našel jsem zapomenuté plakáty z dětství
Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 151
- Registrován: čtv pro 19, 2013 1:28 pm
- Bydliště: žatec
Re: historie Dakaru
Podla grafiky cisla by som to tipol na Dakar 1997
https://automobilrevue.vshcdn.net/obraz ... 8-006a.jpg
https://automobilrevue.vshcdn.net/obraz ... 8-006a.jpg
-
- Příspěvky: 716
- Registrován: sob úno 09, 2008 7:03 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: historie Dakaru
Je to naozaj rok 1997, ale táto Tatra na štartovke nie je, tá končí číslom 438.
Re: historie Dakaru
Ked ta foto zacala kolovat po internete, snažil som sa zistit co to je za Tatra. Pre mna to bolo prekvapenie, pretoze som mal doteraz pocit, ze viem o vsetkych autach v sutazi. Toto je ale pripad, ktory popisuje Michal (inak, prepac, ze Ti neodpovedam, ale absolutne nestiham) - startovka konci o cislo nizsie.
Podla spz-ky 2909 KZ 94 ide povedat, ze to je auto APPARR - Alaina Piateka. Zrejme uz jedine, ktore mu ostalo po tom, ako svoju flotilu v polovici 90. rokov rozpredal.
Co sa posadky tyka - nevieme, ale je dost mozne, ze kedze to auto bolo priamo Piatekove, ze s nim isiel on. Potom uz (aj) toto auto mizne "z obehu" (zrejme ho tiez neskor predal) a spz-ka 2909 KZ 94 sa potom objavuje na jeho Safaribuse.
Podla spz-ky 2909 KZ 94 ide povedat, ze to je auto APPARR - Alaina Piateka. Zrejme uz jedine, ktore mu ostalo po tom, ako svoju flotilu v polovici 90. rokov rozpredal.
Co sa posadky tyka - nevieme, ale je dost mozne, ze kedze to auto bolo priamo Piatekove, ze s nim isiel on. Potom uz (aj) toto auto mizne "z obehu" (zrejme ho tiez neskor predal) a spz-ka 2909 KZ 94 sa potom objavuje na jeho Safaribuse.
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: stř črc 11, 2012 10:07 am
- Bydliště: Kopřivnice-Lubina
- Kontaktovat uživatele:
Re: historie Dakaru
Kontaktoval jsem přímo Alaina Piatka a: Bonjour, désolé je ne connais pas le propriétaire, Dobrý den, Omlouvám se, že neznám majitele.
Re: historie Dakaru
To uz som davno urobil aj ja, ze som ho okolo nejasnosti kontaktoval...este ked som si overoval nejake info do knihy Tatra v hlavni roli.
On ze si nepamata kto bol v kabine, pretoze vacsinou tam boli posadeni na poslednu chvilu ludia od Toyoty France (alebo ineho najomcu), pre ktoru vacsinu kariery s APARR jazdili.
Inak, ten rok 1997 (a cela druha polka 90. rokov) je trochu taky "bordelik" s tymi startovkami.
Konkretne 1997 - ked si teraz citam press-kit Toyoty France tak tam uvadzaju, ze v zavode pojdu s dvoma asistenciami Tatra 6x6 v sutaznej kategorii T4 (startovne cisla 400+) - cize v zavode. Tretia Tatra 6x6 pojde pre klientov pod hlavickou Toyota Team Araco ako tazka asistencia mimo sutaz (startovne cisla 500+). Nakoniec to bolo tak, ze v sutazi isla len jedna Tatra a dve isli mimo klasifikaciu ako tazke asistencie. A takychto presunov na poslednu chvilu je tam medzi autami, posadkami, kategoriami cela kopa...
On ze si nepamata kto bol v kabine, pretoze vacsinou tam boli posadeni na poslednu chvilu ludia od Toyoty France (alebo ineho najomcu), pre ktoru vacsinu kariery s APARR jazdili.
Inak, ten rok 1997 (a cela druha polka 90. rokov) je trochu taky "bordelik" s tymi startovkami.
Konkretne 1997 - ked si teraz citam press-kit Toyoty France tak tam uvadzaju, ze v zavode pojdu s dvoma asistenciami Tatra 6x6 v sutaznej kategorii T4 (startovne cisla 400+) - cize v zavode. Tretia Tatra 6x6 pojde pre klientov pod hlavickou Toyota Team Araco ako tazka asistencia mimo sutaz (startovne cisla 500+). Nakoniec to bolo tak, ze v sutazi isla len jedna Tatra a dve isli mimo klasifikaciu ako tazke asistencie. A takychto presunov na poslednu chvilu je tam medzi autami, posadkami, kategoriami cela kopa...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů