Tak...už jsem chtěl říct, že nikde není na netu info o probíhající Baja Saxonia, kde jede Jansa (Michal s Liazkou) a Jansa(Petr s Tatrou). A Svobodovci samozřejmě. Na webu http://www.baja-saxonia.de/ jsem nic nenašel, našel jsem ale na marathonrally.com, jak fotky, tak průběžné výsledky:
http://www.marathonrally.com/news/baja_ ... 238.0.html - fotogalerie ze soboty - včetně obou Tater i Liazky.
A průběžné výsledky:
Trucks schwere Klasse über 7,5 t Top 10 (vorläufig)
01) Süptitz/Krause/Heuer (D) I MAN TGA 18.480 I 04:28:52
02) Chemnitz/Möller/Chemnitz (D) I IFA L 60 I 04:51:13
03) Eble/Schweizer/Herb (D) I MAN KAT 1 I 05:42:45
04) Striebe/Unger-Bachmann/Bräunlich (D) I MAN KAT1 I 06:09:11
05) De Wit/Breed/Wit (NL) I Mercedes Benz SK 1938 I 06:38:01
06) Neubert/Neubert/Herbst (D) I Mercedes SK 1625 I 07:48:30
07) Van den Oever/Schepens/Kluijs (NL) I MAN TGS 18.480 I 08:16:30
08) Boecken/Funke/Werner (D) I MAN KAT 1A1 4x4 I 08:38:41
09) Svoboda/Svoboda/Kalous (CZ) I Tatra 815 I 08:41:06
10) Cavicchioli (I) I Iveco Eurocargo I 08:53:50
( http://www.marathonrally.com/news/baja_ ... 240.0.html )
Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Já teda osobně nechápu jak muže IFA porazit čistokrevný dakarský DAFy, MANy nebo Tatry a konec konců i LIAZku. Vubec první desítka je plná vozů (kromě Manů TGA TGS) jaksi o 2 kategorie níž. Ale to je krása těchto podniků. Vždy se objeví něco nečekaného (narozdíl od Dakaru atd.)
Jinak posádka IFY prý obsahuje skvělého navigátora čož muže být důvod jejich předních pozic.
Jinak posádka IFY prý obsahuje skvělého navigátora čož muže být důvod jejich předních pozic.
Filip Nikl
Video ze soboty s obsahující Tatru i Liazku. Jinak teda musim říct že to je pěknej humáč takovýho prachu. http://www.marathonrally.com/news/baja_ ... 242.0.html
A zde jsou kopletní výsledky ze soboty http://www.baja-saxonia.de/2011/Ergebni ... UCKo75.pdf
A je jasno proč jsou výsledky takový jaký jsou. Prakticky všichni maj penalizace za neprojetí CP, takže kdoví jak to tam vubec bylo.
A zde jsou kopletní výsledky ze soboty http://www.baja-saxonia.de/2011/Ergebni ... UCKo75.pdf
A je jasno proč jsou výsledky takový jaký jsou. Prakticky všichni maj penalizace za neprojetí CP, takže kdoví jak to tam vubec bylo.
Filip Nikl
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Fotky z neděle: http://www.marathonrally.com/news/baja_ ... 245.0.html ...jsou tam k vidění obě Tatry i Jansova Liazka
A výsledky: http://www.baja-saxonia.de/2011/Ergebni ... UCKo75.pdf
Pos St no Team Vehicle WP 1 WP 2 Overall
1 614 Harald Chemnitz (D), Torsten Möller, Kristin Chemnitz IFA L 60 04:51:13 05:09:56 10:01:09
2 621 Eugen Eble (D), Herbert Schweizer (D), Paul Herb (D) MAN KAT 1 05:42:45 06:58:22 12:41:07
3 624 Marty Van den Oever (NL), Nick Schepens (NL), Harold Kluijtmans (NL) MAN TGS 18.480 08:16:30 04:39:08 12:55:38
14 610 Petr Jansa (CZ), Sarka Jansova (CZ), Petr Justyan (CZ) Tatra 815 17:45:04 08:21:10 26:06:14
19 611 Michal Jansa (CZ), Jan Balsan (CZ), Daniel Schneider (CZ) Liaz 151253 26:12:56 16:11:00 42:23:56
20 601 Frantisek Svoboda (CZ), Vaclav Svoboda (CZ), Martin Kalous (CZ) Tatra 815 41:41:06 09:39:45 51:20:51
A výsledky: http://www.baja-saxonia.de/2011/Ergebni ... UCKo75.pdf
Pos St no Team Vehicle WP 1 WP 2 Overall
1 614 Harald Chemnitz (D), Torsten Möller, Kristin Chemnitz IFA L 60 04:51:13 05:09:56 10:01:09
2 621 Eugen Eble (D), Herbert Schweizer (D), Paul Herb (D) MAN KAT 1 05:42:45 06:58:22 12:41:07
3 624 Marty Van den Oever (NL), Nick Schepens (NL), Harold Kluijtmans (NL) MAN TGS 18.480 08:16:30 04:39:08 12:55:38
14 610 Petr Jansa (CZ), Sarka Jansova (CZ), Petr Justyan (CZ) Tatra 815 17:45:04 08:21:10 26:06:14
19 611 Michal Jansa (CZ), Jan Balsan (CZ), Daniel Schneider (CZ) Liaz 151253 26:12:56 16:11:00 42:23:56
20 601 Frantisek Svoboda (CZ), Vaclav Svoboda (CZ), Martin Kalous (CZ) Tatra 815 41:41:06 09:39:45 51:20:51
Tak Baja Saxonia 2011 je za námi. Výsledky z nedělě: http://www.baja-saxonia.de/2011/Ergebni ... UCKo75.pdf a celkové výsledky:http://www.baja-saxonia.de/2011/Ergebni ... UCKo75.pdf
Svoboda Tatra team jel obhajovat loňské prvenství v tomto podniku. Plány byly velkolepé, mělo se jet s novou Tatrou stavěnou pro Silk Way 2011 a to dokonce včetně nového doprovodu. Nakonec se tak nestalo a do boje vyrazila stará osvědčená vítězka minulého ročníku. Protentokrát navíc s pouze dvoučlenou posádkou ve složení Václav Svoboda a Martin Kalous. Charakteristickým znakem letošní Saxonie byla velmi náročná navigace. Tento aspekt pak velmi zamíchal pořadím a na prvních příčkách se objevovaly posádky které by tam nikdo nehledal a známí dravci s Dakarem prověřenými vozy se schovávali kdesi v hloubi pole. Za všechny pak mluví výkon Haralda Chemnitze, který nakonec dokázal celou soutěž vyhrát s obyčejnou Ifou L60. "Jeli si v klidu to svoje, soustředili se na precizní výběr trasy a navigaci a nakonec vahráli" komentoval jejich výkon Václav Svoboda. Oranžová Tatra v sobotu vyrazila směle vpřed a začala bojovat o první příčky. Ovšem pak přišel kámen úrazu v podobě problému na trati a odklánění posádek na jinou trasu. Při tom došlo k neporozumění si s pořadateli a špatnému odbočení, což vedlo k prodloužení si tratě penalizacím propadu na 8. místo a nakonec diskvalifikaci za projetí červeného praporku. V něděli pak Tatra startovala z poslední pozice s obrovskou časovou ztrátou bez šance obsadit přední pozice. A tak se posádka rozhodla zvolnit tempo a užívat si závod. Navíc trať byla po sobotě velmi rozbitá a bylo by zbytečné ničit auto brutální jízdou. Václav Svoboda však nehodnotí účast nijak špatně. "Auto fungovalo na jedničku, hezky jsme si pozávodili a podařilo se nám auto dovést domů v celku a bez vážnější šrámů. Navíc nebýt sobotní diskvalifikace patřilo by nám 2. místo, ale i to k závodění patří." Nyní se team bude plně soustředit na přípravy na vrchol sezony Silk Way 2011. Tak mu držme palce.
Za Svoboda Tatra team Filip Nikl
Svoboda Tatra team jel obhajovat loňské prvenství v tomto podniku. Plány byly velkolepé, mělo se jet s novou Tatrou stavěnou pro Silk Way 2011 a to dokonce včetně nového doprovodu. Nakonec se tak nestalo a do boje vyrazila stará osvědčená vítězka minulého ročníku. Protentokrát navíc s pouze dvoučlenou posádkou ve složení Václav Svoboda a Martin Kalous. Charakteristickým znakem letošní Saxonie byla velmi náročná navigace. Tento aspekt pak velmi zamíchal pořadím a na prvních příčkách se objevovaly posádky které by tam nikdo nehledal a známí dravci s Dakarem prověřenými vozy se schovávali kdesi v hloubi pole. Za všechny pak mluví výkon Haralda Chemnitze, který nakonec dokázal celou soutěž vyhrát s obyčejnou Ifou L60. "Jeli si v klidu to svoje, soustředili se na precizní výběr trasy a navigaci a nakonec vahráli" komentoval jejich výkon Václav Svoboda. Oranžová Tatra v sobotu vyrazila směle vpřed a začala bojovat o první příčky. Ovšem pak přišel kámen úrazu v podobě problému na trati a odklánění posádek na jinou trasu. Při tom došlo k neporozumění si s pořadateli a špatnému odbočení, což vedlo k prodloužení si tratě penalizacím propadu na 8. místo a nakonec diskvalifikaci za projetí červeného praporku. V něděli pak Tatra startovala z poslední pozice s obrovskou časovou ztrátou bez šance obsadit přední pozice. A tak se posádka rozhodla zvolnit tempo a užívat si závod. Navíc trať byla po sobotě velmi rozbitá a bylo by zbytečné ničit auto brutální jízdou. Václav Svoboda však nehodnotí účast nijak špatně. "Auto fungovalo na jedničku, hezky jsme si pozávodili a podařilo se nám auto dovést domů v celku a bez vážnější šrámů. Navíc nebýt sobotní diskvalifikace patřilo by nám 2. místo, ale i to k závodění patří." Nyní se team bude plně soustředit na přípravy na vrchol sezony Silk Way 2011. Tak mu držme palce.
Za Svoboda Tatra team Filip Nikl
Filip Nikl
Oranžoví draci z Meziměstí. http://www.youtube.com/watch?v=q7R6YA0yrOc
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 19 hostů