Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
Manuální převodovka TGA
Zdar chlapi chci se jenom zeptat kdo máte man převodovky na tgaackach, také vám tak v těch skříních rachtá, třeba při couvání nebo na spodní řadě, je to takovej škaredej zvuk. Tak nevim jestli třeba neni před smrtí, dík za info.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: čtv říj 09, 2008 7:18 pm
- Bydliště: Zlín
Zdar, jezdím s MANem 33.410 sklopka tak 5 let starým, mám tam prevodovku s PowerShiftem(PS). Ale ty zvuky co popisuješ jsem jestě nezaslechl. Jedine co jsem měl možnost poznat je to, že odchazí PS. Máme na firmě Víc MANů, ale co auto to v řazení s PS originál. Na některých jde jak po másle, na některých s tím nezařadíš.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
vetrfra
přesně tten samý problém mám i já,mám MAN TGA 460 2003.Převodovka dělaná před půl rokem(už asi po 3).Vyadávají kvalt,při vypadnutí 8 na displeji svítí 6,šajtra zařazená,stačí trošku povytáhnout a zaskočí.Ale hlavně je problém,že když vyskočí tak nejde jen sešlápnout spojku,ale sešlápnout,pošlapávat plyn a pomalu vytahovat,někdy jde,někdy zaškrčí.Nevím,můj názor je,že tam není problém přímo v převodovce,ale někde okolo.Protože není možné aby se 3 generálkovala a pokaždé stejný problém a pokaždé generálku dělala jiná firma.A 7 vyskakuje též,někdy i při přeřazování z malé na velkou nebo naopak.V kopci s 24 paráda.
přesně tten samý problém mám i já,mám MAN TGA 460 2003.Převodovka dělaná před půl rokem(už asi po 3).Vyadávají kvalt,při vypadnutí 8 na displeji svítí 6,šajtra zařazená,stačí trošku povytáhnout a zaskočí.Ale hlavně je problém,že když vyskočí tak nejde jen sešlápnout spojku,ale sešlápnout,pošlapávat plyn a pomalu vytahovat,někdy jde,někdy zaškrčí.Nevím,můj názor je,že tam není problém přímo v převodovce,ale někde okolo.Protože není možné aby se 3 generálkovala a pokaždé stejný problém a pokaždé generálku dělala jiná firma.A 7 vyskakuje též,někdy i při přeřazování z malé na velkou nebo naopak.V kopci s 24 paráda.
Tak bohužel musím toto téma oživit...začalo mně to podobný co je popsáno v posledním příspěvku.Převodovka ZF 8/180S s intardérem,dvojité H,řazení lanovody.V záběru nic,jakmile z kopce odstaví tak 7 a 8 vyskočí ven.Páka zůstává v poloze,na displeji svítí 8,někdy i 7 nebo 6,někdy neutrál.Motor běží na volnoběh.Stačí vyřadit-zařadit a drží dokud opět neubere z kopce.Podle prvotních,ne právě pozitivních informací od převodovkáře almara ven,výměna synchronu 7 a 8,cena 60-80 000.Někdo,kdo má stejnou či jinou zkušenost?Za jakoukoliv reakci předem děkuji
Takže malá změna:vyskakují rychlosti na celé horní řadě,tj. 5,6,7 i 8.To na synchrony nevypadá.
Takže malá změna:vyskakují rychlosti na celé horní řadě,tj. 5,6,7 i 8.To na synchrony nevypadá.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Ivan Hofman
Jak říkáš,že bych projížděl inzertní servery a čekal,že někde vyběhne ZFka konkrétního typu za super cenu si nemůžu dovolit.Je rozhodnuto,kisna je venku a zítra ráno ji vezu do Pakry Jihlava.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2576
- Registrován: stř bře 01, 2006 6:20 pm
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
FR1GTX co kdyby ti půjčili náhradní bus na tu dobu ?
Vše o Karosách na stránce:
www.karosa.webgarden.cz
www.karosa.webgarden.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host