Stránka 129 z 132

Re: RN

Napsal: stř zář 27, 2017 11:44 am
od igor.milotice
Zdravim, tak rn je konecne v suchu a nastal cas se vrhnout na opravu kabiny me RN CAS16. Nutne potrebuji alespon zdravou strechu. Staci plech. Mam ji totalne prorezlou. Potrebuji alespon strechu odrizlou ve sloupcich, nebo celou kabinu. Jinak stale shanim poklopy na nadrz na vodu a kohouty na cerpadlo.
Obrázek
Jeste jedna zajimavost, RN asi slouzila u MV. Pod vrstvou barvy jsem na cedulce pod svetlem, nasel citelnou B spz, kterou pouzivalo SNB.

Re: RN

Napsal: ned říj 01, 2017 5:04 pm
od Hynek
A je to skutečně B? Není to spíš zbytek D? To měla vozidla civilní obrany. Kamarád má takovou kačenu.

Re: RN

Napsal: čtv říj 12, 2017 7:55 am
od RNDRND
Koukám že Tě elán vrhnout se na opravu rychle opustil :-)
https://www.sbazar.cz/igor.milotice/det ... i-cisterna

Re: RN

Napsal: ned říj 15, 2017 3:07 pm
od lukas1989
Len aby ten zatuhlý motor po rozobratí nevyzeral ako tento. Tiež bol odkrytý a pršalo naň.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Re: RN

Napsal: úte říj 17, 2017 10:06 am
od pt_55
lukas1989: Nedávno som sem písal o jednej hasičskej RN ktorá stojí pri RS, nedávno keď som tadiaľ opať išiel všimol som si, že sú tam za stodolou ďalšie RN jedna alebo dve, tiež vraky, nevieš o nich niečo ?

Re: RN

Napsal: stř říj 18, 2017 8:15 pm
od lukas1989
Poznám majiteľa osobne, bývam len 15km odtiaľ. Kedysi mi pomohol s niektorými náhradnými dielmi, ale asi tri roky som u neho nebol tak neviem čo je s tými autami. Ja mám jeden kompletný valník RN, jeden RND a vrak RN čo som priviezol naposledy na náhradné diely - fotky motora vraku o príspevok vyššie. Akurát po likvidácii karosérie, ktorá bola nezachrániteľná, sa ukázal podvozok ako veľmi zachovalý. Dokonca sa mi ho podarilo spojazdniť, tak som sa nad ním zatiaľ zľutoval a nerozobral ho. Motor v ňom pradie ako mačka a doslova prosí o druhú šancu.
Obrázek Obrázek Obrázek

Re: RN

Napsal: čtv říj 19, 2017 2:13 pm
od pt_55
A nevieš čo ma s tými autami v pláne? Ta hasičská je už skrútena ako vrtula, zrejme zhnila výdreva a pri presúvani sa zlomila lebo stojí na inom mieste ako pre pár rokmi. Škoda jej.

Re: RN

Napsal: čtv říj 19, 2017 7:54 pm
od lukas1989
To neviem. Tej hasičskej škoda nie je, viem v akom stave bola keď ju kúpil. Renovácia už nebola možná.

Re: RN

Napsal: pon bře 19, 2018 4:08 pm
od Bubi
Ahoj všem. Mám na Vás prosbu. Nemáte někdo k prodeji brzdový buben? Na jednom se mi po opískování ukázaly praskliny. Nebo jste někdo nechával odlít nové, popřípadě zkušenosti se zavařováním bubnů? Díky za případnou pomoc. Můj e-mail je Ales110r@seznam.cz

Re: RN

Napsal: pon dub 02, 2018 12:25 pm
od RNDRND
Vím o jedné RND bez motoru k mání :-), viz čas 1,28 min
https://www.youtube.com/watch?v=ApyX1vfSCaU

Re: RN

Napsal: stř dub 04, 2018 7:31 pm
od Bubi
Takové škody. Zajímalo by mě jak je tam dlouho.

Re: RN

Napsal: stř dub 04, 2018 11:11 pm
od RNDRND
Vzhledem k tomu, že tam byla ukončena těžba v roce 1970, tak ji tam mohli v tomto roce šoupnout jako ojeté bezcenné auto na manipulaci v lomu. Ten rozklad by tomu mohl odpovídat.

Vikend s RND

Napsal: stř kvě 02, 2018 3:06 pm
od joezhole
Pratele,
prvni majovy vikend 2018 probehl ve znameni RND radovanek.
Nejprve traktoriada Liben-Liber.
Obrázek

Pak nejake to drevo na zimu ke svagrovi.
Obrázek Obrázek

A pak veselost na rej Carodejnic 30.4.2018 odpoledne.
Obrázek Obrázek Obrázek

Tak at vam to take pekne vrci a jezdi.
J.

Re: RN

Napsal: čtv črc 26, 2018 11:09 am
od lukas1989
Ahoj všetkým... mám dotaz na niekoho kto už robil GO šesťvalca RN. Dávam dokopy už tretí, ale nikdy som neriešil prechod z oleja M6A na M6AD. Ten prvý šlape na M6A, a druhý už predtým fungoval na M6AD, po rozborke bol čistý ako nový, a tak nebol problém.

Teraz dávam dokopy ďalší, evidentne staršej série. Je poznať že GO podstúpil už viackrát, brúsená bola kľuka, valce dokonca nadmieru, kľuková skriňa má privarený zadný koniec, ktorý sa kedysi z neznámych príčin odlomil od zbytku motora aj s prevodovkou (Je to v mieste prasknutia zvarené a navyše sú tam celkom kvalitne a elegantne privarené výztuhy, je evidentné že to nerobil žiadny strejdo doma na kolene ale odborná dielňa, tento motor po tej oprave šlapal dlho a je v poriadku...)

...no ale prejdime k veci. Mám to rozobraté, všetky diely spodku po potrebných opravách, a rád by som vyčistil olejové kanály v kľukovej skrini. Dá sa to urobiť nejak chemicky aby som nemusel vyberať zátky ukončení tých kanálov? Ono som to aj skúšal ale nejak sa im nechce von. Keď nazriem do kanálikov cez otvor po výstupe na tlakomer alebo po vybratí olejového čističa, tak nevyzerajú byť zanesené karbónom, ani vnútorné steny kľukovej skrine neboli. Karbonová vrstva bola len miestami na kľukovom a hlavne vačkovom hriadeli (tie zrejme pri GO pred mnoho rokmi nik riadne neočistil). Ako teda s tými kanálikmi? V kľukovke sú dokonale prístupné keď je vymontovaná tak to nebude problém, ale kľuková skriňa... Nechcem ten motor znehodnocovať tým M6A "lepidlom", ale zas ani po..ať olejom s detergentom, predsa klzné ložiská sú v poriadku, a tie čo neboli sú dokonca nové.

Re: RN

Napsal: čtv črc 26, 2018 8:13 pm
od Vejr
když máš kliku venku tak velkej kotel, vyvařit v sodě bikarboně, kanálky prošťourat drátem pro sichr. Tak jsme čistili motory na dráze za mého mládí. Dneska už je asi dostupná nějaká chemie. Zátky nahřej plamemem, povolej, zpátky se dávali na hermetik. A když se přecházelo za provozu tak se udělali 2-3 výměny oleje rychle za sebou, třeba po týdnu a nikdy se nic nezadřelo. Proplachovej olej se za komančů blbě sháněl.