Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok

Odpovědět
pragaV3S
Příspěvky: 325
Registrován: úte dub 28, 2009 1:49 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvek

něco z cest...
Obrázek Obrázek Obrázek
čtv zář 25, 2014 9:15 am

Uživatelský avatar
Luďa
Příspěvky: 1426
Registrován: sob říj 31, 2009 10:24 pm
Bydliště: Nížkov (ZR) - Brno

Národní cirkus Jo-Joo

Příspěvek

Bohužel z dálky a za jízdy
Obrázek
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
čtv říj 16, 2014 7:45 pm

Uživatelský avatar
Matúš Sabo
Zaklinač
Příspěvky: 2428
Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
Bydliště: Bystre n/T

Příspěvek

ned lis 09, 2014 9:31 am

kruji
Příspěvky: 2440
Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
Bydliště: hodonin

Příspěvek

Jj, ještě za komanče jsem vezl V3S z Moravy do Slaného,na generálku. Slané je kousek za Prahou. O.K.
Když jsem si cca za měsíc pro ni přijel tak se mistr zeptal čím jste přijel,na co to naložíme?
Povídám, přijel jsem vlakem, pojedu domů po ose.
Mistr mi povídá: To ta V3S nevydržín až na Moravu
Říkám mu, když dojela z Moravy sem před generálkou, tak snad z5 dojede.
Mistr, že tomu nevěří, že to je vše těsné, že to za Prahou zapeču.


Dojel jsem v poho, akorát u Prahy jsem musel povolit pásovou brzdu ruční brzdy.
Lesu zmar!
ned lis 09, 2014 7:20 pm

SION
Příspěvky: 267
Registrován: ned zář 02, 2007 7:28 pm
Bydliště: Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Mám prosbu, nemá někdo detailnější foto předních kolejových adaptérů které se používali na V3S dvoucestné verze?Díky moc
Zadní adaptér tak nějak vím jak vypadal, ale ty adaptéry na předku mi chybí jakýkoliv fotopodklad.
sob lis 15, 2014 11:03 pm

Uživatelský avatar
pt_55
Příspěvky: 268
Registrován: sob pro 27, 2008 1:14 pm
Bydliště: Cassovia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Zdravím, mám taky dotaz, stále mi vrtá v hlave dôvod prečo sa na T805 a V3S otvárajú dvere smerom dozadu? Určite to má nejaký význam len stále neviem nikde nájsť aký, vie to niekto z vás? Diky :)
stř lis 19, 2014 12:41 pm

Uživatelský avatar
Luďa
Příspěvky: 1426
Registrován: sob říj 31, 2009 10:24 pm
Bydliště: Nížkov (ZR) - Brno

Příspěvek

Prostě dřív to tak bylo, ale pak z důvodu bezpečnosti se panty předělaly dopředu. Podivej se na jaký koliv starý auto - i osobní
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
stř lis 19, 2014 4:03 pm

Petan G6
Příspěvky: 11
Registrován: stř úno 10, 2010 10:41 pm
Bydliště: Paseka

Příspěvek

To je proto aby se ti až ti dojde vzduch z kopce, líp vyskakovalo za jízdy :wink: :D
stř lis 19, 2014 5:03 pm

SION
Příspěvky: 267
Registrován: ned zář 02, 2007 7:28 pm
Bydliště: Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

A nebude to náhodou taky tim, že se používali stejný díly na kabiny jak na vejdu tak na kačenu?
stř lis 19, 2014 5:51 pm

Uživatelský avatar
Luďa
Příspěvky: 1426
Registrován: sob říj 31, 2009 10:24 pm
Bydliště: Nížkov (ZR) - Brno

Příspěvek

No hlavně se do dveří co maj panty vzadu líp nastupuje. Jen se těm dveřím říká "dveře pro sebevrahy" :D
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
stř lis 19, 2014 7:08 pm

Uživatelský avatar
pt_55
Příspěvky: 268
Registrován: sob pro 27, 2008 1:14 pm
Bydliště: Cassovia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

A nebude to náhodou taky tim, že se používali stejný díly na kabiny jak na vejdu tak na kačenu?
To je asi každemu jasne, ale to nie je odpoveď na to moju otazku :wink:

Mna zaujima, či to tak bolo len z principu a preto, že v tej dobe to tak mali aj osobaky, alebo to bolo učelove riešenie vzhľadom na to, že to boli vozidla určene pre armadu.... Mnoho vyrobkov malo aj skryte učelove konštrukčne riešenia , vychytavky o ktorych väčšina ľudi nevedela preto mi vrta v hlave aj toto...
sob lis 22, 2014 1:32 pm

SION
Příspěvky: 267
Registrován: ned zář 02, 2007 7:28 pm
Bydliště: Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak tvoje starosti bych chtěl mít :D
Tak to jo, tak to jsem přesně nepochopil co tim myslíš.
A koukal jsem že se ptáš ve vláknu o T805, touhle cestou bych se dal taky.Tam by i mohli něco vědět a nebo dotaz rovnou do Tatry.

Jinak opakuji svoji prosbu, nemá někdo detailnější foto předních kolejových adaptérů které se používali na V3S dvoucestné verze?
ned lis 23, 2014 11:31 am

hajtra
Příspěvky: 37
Registrován: pát bře 11, 2011 6:48 pm
Bydliště: Třebotov

Příspěvek

no hlavně, když si ty kabiny prohlédneš, tak jsou skoro stejné. Jak bývalo za komunistů zvykem, vzala se kabina z něčeho a upravila se na jiný vůz. Jenom už nevím, jestli byla první V3S nebo 805...
pon lis 24, 2014 5:42 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

No tak to je snad jasné, co bylo první... T805 samozřejmě :wink: I proto se podařilo prototyp V3S postavit tak rychle.
úte lis 25, 2014 12:42 am

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Krasny zvuk.... To turbo tomu hodne pomohlo :twisted: :driver: :thumbud: :inlove: :2d: :clap:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OoRJk4xvYXA[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kZpOmNo_jQs[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8ghfOQmgnxQ[/youtube]


A aj V3S sa da utopit

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cnfb1ntfVec[/youtube]
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
čtv pro 18, 2014 6:47 pm

Odpovědět

Zpět na „PRAGA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti