Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Něco podobného má i naše armáda a má v takovém vleku sanitní vybavení. Jinak po tom co jsem tu nástavbu kompletně přetěsnil v střešní části tak byla velice útulná, dvojité naftové topení jí vytopilo raz dva a měla zdvojená okna jako izolaci. Na expedice je jak dělaná taky díky dvojím dveřím a tím se dá dobře řešit vnitřní dispozice. Nevýhoda je jen v trošku větší váze. Škoda že ta cena nafty a krize komplikuje moje plány .
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Celý komplet jsem zkonstruktoval sám a to že jsem koupil samotnou nástavbu v Hass Hroby a na odvoz jsem tam rovnou zakoupil tenthle vojenský vlek PV06.04 A. Pak jsem sundal veškeré kastlíky co byly na spodku nástavby a celý to sešrouboval s tím vlekem. Takže vlastně vzniklo provedení co používá armáda, ale skoro za hubičku . S centrálou to pak vážilo asi 6,5 tuny a šíboval jsem s tím pomocí Multicáry M22 4x4.
Původně ten vlek měl být jen jako podstavec pod tu nástavbu, když by nesloužila jako obytná na Ifě. Výhoda by byla v tom že to bylo mobilní a dalo se to zaparkovat na zimu do garáže. Pak eventuální přeložení by bylo snadné, ten vlek a Ifa je stejně vysoká a tak by se to jen přešouplo na válečkách. Takto to bylo vymyšlené, ale okolnosti to změnily.
Původně ten vlek měl být jen jako podstavec pod tu nástavbu, když by nesloužila jako obytná na Ifě. Výhoda by byla v tom že to bylo mobilní a dalo se to zaparkovat na zimu do garáže. Pak eventuální přeložení by bylo snadné, ten vlek a Ifa je stejně vysoká a tak by se to jen přešouplo na válečkách. Takto to bylo vymyšlené, ale okolnosti to změnily.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: pát říj 15, 2010 10:09 pm
- Bydliště: jižní Morava
Jirko, tohle je bohužel znak dnešní doby .
Ve vedlejším chlívečku se někdo zmínil o Jirkovi Cimbálníkovi a jeho stránkách, při brouzdání jsem našel tohle http://www.brdm2.estranky.cz/fotoalbum/ ... s-suez-m2/
Hele a když už mluvíme o těch modernizacích... Je to asi 14 dnů mi psal kamarád z Afgánistánu: "Dnes sem asistoval při opravě US elektrocentrály s XPéčkama a dotykáčem... To je hustý". Jsem si z něj dělal srandu, jestli náhodou nakonec nezjistili, že tam nemají naftu... Tak mi odepsal: "nafta byla, nakonec jsme upgradovali firmware, na tom starém ukazovalo nulové mazaní a tak se vypínala, pak se to nějak reozjelo...." Takže asi tak nějak no....
I já chválím, velmi čistá práce. To se mi moc líbí.
Ještě jsem si vzpoměl, že v té nádstavbě navyra byla původně taky centrála - s dvěstěpadesátkou Jawou, 4kW. Byla v pravém zadním rohu, jak jsou ty nahoru vyklápěcí děrovaný dveře.
Ve vedlejším chlívečku se někdo zmínil o Jirkovi Cimbálníkovi a jeho stránkách, při brouzdání jsem našel tohle http://www.brdm2.estranky.cz/fotoalbum/ ... s-suez-m2/
Hele a když už mluvíme o těch modernizacích... Je to asi 14 dnů mi psal kamarád z Afgánistánu: "Dnes sem asistoval při opravě US elektrocentrály s XPéčkama a dotykáčem... To je hustý". Jsem si z něj dělal srandu, jestli náhodou nakonec nezjistili, že tam nemají naftu... Tak mi odepsal: "nafta byla, nakonec jsme upgradovali firmware, na tom starém ukazovalo nulové mazaní a tak se vypínala, pak se to nějak reozjelo...." Takže asi tak nějak no....
I já chválím, velmi čistá práce. To se mi moc líbí.
Ještě jsem si vzpoměl, že v té nádstavbě navyra byla původně taky centrála - s dvěstěpadesátkou Jawou, 4kW. Byla v pravém zadním rohu, jak jsou ty nahoru vyklápěcí děrovaný dveře.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
V tom boxu pro původní centrálu jsem měl danou 150 l. nádrž na naftu která pocházela z Ify. Taky jsem tam měl velký ventilátor na 400 V, který hnal vzduch do nástavby kvůli chazení. Měl tak na starost dělat minimální zátěž pro generátor. To bylo důležité pro životnost řídící jednotky napětí, které často odcházely na následky krátkodobé napěťové špičky po odpojení velké zátěže a někdy při dlouhodobém provozu bez hlavního odběru. Tenhle fígl byl celkem neznámý a hodně centrál na to dojelo. Ty regulátory jsou nedostatková záležitost a veškeré náhradní co jsem měl se blezkurychle prodaly.
Volvo FL 614.
Teda,Jirko,smekám,krásná práce ten generátor v té nástavbě,vypadá to skvěle.
A ta žlutá ventra električka je dokonalá,krásně jí to sedne,tam muselo být práce požehnaně než to auto začalo takhle vypadat,ale je to perfektní
A ta žlutá ventra električka je dokonalá,krásně jí to sedne,tam muselo být práce požehnaně než to auto začalo takhle vypadat,ale je to perfektní
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Prosím o radu . Měl jsem na konci klikovky unášeč na čerpadlo . Ten tam už nechci vracet . Ta koncovka , co tam jinak bývá , jak je zajištěna ? Tím M6 šroubkem do drážek klikového hřídele ? Pasuje to z V3S na S5T ? A jak je to zatěsněno proti úniku oleje mezi řemenicí a tou maticí ??
V katalogu n.d. je psáno : těsnění průměr 48/40x0,2 - co to je za materiál ?
V katalogu n.d. je psáno : těsnění průměr 48/40x0,2 - co to je za materiál ?
Stačí jenom trošku "za-googlit"...
http://stroje.bazos.cz/inzerat/7816248/ ... ustruh.php
Prodám kompletně vybavenou dílnu Praga V3S.
Jarda Běloch
608823164
312 00 Plzeň
210 000 Kč
Uploaded with ImageShack.us
http://stroje.bazos.cz/inzerat/7816248/ ... ustruh.php
Prodám kompletně vybavenou dílnu Praga V3S.
Jarda Běloch
608823164
312 00 Plzeň
210 000 Kč
Uploaded with ImageShack.us
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů