstřiky jsou v jiné poloze.

Napsal: úte lis 04, 2014 6:00 am
od marasz
Diky (y)

Napsal: úte lis 04, 2014 10:48 am
od mara1113
...sice jsem to probíral už na Avia-clubu,ale pro jistotu se zeptám ještě zde- nedávno jsme dělaly malou g.o. na motoru D407 02 (Euro 1 , intercooler,76kw,zastavěno ve V3S M6) a až po skončení jsem si všiml,že jsem omylem koupil turbo C1320 na místo původního C1302....je v tom někde problém?můžu ho tam nechat?...motor ted po seštelování a výměně kdečeho jede výborně,táhne super,auto je skřínovka k občasnýmu kempování,takže žádný přetěžování nákladem nebo závody.....

Napsal: stř led 07, 2015 10:49 pm
od Martin88
Ahoj.

Sháním motor na avii 31turbo, nejlépe typ D 407.03 !funkční! a za rozumnou cenu.

Ideálně ze Zlínského kraje, event. do 100 km od Zlína. Pokud možno, co nejdříve.

Děkuji za nabídky.