Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Re: IFA
Děkuji, ovládání ruky je úplně na nic, ven z kabiny špatně vidíš a kroutíš se u toho jak paragraf - nehledě na olejové akvárko to budu muset předělat - výhoda je pár ( 4 ) volných pák, původně tam byl drapák na hnůj, ten jsem nedostal, ale dlouhé hadice mám, už jsem vyzkoušel klepeta na dřevo i s otočí... a dobrý.
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: IFA
Ta 60tka na balonech je super.Tomu říkám úlovek a vypadá zachovale.Škoda,že není víc fotek.
Re: IFA
Zajímavá úprava ala obytná sklápěčka
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Dnešní doba je již jiná a moc nepřeje obytným nákladním autům všech variant. Sám jsem zrušil plány na expediční LKW a místo toho jsem pořídil obytného Fiata Ducato - Hymer a musím říct že je to nejlepší varianta pro cestování. Žádné mýto a zákazy vjezdu, dále možnost parkování skoro kdekoliv a velice pohodlná jízda. Motor mám 2,8 JTD a ten je super. Po letošní cestě do Tater se mi potvrdilo rozhodnutí a bylo to super. Protože se nechystám na Sibiř ani do Afriky tak klasický obytný auto je bezva řešení.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Souhlasím kolego. Včera u nás v práci nám oznámili, že světová krize je už cca.4 měsíce v Německu a přichází k nám do Čech kde se vše uměle udržuje a došlo i na nás obyčejné dělníky.
Ke konci tohoto roku a začátek příštího se má u nás v práci propustit několik stovek lidí a bohužel naši zákonodárci ČR nic pořádného neudělají, protože se hádají o své pracovní posty a mi obyčejní dělníci jsme v Ende. Jen samé zákazy a příkazy a tim narážím na legislativu na silnicích tak kromě sériových vozu na silnici nic jiného nemůže protože to policie likviduje.
Ke konci tohoto roku a začátek příštího se má u nás v práci propustit několik stovek lidí a bohužel naši zákonodárci ČR nic pořádného neudělají, protože se hádají o své pracovní posty a mi obyčejní dělníci jsme v Ende. Jen samé zákazy a příkazy a tim narážím na legislativu na silnicích tak kromě sériových vozu na silnici nic jiného nemůže protože to policie likviduje.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Ano blíží se problémové období, ostatně to jsem psal před měsíci když jsem se rozhodnul prodat L60 Ap-n. Naštěstí to vyšlo a radši jsem přešel do kategorie osobních aut, sice obytného, ale i tak levného na provoz. U zbývající techniky a to W50 a Volva mám v záloze veteránské využití a tím se eventuálně vyhnout daním které možná zvažují na stará auta. Výpalný při převodu neřeším, ale silniční daň by byla nepříjemná. Vzhledem k honu na nákladní auta je tento koníček stále náročnější a tak v nouzi přejdu na dodávku do 3,5 tuny.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Já mám taky dodávku, Ducato valnik 1995 ještě bez řídicí jednotky, a po letošním absolvovaném STK, si ji nechám dál a budu ji zušlechťovat jak jen to půjde. Poté co mi technik na STK řekl, že si ji mám nechat a držet co nejdéle, že s tímto motorem půjdou absolvovat emise snáž, než na těch nových řízených vynálezech, obzvlášť, když mi při řádném měření naměřil kouřivost 0,52 , takže není co řešit Zbytek auta je již lehce opravitelné a udržitelné.
Takže to do budoucna vidím tak, že budou převažovat dvě skupiny vozidel, hodně nové a hodně staré, proč asi, že?
Takže to do budoucna vidím tak, že budou převažovat dvě skupiny vozidel, hodně nové a hodně staré, proč asi, že?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: IFA
mám teď zkušenost s range rovrem p 38 motor 2.5 tds - pár čidel a počítač. motor komůrkový, dá se říct dobrý, ale tá elektronika... naučil jsem se hodnoty čidel snád zepředu i zezadu, diagnostika každou chvílí něco jiného. nezbylo rozebrat elektronické čerpadlo a poskládat normální. čidla zůstala prostě "viset". starty v pohodě, volnoběh taky... naštěstí týhle rovry komunikujou s pc - emisema až od roku 2002. klika. taky zůstává doma a kašlu na to kolik mu je.
,
,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů