Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Skoda 706 MTS (MTSP) turbo
Tema venovana Matesom prestavanych na turbo. Kto s tym ma skusenosti vie, ze je to pekelne dobra uprava .
Par drobnych uprav a diabol je na svete. Vykon rapidne stupne, spotreba klesne a clovek sa aj boji pridat plny plyn . Staci vsak trosku necitlive zaobchadzanie a spojka pripadne prevodovka ide do penzie.
Par drobnych uprav a diabol je na svete. Vykon rapidne stupne, spotreba klesne a clovek sa aj boji pridat plny plyn . Staci vsak trosku necitlive zaobchadzanie a spojka pripadne prevodovka ide do penzie.
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
prestavba liaz 706 naturbo. poradte
zdravim.poradte co je k tomu vsechno potreba a jakej je postup?.jako pro blbce prosim)) diky
Vyndaš starter protože tam budeš mít turbo a starter daš pod vanu tam musí být uchyt jinač mněníš vanu . Vyndaš klapku motorové brzdy místo ní namontuješ turbo. V prsouch motoru je zaslepka-šroub tam daš prutokač a trubkou přivedeš olej do turba odvod vyvedeš dobloku motoru.Z pravý strany je tam zatka kterou vyndaš a tam přivedeš vývod. Za turbo daš klapku motorovky a pak už si pohraješ jen s výfukem bud klasicky a nebo za kabinu u turba je to lepší. Do pravýho krytu motoru udělaš kaslík pro turbo. Ještě by to chtělo novej chladič pač starej bude asi zarostlej. A eště bych vymněnil těsnění pod hlavama za širší normal na turba. Tak sem si to dělal ja pak je to docela rozdíl hlavně v soupravě , ale u starýho motoru bych to nedělal.
Ďalej je potrebné vyviesť výfukové potrubie najlepšie za kabínu, pretože pôvodné nestíha spaliny dostatočne odvádzať. Takisto je nutné vymeniť pôvodné sanie a filtre sacieho vzduchu vymeniť za 1 LIAZ-zácky. Samozrejme olej zameniť min. na M7 ADSIII.
Po montáži je to úplne iné auto, v porovnávaní výkonu aj spotreby. Treba si však dať pozor na nešetrné zaťažovanie hnacieho traktu! Plynule a jemne! Razom môžeš prísť o spojku, kardán, diferenciál alebo o prevodovku. Pri dodržaní všetkých zásad jednoznačne odporúčam.
Po montáži je to úplne iné auto, v porovnávaní výkonu aj spotreby. Treba si však dať pozor na nešetrné zaťažovanie hnacieho traktu! Plynule a jemne! Razom môžeš prísť o spojku, kardán, diferenciál alebo o prevodovku. Pri dodržaní všetkých zásad jednoznačne odporúčam.
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
Zdravim, chlapáci. koukám jakou vedete debatu. Musím se přidat a musím uznat, že mtsp 27 turbo je fakt ďábelská mašina S tímto vozem jezdím 4x4. Průjezdnost průměrná, výkon extrémní. Dal jsem do toho 9 čerpadlo, 535 vstřiky ze 150 liazky turbínu. Nemůžu si stěžovat. V soupravě občas vytáhnu forsage. To zvedne výkon o 50koní minimálně
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů