Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok

Odpovědět
Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Něco podobného má i naše armáda a má v takovém vleku sanitní vybavení. Jinak po tom co jsem tu nástavbu kompletně přetěsnil v střešní části tak byla velice útulná, dvojité naftové topení jí vytopilo raz dva a měla zdvojená okna jako izolaci. Na expedice je jak dělaná taky díky dvojím dveřím a tím se dá dobře řešit vnitřní dispozice. Nevýhoda je jen v trošku větší váze. Škoda že ta cena nafty a krize komplikuje moje plány :cry: .
Volvo FL 614.
sob led 01, 2011 12:15 pm

JiříČapek
Příspěvky: 233
Registrován: ned kvě 28, 2006 6:48 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

V armádě je to víceméně poslední ,,výkřik''modernizace,takže ještě dlouho finančně ,,náročné''.Kolik je pohotovostní hmotnost přívěsu?
sob led 01, 2011 3:13 pm

škubanek
Příspěvky: 310
Registrován: úte zář 01, 2009 12:03 am
Bydliště: Beřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

nadhera klodouk dolu. :clap:
sob led 01, 2011 4:28 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Celý komplet jsem zkonstruktoval sám a to že jsem koupil samotnou nástavbu v Hass Hroby a na odvoz jsem tam rovnou zakoupil tenthle vojenský vlek PV06.04 A. Pak jsem sundal veškeré kastlíky co byly na spodku nástavby a celý to sešrouboval s tím vlekem. Takže vlastně vzniklo provedení co používá armáda, ale skoro za hubičku :D . S centrálou to pak vážilo asi 6,5 tuny a šíboval jsem s tím pomocí Multicáry M22 4x4.
Původně ten vlek měl být jen jako podstavec pod tu nástavbu, když by nesloužila jako obytná na Ifě. Výhoda by byla v tom že to bylo mobilní a dalo se to zaparkovat na zimu do garáže. Pak eventuální přeložení by bylo snadné, ten vlek a Ifa je stejně vysoká a tak by se to jen přešouplo na válečkách. Takto to bylo vymyšlené, ale okolnosti to změnily.
Volvo FL 614.
sob led 01, 2011 4:45 pm

nabocklish
Příspěvky: 41
Registrován: pát říj 15, 2010 10:09 pm
Bydliště: jižní Morava

Příspěvek

Jirko, tohle je bohužel znak dnešní doby :(.
Ve vedlejším chlívečku se někdo zmínil o Jirkovi Cimbálníkovi a jeho stránkách, při brouzdání jsem našel tohle http://www.brdm2.estranky.cz/fotoalbum/ ... s-suez-m2/

Hele a když už mluvíme o těch modernizacích... Je to asi 14 dnů mi psal kamarád z Afgánistánu: "Dnes sem asistoval při opravě US elektrocentrály s XPéčkama a dotykáčem... To je hustý". Jsem si z něj dělal srandu, jestli náhodou nakonec nezjistili, že tam nemají naftu... Tak mi odepsal: "nafta byla, nakonec jsme upgradovali firmware, na tom starém ukazovalo nulové mazaní a tak se vypínala, pak se to nějak reozjelo...:-)." Takže asi tak nějak no.... :lol:

I já chválím, velmi čistá práce. To se mi moc líbí.
Ještě jsem si vzpoměl, že v té nádstavbě navyra byla původně taky centrála - s dvěstěpadesátkou Jawou, 4kW. Byla v pravém zadním rohu, jak jsou ty nahoru vyklápěcí děrovaný dveře.
sob led 01, 2011 8:41 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

V tom boxu pro původní centrálu jsem měl danou 150 l. nádrž na naftu která pocházela z Ify. Taky jsem tam měl velký ventilátor na 400 V, který hnal vzduch do nástavby kvůli chazení. Měl tak na starost dělat minimální zátěž pro generátor. To bylo důležité pro životnost řídící jednotky napětí, které často odcházely na následky krátkodobé napěťové špičky po odpojení velké zátěže a někdy při dlouhodobém provozu bez hlavního odběru. Tenhle fígl byl celkem neznámý a hodně centrál na to dojelo. Ty regulátory jsou nedostatková záležitost a veškeré náhradní co jsem měl se blezkurychle prodaly.
Volvo FL 614.
ned led 02, 2011 12:05 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Teda,Jirko,smekám,krásná práce ten generátor v té nástavbě,vypadá to skvěle.

A ta žlutá ventra električka je dokonalá,krásně jí to sedne,tam muselo být práce požehnaně než to auto začalo takhle vypadat,ale je to perfektní :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
ned led 02, 2011 12:20 am

jakub480
Příspěvky: 367
Registrován: pát kvě 29, 2009 6:19 pm
Bydliště: plzen

Příspěvek

nevid ekde se dají koupit kompletne vybvené v3s skřín(dilna)
úte led 04, 2011 6:27 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Prosím o radu . Měl jsem na konci klikovky unášeč na čerpadlo . Ten tam už nechci vracet . Ta koncovka , co tam jinak bývá , jak je zajištěna ? Tím M6 šroubkem do drážek klikového hřídele ? Pasuje to z V3S na S5T ? A jak je to zatěsněno proti úniku oleje mezi řemenicí a tou maticí ??
V katalogu n.d. je psáno : těsnění průměr 48/40x0,2 - co to je za materiál ?
úte led 04, 2011 8:09 pm

jakub480
Příspěvky: 367
Registrován: pát kvě 29, 2009 6:19 pm
Bydliště: plzen

Příspěvek

nevite kde se dají koupit kompletne vybvené v3s skřín(dilna)
nebo o nekom kdo neco takového prodáva?
čtv led 06, 2011 5:03 pm

PAVEL
Příspěvky: 479
Registrován: sob pro 09, 2006 4:29 pm
Bydliště: Dolní Lutyně

Příspěvek

Stačí jenom trošku "za-googlit"...
http://stroje.bazos.cz/inzerat/7816248/ ... ustruh.php
Prodám kompletně vybavenou dílnu Praga V3S.
Jarda Běloch
608823164
312 00 Plzeň
210 000 Kč
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
čtv led 06, 2011 5:59 pm

jakub480
Příspěvky: 367
Registrován: pát kvě 29, 2009 6:19 pm
Bydliště: plzen

Příspěvek

dik
čtv led 06, 2011 6:21 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

To znám, podobnou jsme měli na vojně. Super vybavení , ale strašně těžký. Na ježdění to moc není, jednou se nám při přesunu utrhla zadní náprava.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
čtv led 06, 2011 6:31 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Jakub480-škoda že ses neozval dřív,kolega ji prodával a nemohl se jí zbavit tak přišla vybrakovat a podvozek na rozebrání :( :(
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv led 06, 2011 7:00 pm

jakub480
Příspěvky: 367
Registrován: pát kvě 29, 2009 6:19 pm
Bydliště: plzen

Příspěvek

pavel815:skoda to je to jo ale tak ted uvazujem o koupi no ale tuta za 210 je moc ješte to je opršely a rezaty za tu cenu by to melo vypadat jinak

jestli mate nekdo z vas neco tak sem napiste
čtv led 06, 2011 7:23 pm

Odpovědět

Zpět na „PRAGA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů