Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok
-
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř led 16, 2013 12:45 pm
- Bydliště: České Budějovice
-
- Příspěvky: 418
- Registrován: sob bře 08, 2008 11:57 am
- Bydliště: Chodov u K.V.
- Kontaktovat uživatele:
motor nedává plný výkon
Zdravím všechny příznivce v3sek
Mám takový problém, po nasazení nově seřízeného vstřik. čerpadla mám pocit, že motor nedává plný výkon. Jsou tam i nové trysky a seřízené vstřikovače, přesto motor zrovna netáhne. Sice startuje, ale ne zrovna na „drc“. Motor při startování za studena kouří hustě do šeda, po zahřátí skoro vůbec, při přidání plynu jen lehce do běla, při plné dodávce paliva je kouření taky normální, namodralé, s minimem bílé, pořád v normě.
Zkoušel jsem různé nastavení předvsdtřiku, ale problém přetrvává.
Taky jsem si všiml, že vstřikovače nepouštějí žádnou naftu do přepadu, tak jestli třeba čerpadlo nedává málo nafty(?) Ale seřizovač mi řekl, že čerpadlo právě dávalo málo nafty a že dodávku zvýšil, tak nevím. Jinak potrubí k vstřikům žádné úniky nemá.
Taky jsem přemýšlel, jestli není příčina, že to někde přisává vzduch???
Ještě mě napadlo, jaký vliv na výkon má konstrukce výfuku? Na autě mám výfuk vyvedený po zadní stěně boudy až nad střechu, takže délší a složitější potrubí.
Mám takový problém, po nasazení nově seřízeného vstřik. čerpadla mám pocit, že motor nedává plný výkon. Jsou tam i nové trysky a seřízené vstřikovače, přesto motor zrovna netáhne. Sice startuje, ale ne zrovna na „drc“. Motor při startování za studena kouří hustě do šeda, po zahřátí skoro vůbec, při přidání plynu jen lehce do běla, při plné dodávce paliva je kouření taky normální, namodralé, s minimem bílé, pořád v normě.
Zkoušel jsem různé nastavení předvsdtřiku, ale problém přetrvává.
Taky jsem si všiml, že vstřikovače nepouštějí žádnou naftu do přepadu, tak jestli třeba čerpadlo nedává málo nafty(?) Ale seřizovač mi řekl, že čerpadlo právě dávalo málo nafty a že dodávku zvýšil, tak nevím. Jinak potrubí k vstřikům žádné úniky nemá.
Taky jsem přemýšlel, jestli není příčina, že to někde přisává vzduch???
Ještě mě napadlo, jaký vliv na výkon má konstrukce výfuku? Na autě mám výfuk vyvedený po zadní stěně boudy až nad střechu, takže délší a složitější potrubí.
Ahojte,
mam taku otazku... Mam regler na V3S, a ked prepiskavam multimetrom tie svorky na nom, tak piskaju vsetky (okrem svorky 51). Aj voci kostre, aj medzi sebou.
Regler neni pripojeny...
Ma to tak robit, alebo je poskodeny?
A ked je zapojeny, tak mi piskaju baterkove kable medzi sebou (ako je na obrazku modrou farbou) - tie modre ciary niesu kable!. Aj PLUS s MINUS.
Neviem, ci chapate, ale teraz som kukal trocha tu elektriku, pretoze je to tam kadejako dorobene...
Dakujem.
mam taku otazku... Mam regler na V3S, a ked prepiskavam multimetrom tie svorky na nom, tak piskaju vsetky (okrem svorky 51). Aj voci kostre, aj medzi sebou.
Regler neni pripojeny...
Ma to tak robit, alebo je poskodeny?
A ked je zapojeny, tak mi piskaju baterkove kable medzi sebou (ako je na obrazku modrou farbou) - tie modre ciary niesu kable!. Aj PLUS s MINUS.
Neviem, ci chapate, ale teraz som kukal trocha tu elektriku, pretoze je to tam kadejako dorobene...
Dakujem.
Když už se v tom hrabeš, tak navrhuju bateriový přepínač vyhodit a předělat na 24V. Konečně jsme se k tomu dokopali a stojí to za to, akorát vyměníš dynamo za 24V altík, vyměníš žárovky a na ostřikovač a stěrače jsme dali měnič 24/12 (nejlevnější a nejrychlejší). Krásně to nabíjí a starty jsou bez problému, žádné cvakání regulátoru.... Jo a mínus na kostru, samozřejmě.
-
- Příspěvky: 352
- Registrován: pát kvě 07, 2010 4:32 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
3 x PRAGA V3S Dílna,víc fotek v albu na rajčeti - http://bobrahakl.rajce.idnes.cz/3_x_PRAGA_V3S_Dilna/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů