Stránka 334 z 355
Re: T-815-2 TerrNo.1
Napsal: sob úno 03, 2018 9:09 pm
od pavel 815
Jestli byla varianta úplně bez pružin nevím,ale ještě bych doplnil páju: měch s pružinou+lisťáky-,,supertěžké,, king frame
Re: T-815-2 TerrNo.1
Napsal: ned úno 04, 2018 12:22 pm
od mc.imi
Díky Vám. Když vemu značení podvozků:
http://tatra.hys.cz/znaceni_podvozku/z02/06p.php
Tak jaký rozdíl je třeba mezi 0 a 8?
Tu tonáž tam zvyšují jiné listy, a nebo je to právě ta verze měchy, pružiny, a listy jak píše Pavel?
Díky
Re: T-815-2 TerrNo.1
Napsal: ned úno 04, 2018 12:49 pm
od toko
Díval jsem se, že na stránkách už máte uvedenou jednu z aplikací podvozku T 815-21ER45/55T ze zakázky pro OSN pro Irák jako speciál pro SOG a u zadní nápravy máte uvedeno odpružení kombinací vzduchových vaků s vinutými pružinami.
To by pak nemohlo takto pěkně "klečet"
http://1gr.cz/fotky/idnes/11/122/org/KO ... 180449.jpg
Re: T-815-2 TerrNo.1
Napsal: ned úno 04, 2018 1:26 pm
od mc.imi
To je pravda. Děkuji za upozornění, takže tam bude tedy jen měch. Vycházel jsem z toho značení.
Re: T-815-2 TerrNo.1
Napsal: ned úno 04, 2018 9:48 pm
od pavel 815
Když je to naložené a ujde vzduch,klečí to aji s pružinama uvnitř...
Re: T-815-2 TerrNo.1
Napsal: ned úno 04, 2018 9:56 pm
od pavel 815
A nejsou ty samostatné měchy myšlené nad polonápravou jak to má sedmička?
Re: T-815-2 TerrNo.1
Napsal: ned úno 04, 2018 10:26 pm
od toko
Jj, jinak se tam nenacpe ten naviják.
Re: T-815-2 TerrNo.1
Napsal: pon úno 05, 2018 7:12 am
od Hynek
SOGy ale nejsou Terrno, to jsou obyčejné EURO O nebo EURO I, nelegislativní auta, původně bílé valníky s plachtou, v podstatě obdoba české vojenské VV15, ostatně mělo to i starou palubku T815-2. Jezdil jsem s jednou při jednom z OPEN DAY...
Re: T-815-2 TerrNo.1
Napsal: pon úno 05, 2018 8:36 am
od Tomas 815
Legislativni ve smyslu provozu v EU nejsou, ale jako terrno to lze zaradit - i datem vyroby, i technickym provedenim. Motor Euro 0 (zadny emisni limit oznaceny jako euro 0 ale neexistuje) to nema. Je tam preplnovany V 8 s mezichladici, tipuju spis E III. Starou palubku mely i prvni terrna (az do roku cca 2000?). Vychazi to prece z valniku “Irak” ne? Ktery to byl rok?
Re: T-815-2 TerrNo.1
Napsal: pon úno 05, 2018 3:11 pm
od Hynek
Tuším to byl rok 2006, ale ty auta tam stály tehdy už několik let. A pokud si dobře vybavuju, nemělo to přeplňované motory, bylo to líné jako prase a byl v tom klasický pětikvalt. A mělo to nízkou hrobku.
A EURO 0 existovala, je to norma tuším z roku 1990, byť se jí EURO 0 říká až dnes, tehdy se tak nejmenovala. Viz třeba tady:
https://autotrip.cz/ekologicka-dan-auta-tabulka/
Nebo třeba tady:
https://www.quixa.it/auto/emissione-e-circolazione
Re: T-815-2 TerrNo.1
Napsal: pon úno 05, 2018 3:47 pm
od Pavel Šebek
Podle Arktika by se jmenovala komunistka, ty co plní nějaké E už jsou demokratky
Re: T-815-2 TerrNo.1
Napsal: pon úno 05, 2018 6:28 pm
od mc.imi
Takže je to tak jak píše pavel 815. Ty pružina tam jsou ale nosnost maji prý 1,5 tuny takže bez vzduchu to "čapne" taky. Děkuji Vám
Re: T-815-2 TerrNo.1
Napsal: pon úno 05, 2018 10:52 pm
od Tomas 815
Hynku, atmosfera je hodne nepravdepodobna, skoro se mi chce rict blbost. Mrkni do nove knizky, tam by to mohlo byt popsane.
Re: T-815-2 TerrNo.1
Napsal: pon úno 05, 2018 11:03 pm
od toko
Typový list píše TATRA T3B-928-10 EURO I
Re: T-815-2 TerrNo.1
Napsal: pon úno 05, 2018 11:43 pm
od pavel 815
Jestli to mělo nízkou hrobku tak 8V turbo bez coolera...?