Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
No, nevím ale hlučný to nebylo, mělo to takovej hlubokej dunivej zvuk. A já jsem na AV 14 neměl ani turbo ani tlumič, ale dlouhou rouru nad kabinu a motor šel jak vítr. Ale děti strachy zvraceli maminkám na ramena když jsem jel městem Seru na to, vyprošťovák musí budit respekt.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Kolega měl tatru 8x8 r.v.1986 motor 10valec a výfuky vedene korbou. V té době to bylo zkušební auto s nulkovým číslem . Kabina měla dělené čelní sklo a na střeše tři světýlka. Snad nějaka verze do Ruska nebo kde. Auto se soustavně přetěžovalo, vahy ten krát na cestě ještě nebyly. Po dálnici to letělo prázdné 140. V terénu taky nezmar, ale při zapadnutí nebyl problém zničit přidavnou převodovku. To bylo nejslabší místo na autě. Spojka vydržela i když často smrděla, ale převodovka bohužel. A tak se to sledovalo a vývoj šel dál.
No tak s vejfukem neni problém když je tam turbo. Docela to ten hluk zatlumí. U atmosféráku je to horší. Jinak Filipova bejvalá AV 14 to je masakr. Sice změnila majitele ale nikoliv výfukový systém a to bych vám přál slyšet. Krásnej zvuk, když jsem seděl ve škole a tahla okolo nějakej kamion a u nemocnice v kopci podřazoval řadil tak se nám na gymplu klepaly tabulky a učitelé přerušovaly výuku.
-
- Příspěvky: 275
- Registrován: pon lis 06, 2006 10:30 pm
- Bydliště: Mutěnice u Hodonína
- Kontaktovat uživatele:
Některé motory s turbem byly bez tlumiče z výroby,viz JCB,Zetor...
Naši veteráni www.tonejlepsi.unas.cz
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
tak panáčku, teď jsi mě opravdu dostal...... zmiňovaný auto s výrobním číslem 001 jsme převzali sice opravdu s děleným sklem- a se světýlkama ale měla najeto 16500 km byl to první zkušební prototyp "osmikoly-815"(VOJENSKÝ-khaky) měla 12x2 turba , jela jako kráva i s tankem za prdelí cca 35T + podvalník -když jí člověk vzal "u držky" začala hvízdat a šla za plynem, jo a víš kde jsem k ní přišel v postoloprtech na vojně v r.1985 , současně 002 měla 6500 taky jela krásně a světe div se, ani jedna se nehřála, zbytek byl jalovej, bez života, prostě tuctový autasimir píše: Kolega měl tatru 8x8 r.v.1986 motor 10valec a výfuky vedene korbou. V té době to bylo zkušební auto s nulkovým číslem . Kabina měla dělené čelní sklo a na střeše tři světýlka. Snad nějaka verze do Ruska nebo kde. Auto se soustavně přetěžovalo, vahy ten krát na cestě ještě nebyly. Po dálnici to letělo prázdné 140. V terénu taky nezmar, ale při zapadnutí nebyl problém zničit přidavnou převodovku. To bylo nejslabší místo na autě. Spojka vydržela i když často smrděla, ale převodovka bohužel. A tak se to sledovalo a vývoj šel dál.
jo a vejfuk mezi kolama s nástavcem nad kabinu,když by jsi sundal záslepku na tlumiči.........
tak prosím Tě nedělej z lidí tady debily, občas se najde vůl, kterej Tě "nachytá" neber to jako útok
i č.útvaru 5964 a byl zaručeně první, kdo tenhle typ dostal
mimochodem s motorama V-8-10 s turbem se začalo "laborovat" v tatře na sklonku 80-tých let a až za dýl došlo k něčemu,ale od toho už tady jsou znalejší
Naposledy upravil(a) martin440 dne stř pro 30, 2009 9:47 pm, celkem upraveno 2 x.
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
nulkove číslo je myšlena kdysi spz dneska rz. Nemluvil jsem o čisle výroby. Zkušební auta mají různé rz. někdy 0 někdy F. Každe znamená něco jiného, panáčku! Výfuk a tlumič představovala jen ta korba. Při zvedání korby nebo jizdě s lehce nadzvednutou korbou to byl pak nádherný zvuk. A ta korba byla originál dempr. Neberu ti,že jsi potkal někde nějakou jinou, ale takova existovala a Tatra Kopřivnice ji tenkrát dala do zkoušek do nejmenevané firmy. Budeš se divit, ale něco takového probíhá i nyní. Stále je možnost dostat auto do zkoušek.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
nebudu s Tebou tady ztrácet čas neplodnou diskuzí o konkrétním autě , tady jsi se prostě "netrefil" (mimochodem na konci těch testů sem byl v kopřivnici na zaškolení-a pěkně se na tu dobu i povozil) a pamatuju si docela přesně, co tam měli za rozpracovaný auta-tečka
to, kdo na nich dělal-sedí
to, kdo na nich dělal-sedí
Naposledy upravil(a) martin440 dne čtv pro 31, 2009 1:21 pm, celkem upraveno 1 x.
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů