Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Skoda 706 MTS (MTSP) turbo

Příspěvek

Tema venovana Matesom prestavanych na turbo. Kto s tym ma skusenosti vie, ze je to pekelne dobra uprava :!: :twisted: :twisted: .
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Par drobnych uprav a diabol je na svete. Vykon rapidne stupne, spotreba klesne a clovek sa aj boji pridat plny plyn :lol: :twisted: . Staci vsak trosku necitlive zaobchadzanie a spojka pripadne prevodovka ide do penzie. :lol:
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
sob led 30, 2010 2:12 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Já jsem se bál přidat plyn i s Matesem bez turba..
BES - běs
sob led 30, 2010 2:14 pm

mates.sk
Příspěvky: 79
Registrován: sob úno 02, 2008 1:29 pm

Příspěvek

Obrázek Obrázek
ned kvě 02, 2010 3:23 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Mates.sk - nieje take ulozenie filtru vzduchu neprakticke? S tym predsa nemozes prebrodit ani mensiu vodu a cez stredne tazky teren by som sa takisto s tym bal ist :roll: .
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
stř čer 02, 2010 12:09 am

prof.i
Příspěvky: 235
Registrován: pon srp 30, 2010 10:18 pm
Bydliště: praha

prestavba liaz 706 naturbo. poradte

Příspěvek

zdravim.poradte co je k tomu vsechno potreba a jakej je postup?.jako pro blbce prosim)) diky
stř zář 15, 2010 6:36 pm

Honza.K
Příspěvky: 39
Registrován: pát kvě 09, 2008 4:19 pm
Bydliště: okr.pb

Příspěvek

Vyndaš starter protože tam budeš mít turbo a starter daš pod vanu tam musí být uchyt jinač mněníš vanu . Vyndaš klapku motorové brzdy místo ní namontuješ turbo. V prsouch motoru je zaslepka-šroub tam daš prutokač a trubkou přivedeš olej do turba odvod vyvedeš dobloku motoru.Z pravý strany je tam zatka kterou vyndaš a tam přivedeš vývod. Za turbo daš klapku motorovky a pak už si pohraješ jen s výfukem bud klasicky a nebo za kabinu u turba je to lepší. Do pravýho krytu motoru udělaš kaslík pro turbo. Ještě by to chtělo novej chladič pač starej bude asi zarostlej. A eště bych vymněnil těsnění pod hlavama za širší normal na turba. Tak sem si to dělal ja pak je to docela rozdíl hlavně v soupravě , ale u starýho motoru bych to nedělal.
stř zář 15, 2010 7:12 pm

prof.i
Příspěvky: 235
Registrován: pon srp 30, 2010 10:18 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

diky.zajimalo me to z technickyho hlediska.vykonostne slape dobre.jinak starej motor to je a slape jak hodinky.ale dam na rady a zkusenosti,je to preci jen muj prvni mates
stř zář 15, 2010 7:30 pm

Honza.K
Příspěvky: 39
Registrován: pát kvě 09, 2008 4:19 pm
Bydliště: okr.pb

Příspěvek

Pokud nejezdíš s vlekem tak bych to neřešil. Bez turba ma hezkej zvuk takovej hulvátskej.
stř zář 15, 2010 7:43 pm

prof.i
Příspěvky: 235
Registrován: pon srp 30, 2010 10:18 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

ne nejezdim.mam na tom hlinikovou skrin,bejvala masna vrchlabi.zvuk je paradni,uz jako malej kluk sem je poslouchal.jen premejslim dat vejfuk za kabinu pac rani start a mam mlhu na zahrade:-)
stř zář 15, 2010 7:49 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Ďalej je potrebné vyviesť výfukové potrubie najlepšie za kabínu, pretože pôvodné nestíha spaliny dostatočne odvádzať. Takisto je nutné vymeniť pôvodné sanie a filtre sacieho vzduchu vymeniť za 1 LIAZ-zácky. Samozrejme olej zameniť min. na M7 ADSIII.

Po montáži je to úplne iné auto, v porovnávaní výkonu aj spotreby. Treba si však dať pozor na nešetrné zaťažovanie hnacieho traktu! Plynule a jemne! Razom môžeš prísť o spojku, kardán, diferenciál alebo o prevodovku. Pri dodržaní všetkých zásad jednoznačne odporúčam.
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
stř zář 15, 2010 11:05 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tuhle taky předělali na turbo
Obrázek Obrázek

tahává podval a vlek, jak říká Miki, problém je potom s přenosem výkonu, taky se jim stříhaly šruby na kardanu :wink:
Michal Talaš sem někam dával i video jak ji byl projet, no raketa pěkná :D
čtv zář 16, 2010 6:55 am

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Sakriš, teraz som si všimol, že tú 815 v pozadí odniekiaľ poznám :oops: :lol: .
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
úte úno 08, 2011 9:12 pm

Uživatelský avatar
mts nitro
Příspěvky: 22
Registrován: čtv úno 10, 2011 7:09 pm
Bydliště: retova

Příspěvek

Zdravim, chlapáci. koukám jakou vedete debatu. Musím se přidat a musím uznat, že mtsp 27 turbo je fakt ďábelská mašina :twisted: S tímto vozem jezdím 4x4. Průjezdnost průměrná, výkon extrémní. Dal jsem do toho 9 čerpadlo, 535 vstřiky ze 150 liazky turbínu. Nemůžu si stěžovat. V soupravě občas vytáhnu forsage. To zvedne výkon o 50koní minimálně 8)
pát úno 11, 2011 3:58 pm

Uživatelský avatar
mts nitro
Příspěvky: 22
Registrován: čtv úno 10, 2011 7:09 pm
Bydliště: retova

Příspěvek

není to původní motor z mtsp, ale je to 100 mots vyměněnou klikou a písty s přídavkem těchto komponentů. Musí být, ale pod hlavami 1,5 těsnění, protože 1,2 je zachvilku propálená. obzvláště vytáhneteli forsage(čudl). Auto mám 3 rokem a zatím všechno cajk.
sob úno 12, 2011 1:28 pm

Uživatelský avatar
mts nitro
Příspěvky: 22
Registrován: čtv úno 10, 2011 7:09 pm
Bydliště: retova

Příspěvek

TO to je muj mazlik :thumbud: 8)
Obrázek
sob úno 12, 2011 5:19 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů