Moderátoři: Olda, Globe, Pavel Bíteš, Pavel Šebek
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
a takhle to vypadá, když se starému Volvu pomůže turbáčkem
http://www.youtube.com/watch?v=1zyDgepd ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=1zyDgepd ... re=related
BES - běs
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- DAF-maniac
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv kvě 06, 2010 11:41 am
Volvo XC70 III. motor D5
Tohle auto bych si určitě nekoupil - pokud budete mít automat - každých 60.000km nové destičky cena cca i s prací 8000 Kč, dle způsobu jízdy kolem 90.000km nové přední kotouče cena cca 3500 - 4000Kč za kus. Každých 30.000 km nebo rok - servisní prohlídka (mot. olej 0W-30 plná syntetika, olej. filtr, vzduchový filtr, pylový filtr), roční servis Vás vyjde i s geometrií a diagnostikou vyčtení závad kolem 14000Kč. Každých 60.000km se mění palivový filtr a každých 90.000km se mění olej v aut. převodovce cena oleje s prací 8000 - 10000Kč dle hodinové sazby servisu. Sazby v servisech co tak nějak vím jsou kolem 900 - 1400 Kč s DPH za hodinu. Jinak pak docela dost odchází silenbloky motoru a převodovky ceny někde kolem 3000 - 4000Kč. Rozvody se mění po 160.000km a cena i s prací je kolem 18000 - 22000Kč. Jinak kolegovy už na tom autě měnily i uložení předních tlumičů po neuvěřitelných 20.000km ale to bylo na záruku jinak cena by byla kolem 15000Kč. Jinak velkým problémem je nádobka na kapalinu do ostřikovačů - nalévací hrdlo se někde opírá o kastly a vytluče se těsnění takže veškerý glacidet co je v tom hrdle vyteče na zem. Jinak si přečtěte Autocar kde srovnávali Volvo V70 a Škodu Superb Combi a uvidíte sami jak to pro Volvo (čínské Volvo) dopadlo
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Já bych to zase tak černě neviděl i když jsem nikdy netvrdil, že osobní Volva jsou bůhvíjak spolehlivá nebo dobrá. No a ty ceny dílů a servisu, to se v klidu můžeme podívat i k jiným značkám, pokud se bude jednat o značkový servis a originální díly v něm.
Mě stačí, když vidím, co odchází věcí na skoro nových Fábiích.
A jakou mají spojitost destičky s automatem?
Mě stačí, když vidím, co odchází věcí na skoro nových Fábiích.
A jakou mají spojitost destičky s automatem?
BES - běs
- DAF-maniac
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv kvě 06, 2010 11:41 am
- DAF-maniac
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv kvě 06, 2010 11:41 am
Takdy bych radši vzal Audi než Volvo.
I z důvodu,že Audi tu má lepší šíť autorizovaných servisů než volvo (netvrdím nic špatného o Volvo servisech) a výhdoda je i levnější a dostupnější díly než na Volvo, a taky ta prostupnost a že lze kombinovat některý díly z vozidel koncernu fau vé (VW,Škoda Audi,Seat..)
To je ale čístě muj názor..
I z důvodu,že Audi tu má lepší šíť autorizovaných servisů než volvo (netvrdím nic špatného o Volvo servisech) a výhdoda je i levnější a dostupnější díly než na Volvo, a taky ta prostupnost a že lze kombinovat některý díly z vozidel koncernu fau vé (VW,Škoda Audi,Seat..)
To je ale čístě muj názor..
- DAF-maniac
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv kvě 06, 2010 11:41 am
No s těmi koncernovými díly máš pravdu hlavně co se motoru týče. Jinak jestli se nepletu, tak podvozková část je u Volva převzatá od Fordu. Myslím, že V7O má stejný podvozek jako Mondeo. Možná i některé motory jsou od Fordu myslím, že zrovna ty 1.6 ale to nevím přesně a staré S60 kolem roku 2000 měly audi motory.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
740, 940 D a TD - motor VW 2.4 šestiválec
850 a první S/V 70 2.5D - motor AUDI 2.5 TDi pětiválec
440, 460, 480 - výhradně motory Renault
první S/V 40 - nafta od Renaultu, benzíny Renault, Volvo a Mitsubishi
XC60 je převlečený Ford Kuga, ale zase třeba Focus RS má přeplňovaný pětiválec Volvo
850 a první S/V 70 2.5D - motor AUDI 2.5 TDi pětiválec
440, 460, 480 - výhradně motory Renault
první S/V 40 - nafta od Renaultu, benzíny Renault, Volvo a Mitsubishi
XC60 je převlečený Ford Kuga, ale zase třeba Focus RS má přeplňovaný pětiválec Volvo
BES - běs
- DAF-maniac
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv kvě 06, 2010 11:41 am
Moc díky za doplnění, je vidět, že jsi vtom lépe kovaný než-li já - pěkný přehled. Jinak, že zmiňuješ XC60, tak jsem mluvil s klukem co si jí koupil a prý je neustále s něčím v servisu - nejprve Volvo vypsalo akci na výměnu kolových šroubů kvůli rzi, pak mu měnily celé zpětné zrcátko kvůli chybě systému BLISS a aby toho nebylo málo tak už mu vyměnily 2 kliky dveří kvůli nefunkčnímu zamykání co je vní integrováno (prý z oxidované kabely) u půl roku starého vozu docela dost potíží. Takže si stále nemohu pomoci ale kvalita Volva je asi hodně na pováženou. A jistě jste včera na netu viděli ten neslavný test nové S60. Už aby to ty číňani vzali pevně do rukou.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- DAF-maniac
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv kvě 06, 2010 11:41 am
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů