Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

..kdyz jsem jezdil v novym TGS, tak to myslim nepipalo vubec.. ale psalo to pres celej displej ze neni seslapla spojka a radit proste neslo vubec
pon pro 08, 2008 9:39 pm

sanny
Příspěvky: 247
Registrován: úte bře 04, 2008 8:14 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Tak diky za radu s tim kvaltem, uz mi to zuby nepocita :) A to pipani se da prezit... zas tak casto necouvam :)
stř pro 10, 2008 9:48 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

ja myslim ze neni na skodu obcas si zuby prepocitat, dneska nevis co vsecko ti kde ukradnou :D :D :D
stř pro 10, 2008 10:27 pm

Uživatelský avatar
embo
Příspěvky: 887
Registrován: stř led 14, 2009 4:14 pm
Bydliště: BRTNICE-OPATOV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Když sem měl ještě F2000 taky sem dával zpátečku přes jinej kvalt, pak začaly dva kvalty hučet čím dál víc ( už nevím ktery) šlo to do servisu, a měnilo se něco v převodovce (taky už nevím co) a misři mechanici naznali že to je tím, že prvně sem řadil trojku a pak až zpátečku. Oprava pár korun stála, tak od tý doby rači počítám zuby. Dělají to asi všechny MANy F2000, TGA i TGS a to vždycky čekám až doječí ten signál a pak až řadím, tak prej se to má dělat, naznali odborníci...
sob čer 06, 2009 7:48 pm

majki71
Příspěvky: 10
Registrován: čtv pro 17, 2009 5:50 pm
Bydliště: Bruntál

Příspěvek

zdarec, jezdím na TGA 28.360 mám ho druhrj rok a někdy mi taky pípne palubní počítač a píše ža mám sešlápnout spjku, ale já ji používám jen na rozjezd, je to fakt rozdíl a hlavně pohodlí, v nastavení jsem to pípání ztlumil a že to pípne je podle mne tím, že řazení přes komfotšift je rychlejší a palubní počítač to nestačí tak rychle zaznamenat, proto to pípnutí, ale řezení šlape jak hodiny.
stř pro 30, 2009 4:45 pm

kuba_THX
Příspěvky: 348
Registrován: ned črc 17, 2011 7:03 pm

Příspěvek

Taky mě sere to pípání, bohužel na mojim autě to pípá pokaždý co řadim a to jsem zkoušel všechno možný, spojku až na podlaze, pomalé mačknání spojky, 2x vymáčknout, pomalé řazení a nic :D Co jsem koukal zespodu na převodovku tak je tam takové gumové víko asi 10x5 cm a to když sem vyndal tak tam bylo štelování na spojku asi a k tomu vedl konektor, co se stane když to odpojim nebo propojim? Bude si to myslet že spojka je sešláplá a nebude to pípat a nebo to bude dělat bordel ? Jinak to pípání když nastavuju hlasitost v počítači tak mi jde hlasitost jen zvednout a ne snižit...
sob pro 24, 2011 1:19 pm

kruji
Příspěvky: 2440
Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
Bydliště: hodonin

Příspěvek

S řazením zpátečky mám tyto zkušenosti. Je jedno jestli je to Scanie, MB, nebo MAN, synchron na zpátečku jsem měl jen na Scorpiu. Pokud stojím,a musím couvat tak zařadím malou 1, a pak zpátečku. (1 proto, že na synchronu je nejmenší rozdíl v otáčkách,a tím menší opotřebení. a taky na běžné rozjezdy používám 2, tak ať se amortizuje i 1.) Pokud se otáčím někde v omezeném prostoru, a musím několikrát dopředu a dozadu, tak z 1 na zpátečku přeřazuju vždy, až auto úplně stojí. Potom nic neškrká.
Lesu zmar!
sob pro 24, 2011 2:22 pm

Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Příspěvek

kuba_THX: to gumové víko slouží jenom k tomu abysi viděl na spojku popř.jestli neteče posilovač spojky a nic se tam nešteluje,spojka se seřizuje sama automaticky, ty dráty v husím krku vedou k čidlu na posilovači spojky.Měli jsme ulomený drát a TGS nechtělo řadit polovinu rychlostí.Stav spojky a její kalibraci přes PC v servisu.
sob pro 24, 2011 2:37 pm

kuba_THX
Příspěvky: 348
Registrován: ned črc 17, 2011 7:03 pm

Příspěvek

Děkuju za vysvětlení... ja sem to čidlo zkusil odpojit a jen na místě jsem tam zařadil 2 a stejně to řvalo tak jsem to zase připojil :D v tom víku sem měl pocit že tam je takovej dlouhej šestihran akorát na klíč... já si myslim že ta spojka buď málo vystavuje a nebo je to nějak špatně nastavený čidlo co snímá spojku... mě to řve opravdu pokaždý...

Občas mi to hlásí taky výpadek motorový brzdy (konektor na mot. brzdu sem nenašel)
Při nastartování napíše "Špatný kod klíče, zamek aktivovan" nebo neco takovýho, pípá a nestartuje to
Někdy zas "EDC Porucha" Ta zase auto točí ale nechytá (pomáhá zapnutý klíček,vypnout,zapnout,vypnout,zapnout bateriak :D )
Nebo "TCO Porucha" To je kontrola trakce myslim, ale co je rozbitýho nevim...
"ZNR Diagnostika" to je asi řídící jednotka, to mi hlásí pořád dokola :D

To jen kdyby mi chtěl někdo objasnit nějaký závady :)
sob pro 24, 2011 3:50 pm

Uživatelský avatar
Matthew \8/
buchta
Příspěvky: 1427
Registrován: sob led 30, 2010 12:10 am
Bydliště: Cheb

Příspěvek

kubo kdyby ti dal toho actrose jak jsem s nim jel ja mel bys klid sorry za ot
Swedish Toy
sob pro 24, 2011 5:27 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

TCO porucha bude porucha tachografu a ne trakce.
sob pro 24, 2011 9:32 pm

ŠT-180N
Příspěvky: 398
Registrován: pon led 08, 2007 6:00 pm
Bydliště: Kojetín

Příspěvek

když už jsem u teho řazení chtěl bych se vás zeptat vy co máte TGS jestli vám jdou taky tak špatně řadit kvalty, v servisu mě řekli že je to normální dělá to tak od novýho auto má dva roky a třeba 2 nebo 6 tam dostat to je kumšt a nezachrčí nic ale jde to tam jak kdyby ani nevědělo že to tam jíd má, mě po šichtě bolí ruka jak po nečem ....
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
ned pro 25, 2011 2:44 pm

Uživatelský avatar
Wlado
Příspěvky: 816
Registrován: pát pro 25, 2009 12:31 am
Bydliště: Nováky SK

Příspěvek

Mne tá 2 a 6 blbnú iba za studena . Inak v pohode a tá spátečka čo píšu chlapi v príspevkoch výššie tak radím najprv do malej trojky a hneď spátečku a nemám problém . Poradil my to mechanik v servise v Bratislave :wink:
http://www.profivodic.sk
MAN TGS 26.480 - SVAN CHPT 18
ned pro 25, 2011 3:21 pm

Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Příspěvek

ŠT 180N a jdou všechny rychlosti špatně nebo jenom třeba kvalty dozadu?
ned pro 25, 2011 4:52 pm

ŠT-180N
Příspěvky: 398
Registrován: pon led 08, 2007 6:00 pm
Bydliště: Kojetín

Příspěvek

ide blbě enom 2 a 6 jinak trojka čtverka pětka sedmička osmička tak nejak normálně, se zpátečkou problém nemám od jakživa na všem to řadím třeba přes dvojku a krásně mě ide, ale celkově je to řazení takový tupý nwm jak bych to popsal ale prostě aji ty ostatní kvalty tam jdou tak pomalu to se třeba s F2000 nedá srovnat a eště 3 a 7 tam někdy jde tak normálně jak ty ostatní dobrý kvalty ale z toho jak už si zvyklí tu šajtru tam sunout stejnou rychlostí tak to tam vletí úplně bez odporu a prásk zuby zachrčijo, já už fakt nwm já si připadám že neumím jezdit, servisujou nám to ve velké bíteši tam u autoimpexu teď se na tom měnila kabina jezdili s tím ti mechanici když zkoušeli jestli všechno ide a říkali že to tak je normální a pán cos tím jezdil od novýho mě říkal že mu to tak blbě šlo hned ze začátku, si tak říkám proč to neřešili hned když to bylo v záruce ale nastoupil sem na to auto až teď , už sem měl moc aut, ale toto řadí úplně nejvíc blbě, bolí z teho ruka a v kopcu na to musím myslet a řadit o půl kvaltu víc dolů než by ten motor vzal protože než to tam natlačím rychlost spadne dolů a hotovo enom tak pro zajímavost je to tento man asi mě na D1 nekeří potkáváte

Obrázek
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
stř pro 28, 2011 7:38 pm

Odpovědět

Zpět na „MAN“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů