Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Že by to muselo být možný, viď? A víš, co by se mi nejvíc líbilo? Kdybych prostě projela nějakou trasu, ono by to přeměřilo mosty a dalo do paměti, na kterým km se ten most nacházel a jeho výšku. Mohl by jsi odhadnout náklady? Myslím, že kdyby se to pohybovalo v nějakých snesitelných mezích, že by se dalo sehnat dost zákazníků.
Oni to mají taky hlavně proto,protože u nich jsou docela častí zloději,a různí gangsteři,co ti naházejí pod kolo ježky,kolo ti uteče,ty vylezeš,a oni na tebe jdou s pistolí,a auto je jejich.
Takže v případě přepadení píchneš,ale kolo se hustí pod tlakem z vzduchojemů,a můžeš jim ujet alespoň na nějakou hlídanou pumpu,kde si na tebe netroufnou,a i tak,pořád je lepší rozválet gumy,než přijít o náklad co má hodnotu větší než to auto samotné.
Takže v případě přepadení píchneš,ale kolo se hustí pod tlakem z vzduchojemů,a můžeš jim ujet alespoň na nějakou hlídanou pumpu,kde si na tebe netroufnou,a i tak,pořád je lepší rozválet gumy,než přijít o náklad co má hodnotu větší než to auto samotné.
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Ono to mají možná jenom kvůli jízdě, protože s přepravníkem aut asi nebudeš zastavovat jet tak nikde, takže pokud jedeš tak je to OK když píchneš dojedeš na pumpu a vyměníš kolo, ono se mezi tím dofukuje a nikdo ti nic neukradne. No a ráno před jízdou si to zkontroluješ. Asi tak bychviděl tento zvláštní způsob zapojení.
Jen malá technická, nedávno jsem podobný systém viděl na jednom audi. Mysleli jsme že se jedná o vyrovnávání tlako, ale po detailním ohledání PC před spolujezdcem a místo hadiček kabeli. Nejspíše se jednalo o nějaký druh testu a snímalo to otáčky všech kol samostatně (kontrola ABS a jinýchsystémů?).
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Petr Růžička: snad to z toho pochopíš
RAKOUSKO.
Ve třech spolkových zemích – Dolní Rakousko (Niederösterreich –NŐ), Vídeň (Wien) a
Hradsko (Burgenland) platí od 1.července 2008 zákaz jízd pro nákladní vozidla a tahače
návěsů, které byly poprvé uvedeny do provozu před 1.lednem 1992. Důvodem tohoto opatření
je zajistit ochranu ovzduší proti škodlivinám vycházející ze zákona o ochraně ovzduší (IG-L).
Zákaz se vztahuje na všechna uvedená vozidla bez ohledu na hmotnostní kategorii a výjimku
tvoří vozidla zásahová a vozidla ve veřejných službách, autobusy v linkové, příležitostné nebo
závodové dopravě, vozidla pro svoz a rozvoz zboží kombinované dopravy, jestliže nakládka a
vykládka je v ozdravné oblasti, vozidla v zemědělství a lesnictví, vozidla s elektrickým nebo
plynovým pohonem a vozidla autoškol (tato musí být označena tabulkou IG-L).
Zákaz se netýká speciálních motorových vozidel (např. obytných automobilů) a samohybných
pracovních strojů. Rozhodující je, zda mají v technickém průkazu zapsáno nákladní automobil
nebo tahač návěsů.
Výjimečné povolení může být uděleno u vozidel, která mají zabudovaný filtr pevných částic
nebo vyměněný motor, který splňuje podmínky EURO 1 nebo 2 a tato vozidla musí být
rovněž označena tabulkou IG-L. Ze zákazu jsou zpravidla vyjmuta vozidla historická vozidla,
starší 25 ti let.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host