Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
- embo
- Příspěvky: 887
- Registrován: stř led 14, 2009 4:14 pm
- Bydliště: BRTNICE-OPATOV
- Kontaktovat uživatele:
Když sem měl ještě F2000 taky sem dával zpátečku přes jinej kvalt, pak začaly dva kvalty hučet čím dál víc ( už nevím ktery) šlo to do servisu, a měnilo se něco v převodovce (taky už nevím co) a misři mechanici naznali že to je tím, že prvně sem řadil trojku a pak až zpátečku. Oprava pár korun stála, tak od tý doby rači počítám zuby. Dělají to asi všechny MANy F2000, TGA i TGS a to vždycky čekám až doječí ten signál a pak až řadím, tak prej se to má dělat, naznali odborníci...
zdarec, jezdím na TGA 28.360 mám ho druhrj rok a někdy mi taky pípne palubní počítač a píše ža mám sešlápnout spjku, ale já ji používám jen na rozjezd, je to fakt rozdíl a hlavně pohodlí, v nastavení jsem to pípání ztlumil a že to pípne je podle mne tím, že řazení přes komfotšift je rychlejší a palubní počítač to nestačí tak rychle zaznamenat, proto to pípnutí, ale řezení šlape jak hodiny.
Taky mě sere to pípání, bohužel na mojim autě to pípá pokaždý co řadim a to jsem zkoušel všechno možný, spojku až na podlaze, pomalé mačknání spojky, 2x vymáčknout, pomalé řazení a nic Co jsem koukal zespodu na převodovku tak je tam takové gumové víko asi 10x5 cm a to když sem vyndal tak tam bylo štelování na spojku asi a k tomu vedl konektor, co se stane když to odpojim nebo propojim? Bude si to myslet že spojka je sešláplá a nebude to pípat a nebo to bude dělat bordel ? Jinak to pípání když nastavuju hlasitost v počítači tak mi jde hlasitost jen zvednout a ne snižit...
S řazením zpátečky mám tyto zkušenosti. Je jedno jestli je to Scanie, MB, nebo MAN, synchron na zpátečku jsem měl jen na Scorpiu. Pokud stojím,a musím couvat tak zařadím malou 1, a pak zpátečku. (1 proto, že na synchronu je nejmenší rozdíl v otáčkách,a tím menší opotřebení. a taky na běžné rozjezdy používám 2, tak ať se amortizuje i 1.) Pokud se otáčím někde v omezeném prostoru, a musím několikrát dopředu a dozadu, tak z 1 na zpátečku přeřazuju vždy, až auto úplně stojí. Potom nic neškrká.
Lesu zmar!
kuba_THX: to gumové víko slouží jenom k tomu abysi viděl na spojku popř.jestli neteče posilovač spojky a nic se tam nešteluje,spojka se seřizuje sama automaticky, ty dráty v husím krku vedou k čidlu na posilovači spojky.Měli jsme ulomený drát a TGS nechtělo řadit polovinu rychlostí.Stav spojky a její kalibraci přes PC v servisu.
Děkuju za vysvětlení... ja sem to čidlo zkusil odpojit a jen na místě jsem tam zařadil 2 a stejně to řvalo tak jsem to zase připojil v tom víku sem měl pocit že tam je takovej dlouhej šestihran akorát na klíč... já si myslim že ta spojka buď málo vystavuje a nebo je to nějak špatně nastavený čidlo co snímá spojku... mě to řve opravdu pokaždý...
Občas mi to hlásí taky výpadek motorový brzdy (konektor na mot. brzdu sem nenašel)
Při nastartování napíše "Špatný kod klíče, zamek aktivovan" nebo neco takovýho, pípá a nestartuje to
Někdy zas "EDC Porucha" Ta zase auto točí ale nechytá (pomáhá zapnutý klíček,vypnout,zapnout,vypnout,zapnout bateriak )
Nebo "TCO Porucha" To je kontrola trakce myslim, ale co je rozbitýho nevim...
"ZNR Diagnostika" to je asi řídící jednotka, to mi hlásí pořád dokola
To jen kdyby mi chtěl někdo objasnit nějaký závady
Občas mi to hlásí taky výpadek motorový brzdy (konektor na mot. brzdu sem nenašel)
Při nastartování napíše "Špatný kod klíče, zamek aktivovan" nebo neco takovýho, pípá a nestartuje to
Někdy zas "EDC Porucha" Ta zase auto točí ale nechytá (pomáhá zapnutý klíček,vypnout,zapnout,vypnout,zapnout bateriak )
Nebo "TCO Porucha" To je kontrola trakce myslim, ale co je rozbitýho nevim...
"ZNR Diagnostika" to je asi řídící jednotka, to mi hlásí pořád dokola
To jen kdyby mi chtěl někdo objasnit nějaký závady
- Matthew \8/
- buchta
- Příspěvky: 1427
- Registrován: sob led 30, 2010 12:10 am
- Bydliště: Cheb
když už jsem u teho řazení chtěl bych se vás zeptat vy co máte TGS jestli vám jdou taky tak špatně řadit kvalty, v servisu mě řekli že je to normální dělá to tak od novýho auto má dva roky a třeba 2 nebo 6 tam dostat to je kumšt a nezachrčí nic ale jde to tam jak kdyby ani nevědělo že to tam jíd má, mě po šichtě bolí ruka jak po nečem ....
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
Mne tá 2 a 6 blbnú iba za studena . Inak v pohode a tá spátečka čo píšu chlapi v príspevkoch výššie tak radím najprv do malej trojky a hneď spátečku a nemám problém . Poradil my to mechanik v servise v Bratislave
http://www.profivodic.sk
MAN TGS 26.480 - SVAN CHPT 18
MAN TGS 26.480 - SVAN CHPT 18
ide blbě enom 2 a 6 jinak trojka čtverka pětka sedmička osmička tak nejak normálně, se zpátečkou problém nemám od jakživa na všem to řadím třeba přes dvojku a krásně mě ide, ale celkově je to řazení takový tupý nwm jak bych to popsal ale prostě aji ty ostatní kvalty tam jdou tak pomalu to se třeba s F2000 nedá srovnat a eště 3 a 7 tam někdy jde tak normálně jak ty ostatní dobrý kvalty ale z toho jak už si zvyklí tu šajtru tam sunout stejnou rychlostí tak to tam vletí úplně bez odporu a prásk zuby zachrčijo, já už fakt nwm já si připadám že neumím jezdit, servisujou nám to ve velké bíteši tam u autoimpexu teď se na tom měnila kabina jezdili s tím ti mechanici když zkoušeli jestli všechno ide a říkali že to tak je normální a pán cos tím jezdil od novýho mě říkal že mu to tak blbě šlo hned ze začátku, si tak říkám proč to neřešili hned když to bylo v záruce ale nastoupil sem na to auto až teď , už sem měl moc aut, ale toto řadí úplně nejvíc blbě, bolí z teho ruka a v kopcu na to musím myslet a řadit o půl kvaltu víc dolů než by ten motor vzal protože než to tam natlačím rychlost spadne dolů a hotovo enom tak pro zajímavost je to tento man asi mě na D1 nekeří potkáváte
pane řidiči co to je za značku?? zákaz vjezdu nakláďáků ..... no a tak proč ste sem teda vjel?? šak to je avia ...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů