Ahoj,
zajímalo by mě,která dodávka do 3,5t má největší nákladovej prostor,koupil jsem Mastera Maxi,protože byl celkem novej,vybavenej a po jednom řidičovi,ale zjišťuju,že je to skoro malý.(4 palety)Teď jsem narazil na firmu,která by měla práci,ale minimum je 6 palet a čím víc,tím líp.Co jsem koukal třeba na ty nejdelší iveca,tak jsou sice dlouhý,ale zase mají užitečnou hmotnost cca 1200kg vs. 1500 master.Co je v tomhle poměru ideální?Nebo je lepší skříň?Plachta?Tam ta užitečná bude jestě menší.Nebudu koukat na pohodlí,jel jsem v novým ivecu,master je 12/06 a ten renault,jak jsem na něj zkraje koukal zkrz prsty je pohodlnější a úspornější.Nebo jsou některý širší tak,že se dají dát 2 palety vedle sebe?Já mám šířku 1,5m,mezi podběhama 1,3.
Otázek bylo dost díky za Vaše postřehy
Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
No napr. pri Ivecu Daily ako píšeš sú obrovské a máju malú užitočnú hmotnosť ale to je dane tým aby sa to vošlo do 3,5-t .
Každe IVECO Daily ma klasicky rám takže aj klasická dodávka ( ostatne napr. Sprinter , Jumper ) máju klasickú samonosnú karosériu . Preto ma aj Iveco napr. s porovnateľne velikým Sprinterom alebo Ducatom menšiu užitočnú hmotnosť keďže základná hmotnosť prázdneho auta je vďaka robustnosti väčšia ako u konkurentoch . No ale zase vďaka robustnosti IVECA Daily je jeho skutočná nosnosť neporovnateľne väčšia ako u konkurentoch .
Ak si človek vezme že je možne si zakúpiť Daily skriňovú dodávku s celkovou hmotnosťou 6,5 t a nosnosťou 3,9 t a ta istá konštrukcia auta ten istý rám a v prípade ak už je na 3,5 t dodávke vzadu dvojmontaž tak aj ta istá náprava - až na listy ktoré nie je v prípade 3,5 t prihodiť
tak 6,5 t Iveco Daily sa rovná 3,5 t Ivecu Daily no a ruku na srdce ak sa človek pozrie na 3,5 t Daily, tak 75% ma dvojmontaž a aspoň 3-4 listové pera čo odpovedá tak 3-tonam nákladu ale aj cez to všetko je to len dodávka s celkovou hmotnosťou do 3,5 t a nosnosťou na papieri 1050-kg no naložená s 3 tonami ale cez to všetko si jazdi bez myta a tachografu takže tra-la-la cez noc sa zrobí Košice-Dortmunt a modlitebná knižka aby cestou nevážili .
No a to nezvládne žiadna iná dodávka , takže klobúk dolu pred Daily
No a teraz som prezradil tajomstvo ( prepáč ujo )
Ach prečo som namiesto VW LT nekúpil TurboDaily
Inak VW LT maxi šírka 1,7 m + - niečo , medzi blatníkmi tuším 1,36 m a dĺžka 4,2 m , nosnosť 1420-kg
Každe IVECO Daily ma klasicky rám takže aj klasická dodávka ( ostatne napr. Sprinter , Jumper ) máju klasickú samonosnú karosériu . Preto ma aj Iveco napr. s porovnateľne velikým Sprinterom alebo Ducatom menšiu užitočnú hmotnosť keďže základná hmotnosť prázdneho auta je vďaka robustnosti väčšia ako u konkurentoch . No ale zase vďaka robustnosti IVECA Daily je jeho skutočná nosnosť neporovnateľne väčšia ako u konkurentoch .
Ak si človek vezme že je možne si zakúpiť Daily skriňovú dodávku s celkovou hmotnosťou 6,5 t a nosnosťou 3,9 t a ta istá konštrukcia auta ten istý rám a v prípade ak už je na 3,5 t dodávke vzadu dvojmontaž tak aj ta istá náprava - až na listy ktoré nie je v prípade 3,5 t prihodiť
tak 6,5 t Iveco Daily sa rovná 3,5 t Ivecu Daily no a ruku na srdce ak sa človek pozrie na 3,5 t Daily, tak 75% ma dvojmontaž a aspoň 3-4 listové pera čo odpovedá tak 3-tonam nákladu ale aj cez to všetko je to len dodávka s celkovou hmotnosťou do 3,5 t a nosnosťou na papieri 1050-kg no naložená s 3 tonami ale cez to všetko si jazdi bez myta a tachografu takže tra-la-la cez noc sa zrobí Košice-Dortmunt a modlitebná knižka aby cestou nevážili .
No a to nezvládne žiadna iná dodávka , takže klobúk dolu pred Daily
No a teraz som prezradil tajomstvo ( prepáč ujo )
Ach prečo som namiesto VW LT nekúpil TurboDaily
Inak VW LT maxi šírka 1,7 m + - niečo , medzi blatníkmi tuším 1,36 m a dĺžka 4,2 m , nosnosť 1420-kg
Díky,já už jsem se mezitím trochu pídil.Já jsem s Ivecem jel a moc sympatický mi nebylo,min. co se pohodlí týče.
Výběr dodávky prozatím odsouvám,Master zatím bude stačit,ale ještě jednu otázku přidám,nemáte někdo nějaký vychytaný spaní v klasický dodávce?Ideálně aby to nezasáhlo nákl. prostor,popř. to šlo složit.
Mě napadlo užíznout cca v úrovni opěrek hlavy příčku,dát to na panty a udělat nějaký uchycení,třeba ke stropu,dala by se tam prdnout nafukovací,nebo nějaká matrace a bylo by to lepší než sedačky a samo v případě potřeby by to šlo složit.Ale třeba vymejšlím vymyšlený??
A jak je to v tomhle případě s příslušníkama,projde to,nebo musí bejt lehátko od výrobce?
Výběr dodávky prozatím odsouvám,Master zatím bude stačit,ale ještě jednu otázku přidám,nemáte někdo nějaký vychytaný spaní v klasický dodávce?Ideálně aby to nezasáhlo nákl. prostor,popř. to šlo složit.
Mě napadlo užíznout cca v úrovni opěrek hlavy příčku,dát to na panty a udělat nějaký uchycení,třeba ke stropu,dala by se tam prdnout nafukovací,nebo nějaká matrace a bylo by to lepší než sedačky a samo v případě potřeby by to šlo složit.Ale třeba vymejšlím vymyšlený??
A jak je to v tomhle případě s příslušníkama,projde to,nebo musí bejt lehátko od výrobce?
Tak když budeme brát v potaz klasické dodávky, tak je největší 7-pal. Sprinter. A když by jsi chtěl plachetnici/skříň, tak ty bývají nejvíc tuším na 10 pal. Pak je ale potřeba vzít v potaz taky váhy (tj. nosnost -užitečné zatížení auta), že.. hodně záleží, na co to kdo potřebuje. Každopádně 4-pal. dodávka patří rozhodně k těm menším, běžně se používá spíš 5-pal.
Renault Master '07 2,5 dCi 120k - bejvávalo
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici
..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost)
#JáTaky
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici
..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost)
#JáTaky
Zdravím,
proč si jednotlivé dodávky prvně nevyzkoušet? Když jsem se rozhodoval, do jaké dodávky jít, hodně mi pomohla firma http://www.dodavky-express.cz , proto vřele doporučuji. Poskytují Fordy, VW, Mercedes... k pronájmu (lepší ceny jsem na internetu nenašel).
proč si jednotlivé dodávky prvně nevyzkoušet? Když jsem se rozhodoval, do jaké dodávky jít, hodně mi pomohla firma http://www.dodavky-express.cz , proto vřele doporučuji. Poskytují Fordy, VW, Mercedes... k pronájmu (lepší ceny jsem na internetu nenašel).
1) Voody toho MB Sprintera myslis ve verzi L4H4?
2) Me by zajimalo, jaka klasicka plechovka je v nakladovem prostoru nejsirsi? Nemusi byt po cele delce stacilo by 1,5x1 metr kde by slo dat 199 cm na sirku
Asi take ten Sprinter, co?
3) Kdyz je nejvetsi povolena sirka vozidel (u M1) 2,5 metru (u N1 pak 2,55m), tim se mysli asi nejsirsi misto tedy predni zrcatka?
4) Mimochodem jak se stane, ze klasicka dodavka MB Sprinter 3,5t velikosti L4H3 ma v technicaku uvedeno "osobni" a tusim kapacitu 4 lidi na jizdu, tedy je to M1... Mam foto technicaku
Chapu spravne, ze takove auto, i MB Sprinter L4H4 s obrovskymi rozmery (presto do 3,5t), muze jezdit tak, kde je zakaz vjezdu nakladnim vozidlum, nemusi jezdit ve meste v pravem pruhu...
5) jak je to dle vasich nazoru se spolehlivosti techto MB Sprinteru? Mam spatne reference na alekteiku a prevodovky u techto aut
Diky Vam za odpovedi a nazor i na dilci otazky...
2) Me by zajimalo, jaka klasicka plechovka je v nakladovem prostoru nejsirsi? Nemusi byt po cele delce stacilo by 1,5x1 metr kde by slo dat 199 cm na sirku
Asi take ten Sprinter, co?
3) Kdyz je nejvetsi povolena sirka vozidel (u M1) 2,5 metru (u N1 pak 2,55m), tim se mysli asi nejsirsi misto tedy predni zrcatka?
4) Mimochodem jak se stane, ze klasicka dodavka MB Sprinter 3,5t velikosti L4H3 ma v technicaku uvedeno "osobni" a tusim kapacitu 4 lidi na jizdu, tedy je to M1... Mam foto technicaku
Chapu spravne, ze takove auto, i MB Sprinter L4H4 s obrovskymi rozmery (presto do 3,5t), muze jezdit tak, kde je zakaz vjezdu nakladnim vozidlum, nemusi jezdit ve meste v pravem pruhu...
5) jak je to dle vasich nazoru se spolehlivosti techto MB Sprinteru? Mam spatne reference na alekteiku a prevodovky u techto aut
Diky Vam za odpovedi a nazor i na dilci otazky...
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti