Stránka 11 z 15
Napsal: sob pro 13, 2014 12:13 am
od Urpín
Myslím , že je to prtotyp, ŽEM .. žemka , osobne jsem ho neviděl, ale kedysi se vravelo, že to vymysleli v Nitre , na vysokej škole. Malo to údajne motor T111 a takú zaujímavosť, ložiská boli klzné a trecia plocha bola koža zo slaniny.
Spomínal to kolega v práci , niekedy v 82 roku. Zostalo len u prototypu a začal sa dovážať SK3 a po ňom SK4
Napsal: ned pro 28, 2014 8:52 pm
od Rummcajs
Napsal: ned pro 28, 2014 9:28 pm
od casper4252
4 mulčovače to by naši silničáři nedali. Ikdyž už jsem videl Unimog jeden řídil a druhý obsluhoval mulčovač
nic na naše cesty
Napsal: ned pro 28, 2014 9:39 pm
od pele81
tie gumy krci ako 80rocneho detka.
unas ani uvas nieto ani take rovne cesty a nie to este garaty.to by obtrhali za 2 dni
Napsal: čtv zář 10, 2015 6:19 pm
od TomC2
Ani nevím co to je zač
Napsal: ned zář 20, 2015 9:26 pm
od Luďa
Napsal: pon zář 21, 2015 8:24 pm
od Michi
Stejnou značku, ale pradědečka bez kabiny má tady jeden malohospodář. Je to prý rakousko...
Napsal: pon zář 21, 2015 9:19 pm
od pipiroha
Kabinu to však má z E512tky... Vyfocený štítek z inzerátu:
http://olx.pl/oferta/kombajn-zbozowy-ko ... bbXhJ.html
Napsal: úte zář 22, 2015 6:45 am
od Michi
Zkusim vyfotit ten co maji. Je to jiný...
konbajn GOMSELMAŠ
Napsal: pon bře 21, 2016 7:58 pm
od Zradylko85
čau znáte kombajn GOMSELMAŠ kdo snim jezdil kdo ho má je to dobrá mašina
SILÁŽE 2016
Napsal: stř zář 14, 2016 6:21 pm
od PtrialM
Napsal: stř zář 14, 2016 8:49 pm
od poulm
S těmi vysokými nádstavbami se umí dostat až na plné zatížení soupravy,často i přes
, záleží jaký je rok a jaká je kukuřice.
Na tom tridemu k 30ti tunám nebude mít daleko
Napsal: čtv zář 15, 2016 8:50 pm
od PtrialM
Fakt krása zvuk,jak tam ty kvalty posílá+mlaskot těch gum
PS:30 jako celková?
Napsal: úte zář 27, 2016 10:48 pm
od PtrialM
Napsal: stř zář 28, 2016 8:14 am
od Luďa
K tomu návěsu MEGA 33
Hmotnost (kg)
pohotovostní 5050
užitečná povolená 27950/ 21950
celková max. 33000/ 27000