Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Ne, to neni terrno ) Jinak 408 koni to mit asi nebude. Dam temer ruku do ohne za to, ze tam je klasicky atmosfericky V8 (170kW). Ale auto sikovne, neco takoveho bych taky doporucil. Sehnat ovsem takovy podvozek nebude asi jednoduche. Ono tech starsich 4x4 moc neni. Mozna neco v armade, ale ta je asi nevyrazuje....
odpovědi na odpovědi
Tatraman: bubnový na kola sem viděl často, nikdy ne v akci, proč je k zavrhnutí naviják na kolo?
Jedu tam kde vím co mě čeká a vím jaká auta tam projíždějí, nebo jsou schopná projet, proto vím že mosty jsou a jsou pro velká auta, nebo jsou brody které jsou průjezdná pro nákladní auta z 40let
T805fan: úhly průjezdnopsti u tatry je přední úhel 38 stupňů z 14 R20 zadní záleží dle nástavby, úhel stoupání 45 stupňů dle dokumentace. Uhly mám v merku, lecos se dá i upravit poté a počítám s tím
Jirka N:no uvidím, pokusím se dohnat někoho kompetentního a pak dám vědět. Dost aut takhle jezdí a jsou homologovaný jako obytnáky, ale nejsou to auta z ČR
Bazilisak: jak už sem psal, odhadem 45tis km plus mínus 30tis (na první výlet jsme jeli s tím že je na tři měsíce a ujedeme max 20tis, nakonec jsme byly na cestě 15 měsíců a ujeli jsme 83tis) Lidí čtyři, z nouzovou možností 6. Jídlo vždy nějaké seženeš, vodu tak 300L pitné a 200L užitkové. WC, sprchu, kuchyň ano, klima uvidíme. Jak už sem psal, pojedu tam kde opravdu nejde projet tereňákem bez kopání, kde Unimog měl stejné problémy (náklony, vysoké těžiště, malá sílá) jediní kdo projížděli byly meďáci osmykolky, nebo těžební stroje z dvoumetrovejma kolama. Určitě navštěvou u stejně smýšlejícího cestovatele s tak dokonalým autem jak píšeš by byla vítaná a byl bych za ní rád.
Filip Z: narvu na T148 i pneu 14 R20? Mohu nějak auto upravit aby vzadu nebyly dvě pneu vedle sebe (tuplák) ale jen jedna? O T 148 pořád přemýšlím a nevyškrt sem jí, má mé velké sympatie a má mnoho plusů.
Škubanek: s fleku nevím jakej to je, mrknu na stránky, jen se bojím té pořizovací seny, složitosti motoru, možná už elektroniky v motoru atd.
Čokin: sem se včera byl podívat na 815 čtyřkolu jak mě tady kolega dal tip a měli tam i k mání nástavby z takového materialu, zapoměl sem název, byl to stříkaný hliník, pak dva tři cenťáky izolační hmota a pak zase stříkaný hliník, bylo to z dolů na přepravu osob i z rozvodem elektriky, vzduchu, topení atd, bylo to na korbě, šířka 2,5 délka 4m zachovalé, idelální a mohl by se dělat jen vnitřek a bylo to za 20tis i s oknama. Já bych měl představu něčeho min o metr delšího, ale z podobného materialu za podobnou cenu (nějaký mrazírenský box či něco podobného z nějakého skříňového Iveca, pak vyříznout okna, nábytek, nádrže …
Bazilisak, David: to ano, to by bylo idealní vozítko, dnes když jsem viděl hasiče, říkal sem si, zda by se nadalo sehnat nějaké staré hasičské auto z šesti místnou kabinou, ale to by byla darda …
Bazilisak, filip 90: těmhle technickým věcem nerozumím, jen z doslechu vím že nejúspornější motor od Tatry je V8 E2, za kolik se dá takový motor případně koupit v super stavu? (po generálce, či ověřený ..)
Jirka Novák:V Evropě není sporu o tom že čím lehčí tím lepší, ale nejedu do Brna. A z vlastní zkušenosti a instinktu si myslím že auto se nejlépe v terénu chová když má tak 50 až 70 procent své maximání váhy, jak bylo i výše uvedeno a když předpokládám že povezu na korbě včetně všech náplní a nástavby a posádky tak čtyři až šest tun, tak tímhle výpočtem se dostávám do vyšší kategorie.
Bazilisak: díky za popsanou vlastní zkušenost s Ifou, patřila do mých favoritu, pomaličku odchází (-:
Jirka Novák: prostředky jsou, ale prostě se mě zdá zbytečné něco předělávat, nebo někam jet funglovkou tatrou z dokonalou nástavbou, kde dostane takovou čočku že bude po výletě skoro na odpis…
Tatraman: nástavba na míru ano, ale tam se dostáváme na půl milionovou částku (sem si nechal dělat kalkulaci, třeba jiná firma je levnější) a krabiciozní vzhled se dá lehce doladit, úpravu krabice snad zvladnu …Jak píšeš, je třeba někoho najít a poptat se na tu homologaci
PetrP: ano něco takového, jen toto Šimánek dostal propůjčené od Tatry i s řidičem, tobychom nepotřebovali, s motorkou taky počítáme, kam s ní to uvidíme
Tomas 815: přesně tak , šikovné, taková je představa, ale na trhu ojetého nic takového (ta tatra jak si mě dal tip nevím nevím ….) a armáda nic takového neprodává, to jsou ještěrelativně nové vozy
dík za vaše příspěvky
Jedu tam kde vím co mě čeká a vím jaká auta tam projíždějí, nebo jsou schopná projet, proto vím že mosty jsou a jsou pro velká auta, nebo jsou brody které jsou průjezdná pro nákladní auta z 40let
T805fan: úhly průjezdnopsti u tatry je přední úhel 38 stupňů z 14 R20 zadní záleží dle nástavby, úhel stoupání 45 stupňů dle dokumentace. Uhly mám v merku, lecos se dá i upravit poté a počítám s tím
Jirka N:no uvidím, pokusím se dohnat někoho kompetentního a pak dám vědět. Dost aut takhle jezdí a jsou homologovaný jako obytnáky, ale nejsou to auta z ČR
Bazilisak: jak už sem psal, odhadem 45tis km plus mínus 30tis (na první výlet jsme jeli s tím že je na tři měsíce a ujedeme max 20tis, nakonec jsme byly na cestě 15 měsíců a ujeli jsme 83tis) Lidí čtyři, z nouzovou možností 6. Jídlo vždy nějaké seženeš, vodu tak 300L pitné a 200L užitkové. WC, sprchu, kuchyň ano, klima uvidíme. Jak už sem psal, pojedu tam kde opravdu nejde projet tereňákem bez kopání, kde Unimog měl stejné problémy (náklony, vysoké těžiště, malá sílá) jediní kdo projížděli byly meďáci osmykolky, nebo těžební stroje z dvoumetrovejma kolama. Určitě navštěvou u stejně smýšlejícího cestovatele s tak dokonalým autem jak píšeš by byla vítaná a byl bych za ní rád.
Filip Z: narvu na T148 i pneu 14 R20? Mohu nějak auto upravit aby vzadu nebyly dvě pneu vedle sebe (tuplák) ale jen jedna? O T 148 pořád přemýšlím a nevyškrt sem jí, má mé velké sympatie a má mnoho plusů.
Škubanek: s fleku nevím jakej to je, mrknu na stránky, jen se bojím té pořizovací seny, složitosti motoru, možná už elektroniky v motoru atd.
Čokin: sem se včera byl podívat na 815 čtyřkolu jak mě tady kolega dal tip a měli tam i k mání nástavby z takového materialu, zapoměl sem název, byl to stříkaný hliník, pak dva tři cenťáky izolační hmota a pak zase stříkaný hliník, bylo to z dolů na přepravu osob i z rozvodem elektriky, vzduchu, topení atd, bylo to na korbě, šířka 2,5 délka 4m zachovalé, idelální a mohl by se dělat jen vnitřek a bylo to za 20tis i s oknama. Já bych měl představu něčeho min o metr delšího, ale z podobného materialu za podobnou cenu (nějaký mrazírenský box či něco podobného z nějakého skříňového Iveca, pak vyříznout okna, nábytek, nádrže …
Bazilisak, David: to ano, to by bylo idealní vozítko, dnes když jsem viděl hasiče, říkal sem si, zda by se nadalo sehnat nějaké staré hasičské auto z šesti místnou kabinou, ale to by byla darda …
Bazilisak, filip 90: těmhle technickým věcem nerozumím, jen z doslechu vím že nejúspornější motor od Tatry je V8 E2, za kolik se dá takový motor případně koupit v super stavu? (po generálce, či ověřený ..)
Jirka Novák:V Evropě není sporu o tom že čím lehčí tím lepší, ale nejedu do Brna. A z vlastní zkušenosti a instinktu si myslím že auto se nejlépe v terénu chová když má tak 50 až 70 procent své maximání váhy, jak bylo i výše uvedeno a když předpokládám že povezu na korbě včetně všech náplní a nástavby a posádky tak čtyři až šest tun, tak tímhle výpočtem se dostávám do vyšší kategorie.
Bazilisak: díky za popsanou vlastní zkušenost s Ifou, patřila do mých favoritu, pomaličku odchází (-:
Jirka Novák: prostředky jsou, ale prostě se mě zdá zbytečné něco předělávat, nebo někam jet funglovkou tatrou z dokonalou nástavbou, kde dostane takovou čočku že bude po výletě skoro na odpis…
Tatraman: nástavba na míru ano, ale tam se dostáváme na půl milionovou částku (sem si nechal dělat kalkulaci, třeba jiná firma je levnější) a krabiciozní vzhled se dá lehce doladit, úpravu krabice snad zvladnu …Jak píšeš, je třeba někoho najít a poptat se na tu homologaci
PetrP: ano něco takového, jen toto Šimánek dostal propůjčené od Tatry i s řidičem, tobychom nepotřebovali, s motorkou taky počítáme, kam s ní to uvidíme
Tomas 815: přesně tak , šikovné, taková je představa, ale na trhu ojetého nic takového (ta tatra jak si mě dal tip nevím nevím ….) a armáda nic takového neprodává, to jsou ještěrelativně nové vozy
dík za vaše příspěvky
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
No tenhle podvozek vypadá, že je o trošku kratší a výkon tam uveden není
http://www.tipcar.cz/tatra/tatra-815-4x ... 60962.html
Edit: ale zase Euro2 a myslím, že ve špatném stavu by být nemusel a cena zas tak velká není
http://www.tipcar.cz/tatra/tatra-815-4x ... 60962.html
Edit: ale zase Euro2 a myslím, že ve špatném stavu by být nemusel a cena zas tak velká není
Naposledy upravil(a) Leoš H dne čtv dub 08, 2010 9:08 pm, celkem upraveno 1 x.
- koprfilmtatra
- Příspěvky: 326
- Registrován: pon úno 09, 2009 10:45 am
Ještě dodatek k expediční Tatře p.Šimánka
Jeho kolega a spoluřidič byl Lum.Pecold z Frýdku M.který 20 let podnikal cesty Ruska.Vozidlo bylo po dohodě z ředitelem Tatry kterému se cesta do Ruska zalíbila upraveno a zapůjčeno po skončení expedice vráceno.Není známo co se dál s vozidlem stalo.Technické údaje včetně výkonu by měli být správné.Informace čerpány jak s diašou L.Šimánka tak z osobního kontaktu........
Jeho kolega a spoluřidič byl Lum.Pecold z Frýdku M.který 20 let podnikal cesty Ruska.Vozidlo bylo po dohodě z ředitelem Tatry kterému se cesta do Ruska zalíbila upraveno a zapůjčeno po skončení expedice vráceno.Není známo co se dál s vozidlem stalo.Technické údaje včetně výkonu by měli být správné.Informace čerpány jak s diašou L.Šimánka tak z osobního kontaktu........
Petr.P
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Tu nástavbu na Šimánkově Tatře jsem měl. Byla homologovaná od -40 do +120 C, ale měla nevýhodu že do ní zatejkalo díky nedokonalému utěsnění. Byla složená z vypěněných hliníkových panelů. Ta pěnová výplň se chovala jako houba a tím izolační paramerty byly v háji. Nakonec jsem do ní dal 60 KvA centrálu a pak to celé prodal. Taky jsem přivezl z Rostocku nástavbu LAK II co byly na Ifách ( stejná je na fotce L60, co jsem tady dal). Ta byla celolaminátová, hermeticky těsná, ale neizolovaná. Po čase jsem jí zase prodal jinému zájemci, ale zase do Rostocku.
Volvo FL 614.
Koprfilmtatra: jsi kouzelník!!!! Na netu trávím x hodin času prohledáváním všech možných inzerátů a nenajdu NIC co by se jen podobalo Tatře 4x4, a ty mě tu vymlaskneš tři kluky jako buky (-: snad je jednoduše dohledám dle foto a vyčtu podrobnosti, děkuji
PetrP: plánujeme oslovit někoho v Tatře, zda by nám nějaký vůz kdterý jistě mají upravený, nezapůjčili, uvidíme kam až se dopídíme a do jakých částí těla nás případně kopnou, ale proč to nezkusit …
PetrP: plánujeme oslovit někoho v Tatře, zda by nám nějaký vůz kdterý jistě mají upravený, nezapůjčili, uvidíme kam až se dopídíme a do jakých částí těla nás případně kopnou, ale proč to nezkusit …
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Ta česká se dá pořídit za 12- 20 tKč a ta Německá za cca 1 tEur. Českou je možné sehnat z Pragy V3S M2 a má požadované rozměry. To zatejkání jsem vyřešil přetěsněním stropních panelů speciálním přelakovatelným tmelem. Taky má výhodu v dobré vnitřní výšce, takže já při 183 cm jsem tam chodil bez problémů, zato v Německé to tak nebylo.
Nyní mám izolovanou dílenskou skříň z Avie, ale ta má šířku pouze cca 230 cm. Lepší by byla z Liazky, tam byla asi šestimetrová a taky izolovaná stejně jako u té vojenské z V3S M2, jen je to skříň bez šikmých boků.
Nyní mám izolovanou dílenskou skříň z Avie, ale ta má šířku pouze cca 230 cm. Lepší by byla z Liazky, tam byla asi šestimetrová a taky izolovaná stejně jako u té vojenské z V3S M2, jen je to skříň bez šikmých boků.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Ta z Liazky je tady : http://nakladni-vozy.yauto.cz/ostatni/o ... -4580.html
Ale majitel byl mozkový akrobat s cenou a za čtyři roky jí ještě neprodal, teda já se na ní byl kouknout na konci loňského léta, a byla značně opršelá a orezlá.
Ale majitel byl mozkový akrobat s cenou a za čtyři roky jí ještě neprodal, teda já se na ní byl kouknout na konci loňského léta, a byla značně opršelá a orezlá.
Volvo FL 614.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů