Moderátoři: Olda, Globe, Pavel Bíteš, Pavel Šebek
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
CR-V
Ahoj Hoǹdisti.
Kamarád si chce koupit nějaké ojeté auto a narazil na CR-V 2.0 VTEC 108kW v manuálu MY2001. To auto je docela laciné a píšou nájezd 200.000km.
Kamarád provozuje auta tímto způsobem: cca jednou za tři neděle z práce a do práce sto kiláků, o prodlouženém víkendu zařizování, nákupy, návštěvy a jednou, dvakrát za rok na východní Slovensko. Jinak bydlí nad Jabloncem, takže občas sníh na silnici.
Má s tímto autíčkem někdo osobní zkušenost, popřípadě má zkušenosti zprostředkované z první ruky od někoho důvěryhodného?
Zajímá ho spotřeba, možnost a funkčnost zplynování (třeba u Jag X-type nejde zplynování obstojně doladit). Kvalita zpracování, co se vysírá, jak a za kolik se shánějí díly, zda musí shánět na servisování nějakého Hoǹda odborníka, či se těch strojů nebojí běžní automechanici? No zkrátka uvítal by nějakou recenzi...
Děkujeme za odpovědi
Kamarád si chce koupit nějaké ojeté auto a narazil na CR-V 2.0 VTEC 108kW v manuálu MY2001. To auto je docela laciné a píšou nájezd 200.000km.
Kamarád provozuje auta tímto způsobem: cca jednou za tři neděle z práce a do práce sto kiláků, o prodlouženém víkendu zařizování, nákupy, návštěvy a jednou, dvakrát za rok na východní Slovensko. Jinak bydlí nad Jabloncem, takže občas sníh na silnici.
Má s tímto autíčkem někdo osobní zkušenost, popřípadě má zkušenosti zprostředkované z první ruky od někoho důvěryhodného?
Zajímá ho spotřeba, možnost a funkčnost zplynování (třeba u Jag X-type nejde zplynování obstojně doladit). Kvalita zpracování, co se vysírá, jak a za kolik se shánějí díly, zda musí shánět na servisování nějakého Hoǹda odborníka, či se těch strojů nebojí běžní automechanici? No zkrátka uvítal by nějakou recenzi...
Děkujeme za odpovědi
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
A tomhle autě toho moc nevím, nikdy jsem v něm nejel a ani ho neopravoval (dva známí ho mají a nestěžujou si), ale je na to slyšet celkem chvála, spotřeba bude tak 10+, ale na školení pro přestavby LPG povídali, že plyn japonskejm a korejskejm hlavám nesvědčí.
http://www.autorevue.cz/test-honda-cr-v ... o-terenu_5
http://www.autorevue.cz/test-honda-cr-v ... o-terenu_5
BES - běs
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host