Stránka 441 z 466
Re: T-137, 138, 148
Napsal: pon úno 20, 2017 7:49 pm
od pan Jamal
Re: T-137, 138, 148
Napsal: úte úno 21, 2017 11:32 am
od Tomek13
Zdar pánové,
Nevíte někdo o 148 Dumper na prodej chci dát jednu do původního stavu a do muzea.
Díky a tatře zdar
Re: T-137, 138, 148
Napsal: úte úno 21, 2017 9:53 pm
od pavel 815
Re: T-137, 138, 148
Napsal: sob bře 04, 2017 11:03 pm
od peter gasparovic
Re: T-137, 138, 148
Napsal: pát bře 17, 2017 4:55 pm
od Mikki
Zdar, čo všetko obnáša montáž vzduchovej ručnej brzdy do 148? Dík.
Re: T-137, 138, 148
Napsal: pát bře 17, 2017 7:42 pm
od roman74
Mikki píše: ↑pát bře 17, 2017 4:55 pm
Zdar, čo všetko obnáša montáž vzduchovej ručnej brzdy do 148? Dík.
potrebuješ brzdový válec z ručnej na Aviu ten upevníš /ja ho mám na držiaku torzných tyčí/,vzduchový rozvod podla ovládania /mal som ovládanie z 815,ale búchala mi do toho radiaca páka,tak som to prerobil na obyčajný ventil ako je na prepnutie korba vlek na sklápači/
tiahla poprerábať......
Stačí?
Re: T-137, 138, 148
Napsal: pát bře 17, 2017 10:21 pm
od pavel 815
...nebo 4x pružíňák + ovládání z 815...
Re: T-137, 138, 148
Napsal: pon bře 20, 2017 9:25 am
od Mikki
A pasujú tam brzd. valce z 815 bez úprav? Kľúče ostávajú?
Re: T-137, 138, 148
Napsal: pon bře 20, 2017 7:33 pm
od pan Jamal
Nepasujou,pružiňáky maj úplně jiný uchycení než origo válce.
Re: T-137, 138, 148
Napsal: sob dub 15, 2017 4:34 pm
od drezy
Re: T-137, 138, 148
Napsal: ned dub 16, 2017 7:20 pm
od peter gasparovic
Nooo to moze byt zaujmavy pochodak...
Re: T-137, 138, 148
Napsal: sob dub 22, 2017 10:10 pm
od zaverecny
Re: T-137, 138, 148
Napsal: ned dub 23, 2017 7:03 pm
od luboš růžička
Super fotky, ta av 8 je nádherný mazlík, jen srdce plesá
Re: T-137, 138, 148
Napsal: ned dub 23, 2017 7:56 pm
od pan Jamal
Pokud myslíš tu oranžovou tak to není vyprošťovák av8,ale autojeřáb ab063.Jinak máš pravdu,je to mazel
Re: T-137, 138, 148
Napsal: ned dub 23, 2017 9:01 pm
od lubossss
Stejně je to neuvěřitelné kolik tater 138, 148 , 815 T1+T2 je stále v provozu, jsem zvědavý kolik dnešních PVC vozů bude v provozu za 30 i 40 let