Stránka 8 z 13
Napsal: pát zář 30, 2016 10:19 pm
od pele81
satur ten zeriav PV3S plosinu MP-20 LIAZ valnik
Napsal: pát zář 30, 2016 10:20 pm
od peter gasparovic
Dúfam,ze ten Satur neskoncil niekde v kovosrote.
Napsal: pát zář 30, 2016 10:23 pm
od pele81
to uz neviem.kupoval to ten pan v kratkych nohaviciach zelenych
Napsal: pon říj 03, 2016 11:42 pm
od pipiroha
Napsal: stř říj 05, 2016 5:46 pm
od peter gasparovic
Napsal: pát říj 07, 2016 10:07 pm
od peter gasparovic
Napsal: pát říj 14, 2016 2:53 pm
od pipiroha
Napsal: sob říj 15, 2016 7:44 am
od peter gasparovic
Napsal: čtv lis 03, 2016 11:37 pm
od pipiroha
Napsal: čtv lis 03, 2016 11:56 pm
od peter gasparovic
Napsal: pát lis 04, 2016 9:03 am
od karel slezák
Ta poslední fotka je ulice ostravská s výjezdem na holzovu tak to je asi z dopravních staveb ty stroje
Napsal: pát lis 04, 2016 4:48 pm
od pipiroha
1. snímek bude asi Doprastav (Ivachová - Liptovský Mikuláš)
2. n.p. Silnice Ústí nad Labem (Kunratice - Drnovec, 1977-80)
3. n.p. Silnice Hradec Králové (Rokytnice nad Jizerou, 1977-79)
4. n.p. Dopravní stavby Olomouc (Brno, 1977-79)
Správná úvaha Karle!
Napsal: sob lis 05, 2016 3:32 pm
od TATRA-BA
pipiroha,
prvý úsek je D1 Ivachnová - Liptovský Mikuláš, ale stavbu realizoval Váhostav a taktiež aj preložku železničnej trate, z dôvodu výstavby VN Liptovská Mara
Napsal: sob lis 05, 2016 11:30 pm
od pipiroha
Je to známé video, ale pro připomenutí, že je v něm i pracující Gradall...
https://youtu.be/o2ppmtwo_OM?t=25m38s
Napsal: stř lis 09, 2016 5:45 pm
od karel slezák
nevím jestli je to přímo předchůdce bkomu městské správy komunikací, nebo silničního vývoje s kým MSK spolupracovala při vývoji st.techniky a skladbě vozovek, nebo dehtových později obalovaných směsí pro konstrukci vozovek