Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:30 pm
- Bydliště: Brodské
liaz listova pera
Zdravim,chci se zeptat jak sou uchycene listove pera zadni...lebo me se zda ze nejsou uchycene ale naprava je uchycena ze spodu tak nevim, a jak funguji take pera? to nevim. Dekuji za odpoved
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:30 pm
- Bydliště: Brodské
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:30 pm
- Bydliště: Brodské
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:30 pm
- Bydliště: Brodské
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:30 pm
- Bydliště: Brodské
Scofield: jak ses ptal na co je tam tohle.Je to příčný zkrutný (torzní) stabilizátor.Slouží jen a pouze k omezení náklonu vozidla v zatáčkách.Pokud budeš stavět model se kterým budeš jezdit v terénu,tak budeš potřebovat velké křížení náprav kvůli adhezi na kolech.V tom případě stabilizátor vůbec nemontuj.
Lesu zmar!
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:30 pm
- Bydliště: Brodské
Listova pera
Zdravim vsechny. Je to asi blba otazka, ale potreboval bych s tim poradit. Nejde mi na Liazce s predkem protlacit vazelina v ulozeni listovych per. Nevim jestli me pochopite. Da se to nejakym zpusobem vycistit?
Re: Listova pera
vytočit maznici a prošťourat drátem. Pak tam stříkačkou nahnat petrolej a počkat jestli to povolí. Většinou je to marné ......
Re: Listova pera
Mám na tohle udělaný tlakový proštourávač z pumpičky na sklápění kabiny. Vyšroubuju maznici, našroubuju redukci, na ní hadici z pumpičky a tlačím tam hydraulický olej. Rozhejbal jsem s tím i pět let nenamazané svisláky.
Re: Listova pera
Já tenhle problém řešil na jiným autě u heveru na sklápění korby v jeho spodní části kde je naklápěcí kloub. Prošťouchávání mazacího kanálku různými šťouchadly nepomáhalo, tak jsem si vzal na pomoc vrtačku a 6 vrták. Šlo to ztuha a tak si říkám
"ta vazelína je pěkně tuhá" až na mě vyhrknul hydraulický olej. Já provrtal mazací kanál na příč, páč vedl jinudy a spodní kloub heveru. Korbu nahoru, hever ven díru zavařit svár přebrousit a vyleštit, ve spodním dílu správně vyvrtat a vyčistit mazací kanál a všechno namontovat zpět. Všechno těžký jako sviňa. Nyní si raději lehnu pod auto a hever namažu včas.
"ta vazelína je pěkně tuhá" až na mě vyhrknul hydraulický olej. Já provrtal mazací kanál na příč, páč vedl jinudy a spodní kloub heveru. Korbu nahoru, hever ven díru zavařit svár přebrousit a vyleštit, ve spodním dílu správně vyvrtat a vyčistit mazací kanál a všechno namontovat zpět. Všechno těžký jako sviňa. Nyní si raději lehnu pod auto a hever namažu včas.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů