Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, Pavel Bíteš
Pánové, měl bych na vás dotaz. Jaká je nejvhodnější barva, myslím odstín na nástřik ŠM? Používám klasické ve spraii "Škodovácké"
Jako béžovou jsem vybral slonovou kost code 6006
a jako červenou jsem vybral Rallye Code 8180 ... ale právě u té červené si nejsem jistý.. ona i ta béžová je u někkterých modelů (skutečných) busů, spíše odstín bílé, než béžové...
Jako béžovou jsem vybral slonovou kost code 6006
a jako červenou jsem vybral Rallye Code 8180 ... ale právě u té červené si nejsem jistý.. ona i ta béžová je u někkterých modelů (skutečných) busů, spíše odstín bílé, než béžové...
Ono je otázka, jestli hledáš "tovární" nástřik nebo něco z provozu. Z fabriky to bylo unifikované, v provozu se vzalo kde co. Takze od slonové kosti do normální bílé, třeba modré byli od jasně modré po skoro modrozelené. V ČSAD, co si pamatuju, když tam pracoval táta, tak to foukli před technickou tím, co bylo zrovna v kýblu a odstíny podle RAL rozhodně neřešili...
- Olda
- Timy1123
- Příspěvky: 5905
- Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
to Martun:
tramvaj je slonová kost a červená šípková.... to bych dal i na šmku
a na karose (hranatý) mám ledovou bílou a koukal jsem na to že tam mám nejspíš červenou rally ....
prostě dal bych dycky k slonový kosti - červenej šípek
a k novějším
ledový bílý - červený rallý bo šípek...tam by záleželo na tom jak se ti to bude zdát lepší
...kurňa to je ale guláš...
tramvaj je slonová kost a červená šípková.... to bych dal i na šmku
a na karose (hranatý) mám ledovou bílou a koukal jsem na to že tam mám nejspíš červenou rally ....
prostě dal bych dycky k slonový kosti - červenej šípek
a k novějším
ledový bílý - červený rallý bo šípek...tam by záleželo na tom jak se ti to bude zdát lepší
...kurňa to je ale guláš...
Tak šm16.5 mám hotov.
Byl to tedy mazec, hlavně s měchem. Základem byl ŠD11 od Itesu. Udělal jsem i vlnitý plech. Jsou předělané sedačky, protože ty vysoké absolutně nevyhovují do šm..
Jsou tu nějaké nesrovnalosti s originálem. Jako třeba řiditelná zadní náprava. Tu nemám, i když jsem o ni dost přemýšlel a laboroval s ní.. ale byl problém s táhly aby reagovali tak jako přední.. Samozřejmě mohl jsem si vzít mustr ze řiditelné druhé nápravy jako u Tatry 813 od Itesu, jenže tady je problém s tím že ta další náprava je až za kloubem a je to celé díky kloubu pohyblivé.. a přes bowden lanko to taky nešlo, protože jak byl bowden přidělán napevno v přívěsu, při otočení volantem na ovladači se mi kroutil celý přívěs.. Což bylo sice žádoucí ale na druhou stranu už to samozřejmě nefungovalo.. Takže je to pevná náprava..
S vnitřkem jsem si chtěl taky více pohrát.. Udělat tyče a krycí sklo za řidiče.. Což taky nešlo, protože celá karoserie (mimo podvozku) je zcelená do jednoho kusu a vnitřek se sedačkami jsem musel nasunout směrem od kloubu.. a jelikož mám jak u předních dveří, tak u zadních u kloubu, schody, tak tím mi celý vnitřek jaksi naboptnal na výšku a při vlastním vložení dovnitř sedačky pomalu škrtaly o střechu.. Takže je to bez tyčí a skla za řidičem..
A měch po dlouhých zkouškách je nakonec udělaná skládačka z papíru..
Byl to tedy mazec, hlavně s měchem. Základem byl ŠD11 od Itesu. Udělal jsem i vlnitý plech. Jsou předělané sedačky, protože ty vysoké absolutně nevyhovují do šm..
Jsou tu nějaké nesrovnalosti s originálem. Jako třeba řiditelná zadní náprava. Tu nemám, i když jsem o ni dost přemýšlel a laboroval s ní.. ale byl problém s táhly aby reagovali tak jako přední.. Samozřejmě mohl jsem si vzít mustr ze řiditelné druhé nápravy jako u Tatry 813 od Itesu, jenže tady je problém s tím že ta další náprava je až za kloubem a je to celé díky kloubu pohyblivé.. a přes bowden lanko to taky nešlo, protože jak byl bowden přidělán napevno v přívěsu, při otočení volantem na ovladači se mi kroutil celý přívěs.. Což bylo sice žádoucí ale na druhou stranu už to samozřejmě nefungovalo.. Takže je to pevná náprava..
S vnitřkem jsem si chtěl taky více pohrát.. Udělat tyče a krycí sklo za řidiče.. Což taky nešlo, protože celá karoserie (mimo podvozku) je zcelená do jednoho kusu a vnitřek se sedačkami jsem musel nasunout směrem od kloubu.. a jelikož mám jak u předních dveří, tak u zadních u kloubu, schody, tak tím mi celý vnitřek jaksi naboptnal na výšku a při vlastním vložení dovnitř sedačky pomalu škrtaly o střechu.. Takže je to bez tyčí a skla za řidičem..
A měch po dlouhých zkouškách je nakonec udělaná skládačka z papíru..
Tak tohle mi uniklo, nádhernej kousek...Tak šm16.5 mám hotov.
zelva: Ten tvůj taky...
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Jeste odkaz na video.
http://www.youtube.com/watch?v=RWbWVAG0 ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=RWbWVAG0 ... e=youtu.be
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů