Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 7532
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Krafárna - OTčka,pokec
Jaký nový parking kde ?amazonku jsem potkal osobně na rokyccanech s defektem ,a to nechtěj.Mala oplacana na půl cigosa s nohama do X
Re: Krafárna - OTčka,pokec
Jožko, a byl jsi kolegiální a pomohl jí s tím kolem? Nebo jako správná Amazonka odmítla mužskou pomoc...
(DAF LF 45.220) bývalo:) - teď stůl ( kancelářský ) a židle ( s kolečkama )
-
- Příspěvky: 7532
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Krafárna - OTčka,pokec
Já mám na ni alergii i na ostatní co točí podobné hovadiny.Ale věř mi že Real jak vypadá je uplne jiný.
Re: Krafárna - OTčka,pokec
Jasná věc, já na ni taky nekoukám.. Drž se a šťastnou cestu
(DAF LF 45.220) bývalo:) - teď stůl ( kancelářský ) a židle ( s kolečkama )
Re: Krafárna - OTčka,pokec
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-kam ... u-40463432
Kdopak to byl?
Kdopak to byl?
Tak jsem vyměnil volant za důchod
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Krafárna - OTčka,pokec
tvl. on ho táhl na laně
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Krafárna - OTčka,pokec
rabano: https://m.youtube.com/shorts/Usf6APojiyo
Už máš, kalendář?
Už máš, kalendář?
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Krafárna - OTčka,pokec
Krocan....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Krafárna - OTčka,pokec
náhodou, blbá neni, neudře se, motorevue komentuje, myslím, že dojde i na vaření v nějaké reality show...pak ji možná uvidíme i v Zoo, nebo Modrý kód... rozhodně si uvědomila že točení volantem do bezvědomí není cesta ke zbohatnutí, nakonec klofne nějakého bohatého hejla...já ji fandím.
Venca R
Chtěl bych se Tě zeptat, Venco, na ty zemědělský protesty u nás. Ty jsi v zemědělství, jestli to dobře chápu a asi bys měl zdaru protestů fandit. Na druhou stranu ale (podle Tvých příspěvků) jsi individualista a pravicověji (v tom původním slova smyslu) zaměřený a spíš si vždy stranil tomu, že jsme tu každý sám za sebe.
Chci se tedy zeptat, jaké jsou vlastně požadavky protestujících, zda jsou jednotné, či je více skupin a každá preferuje něco jiného? A zda jsou (tobě se zdají) oprávněné?
A abych se jenom neptal, dám svůj názor. Požadavky zemědělců neznám, protože ve špíně od pseudointerneto"novinářů" se nedokážu vyznat. Tak nedokážu zhodnotit, zda mají zemědělci právo, třeba alespoň částečné. Jinak se mi zdá špatně, že někdo, kdo se stará o primární lidskou potřebu, má o hodně složitější a těžší život, než právě ti "novináři" kteří jsou honorováni z toho, kolik se prodá reklamy (u které nevěřím, že by fungovala. Tam se v mém názoru pere to, že plátci reklamy [nepředpokládám, že by to byli blbci, kteří neumí počítat] do toho perou peníze, ale já jsem přesvědčený, že ta reklama opravdu nefunguje).
Je ubohý, když třeba u nás farmář (který maká od rána do noci a nevlastní nic rozmarného) nedokáže zaplatit leasing na gumy a výběrčí s ním mrskne do kaluže ve vyjeté koleji. Je ubohý, když na nejtvrdší zemědělské práce dovážíme lidi-otroky, pro které je česká almužna dar z nebes, jen kvůli pokroucenému kurzu peněz tím, že mocní tohoto světa křičí !!!VOLNÝ TRH!!!, ale sami ho pokřivují, dělají regulace, embarga, blokády, legitimizují si pro sebe dotace a státní zakázky a dělají zákulisní intriky a manipulace.
Nedokážu tedy ohodnotit legitimitu protestů, ale dokážu ohodnotit protestující. Nejvíc se mi líbily protesty ve Východním Německu. Zablokovali nájezdy na dálnice a hotovo. Policajti je hlídali, aby jim někdo něco neprovedl. Dokud byl člověk na dálnici, tak vše O.K. pokud sjel na nakládku, vykládku, nebo na Hof, tak potom po šoustkách (parádně značené objížďky). Všechno fungovalo, ale všichni byli nuceni o těch lidech a zemědělství přemýšlet. Teď Francouzi; to jsou divoši, ti se s tím nesrali. Navozili fůry hnoje a bordelu a tím blokovali kdeco. Opět policajti v roli pomocníků. Například přijeli na parkoviště a řidičům řekli ať buď vyjedou, nebo se může stát, že se několik dnů z dálnice nedostanou. A těch, kteří se báli si rozmrdat pauzu, tak se ptali, zda nebudou potřebovat jídlo, pití, naftu a tak. U nás; policajti za složenou fůru hnoje začali pokutovať takové píčoviny, jako telefon u ucha traktoristy, přejetí plné čáry, zákaz zastavení. Tak ať mi zas někdo tvrdí, že policajt je člověk jako každej jinej. Do takový firmy bych v životě nevlez. On je policajt po většinu času jakoby normální, ale když bude muset, tak půjde jako Robokop, s tím nastupuje.
Já sám nemám potřebu za cokoliv demonstrovat, jedině snad za povinnost společnosti dávat prostor k důstojnosti řidičského stavu. Helejte, není hezký, jestli někdo sere po pangejtech, nebo nedej bože na parkáre, není hezký, když se dlouho předjíždíme a spousta dalších věcí není u nás hezká. Ale za prvé; každý, nebo skoro každý člověk na světe dělá něco, co je špatné a posouzení velikosti těch špatností může být pokaždé jiné, závislé na situaci, čase, místě a člověku, který to posuzuje (třeba chcaní: jeden se vychčije na asfalt, druhý vidí prvního jako hovaďáka a jde se vychcat do trávy a vůbec si neláme hlavu s tím, že do té trávy pravděpodobně sednou lidé. Další si dojde na záchod, jak se sluší a patří a pak si myje u auta nádobí a umyté pokládá na zem, na které bylo předevčírem hovno a takto kontaminované nádobí dá do kabiny a pak v něm vaří. Pak se divíme žloutenkám, záškrtu a dětskému kašli. A jiný zase chčije do flašek. To je taky eklhaft. A co je tedy úplně špatně a co úplně dobře?)
A druhá věc ohledně té důstojnosti je, že jestliže je někdo společnosti něco platný a dává do placu svou práci, čas, zdraví, úsilí, tak společnost nemá právo ty hodnoty marginalizovat a smáznout jen proto, že je řidič ušmudlaný, nebo hloupý, protivný, nebo třeba dlouho předjíždí. A nejvíc nás ostrakizují skupiny lidí, kdy každý z nich za rok není společnosti platný tolik, jako řidič každý den.
Ale líbilo by se mi, kdyby někdo dokázal protestovat způsobem blokády, kdy by se udělal průjezd třeba 2,4m, ať si osobáky a dodávky jezdí co hrdlo ráčí a mají silnice bez těch čůráků kamioňáků a třeba tři dny v kuse. Ať si nechají zdát o kamiony na koleje. Howg
Chci se tedy zeptat, jaké jsou vlastně požadavky protestujících, zda jsou jednotné, či je více skupin a každá preferuje něco jiného? A zda jsou (tobě se zdají) oprávněné?
A abych se jenom neptal, dám svůj názor. Požadavky zemědělců neznám, protože ve špíně od pseudointerneto"novinářů" se nedokážu vyznat. Tak nedokážu zhodnotit, zda mají zemědělci právo, třeba alespoň částečné. Jinak se mi zdá špatně, že někdo, kdo se stará o primární lidskou potřebu, má o hodně složitější a těžší život, než právě ti "novináři" kteří jsou honorováni z toho, kolik se prodá reklamy (u které nevěřím, že by fungovala. Tam se v mém názoru pere to, že plátci reklamy [nepředpokládám, že by to byli blbci, kteří neumí počítat] do toho perou peníze, ale já jsem přesvědčený, že ta reklama opravdu nefunguje).
Je ubohý, když třeba u nás farmář (který maká od rána do noci a nevlastní nic rozmarného) nedokáže zaplatit leasing na gumy a výběrčí s ním mrskne do kaluže ve vyjeté koleji. Je ubohý, když na nejtvrdší zemědělské práce dovážíme lidi-otroky, pro které je česká almužna dar z nebes, jen kvůli pokroucenému kurzu peněz tím, že mocní tohoto světa křičí !!!VOLNÝ TRH!!!, ale sami ho pokřivují, dělají regulace, embarga, blokády, legitimizují si pro sebe dotace a státní zakázky a dělají zákulisní intriky a manipulace.
Nedokážu tedy ohodnotit legitimitu protestů, ale dokážu ohodnotit protestující. Nejvíc se mi líbily protesty ve Východním Německu. Zablokovali nájezdy na dálnice a hotovo. Policajti je hlídali, aby jim někdo něco neprovedl. Dokud byl člověk na dálnici, tak vše O.K. pokud sjel na nakládku, vykládku, nebo na Hof, tak potom po šoustkách (parádně značené objížďky). Všechno fungovalo, ale všichni byli nuceni o těch lidech a zemědělství přemýšlet. Teď Francouzi; to jsou divoši, ti se s tím nesrali. Navozili fůry hnoje a bordelu a tím blokovali kdeco. Opět policajti v roli pomocníků. Například přijeli na parkoviště a řidičům řekli ať buď vyjedou, nebo se může stát, že se několik dnů z dálnice nedostanou. A těch, kteří se báli si rozmrdat pauzu, tak se ptali, zda nebudou potřebovat jídlo, pití, naftu a tak. U nás; policajti za složenou fůru hnoje začali pokutovať takové píčoviny, jako telefon u ucha traktoristy, přejetí plné čáry, zákaz zastavení. Tak ať mi zas někdo tvrdí, že policajt je člověk jako každej jinej. Do takový firmy bych v životě nevlez. On je policajt po většinu času jakoby normální, ale když bude muset, tak půjde jako Robokop, s tím nastupuje.
Já sám nemám potřebu za cokoliv demonstrovat, jedině snad za povinnost společnosti dávat prostor k důstojnosti řidičského stavu. Helejte, není hezký, jestli někdo sere po pangejtech, nebo nedej bože na parkáre, není hezký, když se dlouho předjíždíme a spousta dalších věcí není u nás hezká. Ale za prvé; každý, nebo skoro každý člověk na světe dělá něco, co je špatné a posouzení velikosti těch špatností může být pokaždé jiné, závislé na situaci, čase, místě a člověku, který to posuzuje (třeba chcaní: jeden se vychčije na asfalt, druhý vidí prvního jako hovaďáka a jde se vychcat do trávy a vůbec si neláme hlavu s tím, že do té trávy pravděpodobně sednou lidé. Další si dojde na záchod, jak se sluší a patří a pak si myje u auta nádobí a umyté pokládá na zem, na které bylo předevčírem hovno a takto kontaminované nádobí dá do kabiny a pak v něm vaří. Pak se divíme žloutenkám, záškrtu a dětskému kašli. A jiný zase chčije do flašek. To je taky eklhaft. A co je tedy úplně špatně a co úplně dobře?)
A druhá věc ohledně té důstojnosti je, že jestliže je někdo společnosti něco platný a dává do placu svou práci, čas, zdraví, úsilí, tak společnost nemá právo ty hodnoty marginalizovat a smáznout jen proto, že je řidič ušmudlaný, nebo hloupý, protivný, nebo třeba dlouho předjíždí. A nejvíc nás ostrakizují skupiny lidí, kdy každý z nich za rok není společnosti platný tolik, jako řidič každý den.
Ale líbilo by se mi, kdyby někdo dokázal protestovat způsobem blokády, kdy by se udělal průjezd třeba 2,4m, ať si osobáky a dodávky jezdí co hrdlo ráčí a mají silnice bez těch čůráků kamioňáků a třeba tři dny v kuse. Ať si nechají zdát o kamiony na koleje. Howg
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
Re: Krafárna - OTčka,pokec
pravidelne preráža najnižšie štandardy ktoré o truckeroch mám. Teraz som sa dozvedel, že východoeurópsky šoféri majú divnú povahu, lebo nechcú platiť (zo svojho) parkovisko.
Dnes jsem byl v Jaroměři. Tak jsem si vzpomněl na tuto větu.
Dokud nebyla dálnice hotová jezdilo se okolo této pumpy. Byla to Benzina. Ještě před dokončením dálnice to koupila nová firma. https://mapy.cz/zakladni?pano=1&q=Jarom ... 13870&z=16
Dokud bylo parkoviště grátis, tak člověk v 16.00hod už nezaparkoval. Vendys tam dal závoru,a zpoplatnil ho, s vidinou že vyrejžuje a od té doby je parkoviště prázdné. A sofa se ptám proč???? Poslední parkoviště z Prahy na Náchod je v Osicích. https://mapy.cz/zakladni?q=Jarom%C4%9B% ... 01300&z=15
Další je až v Polsku, to je hodina, když to jede.
Dnes jsem byl v Jaroměři. Tak jsem si vzpomněl na tuto větu.
Dokud nebyla dálnice hotová jezdilo se okolo této pumpy. Byla to Benzina. Ještě před dokončením dálnice to koupila nová firma. https://mapy.cz/zakladni?pano=1&q=Jarom ... 13870&z=16
Dokud bylo parkoviště grátis, tak člověk v 16.00hod už nezaparkoval. Vendys tam dal závoru,a zpoplatnil ho, s vidinou že vyrejžuje a od té doby je parkoviště prázdné. A sofa se ptám proč???? Poslední parkoviště z Prahy na Náchod je v Osicích. https://mapy.cz/zakladni?q=Jarom%C4%9B% ... 01300&z=15
Další je až v Polsku, to je hodina, když to jede.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: Krafárna - OTčka,pokec
to Krocan: Nerozumím těm požadavkům, ale je dobré, že pochopili, že mají protestovat před úřadem vlády, né na hranicích. Jednou jsem s nimi měl pohovor, jak já jako řidič jim v tom pomůžu, v těch jejich protestech. Jinak Francie, tam by se měli učit odbory z célého světa, jak se má protestovat, to je divočina, Němci, no to je kapitola, ti vidí modrý maják a musí je přebalovat a není nad teplou večeři doma. No češi, se vůbec divím, že se sešli u nich platí pravidlo, že dopadnou jak sedláci u Chlumce. (Chlumec nad Cidlinou)
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Re: Krafárna - OTčka,pokec
Nové parkoviská v Bratislave na D4 . Každému šoférovi návštevu doporučujem. Zažije neopakovatelný zážitok. Som si istý, že také parkovanie nieje v žiadnom hlavnom meste v celej EÚ. Na 150 miestnom, nádherne osvetlenom parkovisku budete stáť sami. Len vy, váš kamión a nikto iný. Občas sa stane, že sú parkovská preplnené. To znamená, že tam budete stáť vy a ešte ďalšie dva kamióny, zvyšných 147 miest bude voľných.
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: Krafárna - OTčka,pokec
a jsou to vůbec ještě zemědělci? To že máš pole a techniku neznamená, že jsi zemědělec. Zemědělec byl hospodář, který krmil sebe , svoji rodinu a co mu zbylo ještě prodal. To co tam protestuje je produkt krachujícího socialismu..co zasadili to teď sklízejí, a brzy to postihne i jiné sektory..třeba dopravce, kteří si nabrali leasingy a přisali se na upadající autonotiv, pak padnou developeři, kteří žili z hypoték těch předcházejících, a než se všichni proberou zjistí, že se zruši volby... protože ted válka..poslední co vydělá je bagrista co kope nekonečné hroby..tak jako na té Ukrajině..sorry za ten pesimismus..ale bežime tomu naproti.. vysypány hnůj je jen akt zoufalství, i když asi potřebný, ale neřeší to nic.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů