Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
Klon, nemáš vůbec za co. Fotky jsou z netu. Je to zřejmě z targa, nevím přesně jaký typ.
Známej má právě claas targo a je s ním velmi spokojen. Akorát se v zimě vyskytl problém s těsností některé z těch čtyř hadic, co jsou v rameni. Celý to rozdělal, nikde nic nenašel, natlakoval, nikde nic neteklo, tak se to zas dalo dohromady, manipulátor chvíli šlapal bez problémů, ale pak to začlo znovu protíkat. Takže se to bude muset opět rozdělat, popřípadě hadice vyměnit (což bude asi drahá sranda). Jenže teď v sezoně se prostě nestíhá. Ale jestli budu u toho, až se to celý rozdělá, tak to nafotím a pošlu Ti to...
Známej má právě claas targo a je s ním velmi spokojen. Akorát se v zimě vyskytl problém s těsností některé z těch čtyř hadic, co jsou v rameni. Celý to rozdělal, nikde nic nenašel, natlakoval, nikde nic neteklo, tak se to zas dalo dohromady, manipulátor chvíli šlapal bez problémů, ale pak to začlo znovu protíkat. Takže se to bude muset opět rozdělat, popřípadě hadice vyměnit (což bude asi drahá sranda). Jenže teď v sezoně se prostě nestíhá. Ale jestli budu u toho, až se to celý rozdělá, tak to nafotím a pošlu Ti to...
Zkratka je nejdelší vzdálenost mezi dvěma body...
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
No tak tenhle kripl automat má a to je ještě o to víc jinde
Já jsem tak zhýčkanej, že nadávám na ovládání Jungheinrich, Hyster, Kalmar, Nissan, Caterpillar, Toyota, Daewoo, Steibock, Mitsubishi, Yale, no prostě kromě Linde a STILL mi nic nevoní, ale taková šichta s Destou by mě asi naučila
Jo a ještě vlastě u BT ten hydrostat vychytali.
Já jsem tak zhýčkanej, že nadávám na ovládání Jungheinrich, Hyster, Kalmar, Nissan, Caterpillar, Toyota, Daewoo, Steibock, Mitsubishi, Yale, no prostě kromě Linde a STILL mi nic nevoní, ale taková šichta s Destou by mě asi naučila
Jo a ještě vlastě u BT ten hydrostat vychytali.
BES - běs
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 267
- Registrován: ned zář 02, 2007 7:28 pm
- Bydliště: Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
To Pavel Šebek: díky, ale problém s řadičkou byl úspěšně vyřešen, za dva dny v servisu a už jezdí jako drak.
V práci máme toto:
http://postimage.org/image/ibp7umlg/
Jezdím s ní tak 1-2x do týdne.
Řízení je dělaný tak, že se přenáší z volantu přes řetěz na zadní dvojkolí takže než zatočíš tak máš svaly jako Arnold a když tam hodíš správný převod. stupeň tak i jedeš
Motor to mělo původně z 1203 ale byl to děs, teď je tam novější motor taky z 1203 ale s el. čerpadlem a je to živější.
Převodovka je do H, což znamená, vpravo dopředu malá jednička, vpravo dozadu velká jednička (něco jako pomalejší dvojka), vlevo dopředu malá zpátečka, vlevo dozadu velká zpátečka (harakiri).Pro to normální pojíždění ale stačí malý stupně.To uvádím jen tak kdyby chtěl s tim někdo ujet
V práci máme toto:
http://postimage.org/image/ibp7umlg/
Jezdím s ní tak 1-2x do týdne.
Řízení je dělaný tak, že se přenáší z volantu přes řetěz na zadní dvojkolí takže než zatočíš tak máš svaly jako Arnold a když tam hodíš správný převod. stupeň tak i jedeš
Motor to mělo původně z 1203 ale byl to děs, teď je tam novější motor taky z 1203 ale s el. čerpadlem a je to živější.
Převodovka je do H, což znamená, vpravo dopředu malá jednička, vpravo dozadu velká jednička (něco jako pomalejší dvojka), vlevo dopředu malá zpátečka, vlevo dozadu velká zpátečka (harakiri).Pro to normální pojíždění ale stačí malý stupně.To uvádím jen tak kdyby chtěl s tim někdo ujet
-
- Příspěvky: 267
- Registrován: ned zář 02, 2007 7:28 pm
- Bydliště: Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
Wlado přesně jak píšeš. Tomu zatáčení moc pomáhá hodně nafouklý zadní kola aby měly co nejmenší dotykovou plochu a když vezeš nějakou paletu a nebo buben s kabelem na vidlích tak si člověk myslí, že mu tam vyrost posilovač řízení. Největší sranda je když točíš s volantem a zapomeneš jak máš asi natočený kola Pak je jediný řešení točit volantem dál a zkusit trochu popojet a koukat kam se Desta začíná točit a pak zase točíš a točíš... (Ten řetěz totiž nemá žádný dorazy). A nebo seskočit dolu a jít se podívat jak jsou ty zadní kola natočený Jo a ještě doplním, že jsme museli k sedačce dodělat bezpečnostní pás, že je to motorové vozidlo.... Jo a když jedeš naprázdno a trochu to přeženeš se spojkou tak hrabe jako divá
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů