Stránka 106 z 228
Napsal: sob kvě 23, 2015 10:27 pm
od nevim
zkontroluj předvstřik taky
může být uvolněná spojka čerpadla
Napsal: úte kvě 26, 2015 6:35 pm
od Popíno
Tankujeme od jednoho dopravce cca 10 let a nafta je z rakous.No nádrž se občas dojede na minimum kvůli odstavení a nevykradení.
Ten předvstřik poznám jak?,
Je divný že chytala na půl otočení a teď musela zamotat.S padání nafty nikdy nebyl problém.
Napsal: úte kvě 26, 2015 9:25 pm
od nevim
mrkni na ty dvě osmičky na spojce čerpadla jestli nejsou povolený
Napsal: úte kvě 26, 2015 9:32 pm
od lubossss
A taky jestli není přesuvník na ""sucho""
Napsal: stř kvě 27, 2015 8:17 am
od JiříČapek
Zdravim-do posilovače spojky jde vzduch přes regulátor nebo plnej tlak ze vzd. okruhu?
Napsal: stř kvě 27, 2015 5:03 pm
od Karel334
plný tlak co je na budíku
Napsal: stř kvě 27, 2015 5:50 pm
od JiříČapek
KDYŽ jsem pustil spojku při plným tlaku,zůstala vypnutá tak jsem to řešil vřazením regulátoru s tlakoměrem před posilovač.Pokud jsem do posilovače pustil víc jak 2atm. tak se nerozjedu popř.spojka klouže
Napsal: stř kvě 27, 2015 6:17 pm
od lubossss
To je hodně divné, většina posilovačů jde sešlápnout v rozmezí od 3,5 - 4,5 atm některé potřebují ještě větší tlak
to je původní posilovač, nebo teď někdy měněný? To co píšeš ukazuje spíše na prasklou centrální pružinu v přítlačáku
Napsal: stř kvě 27, 2015 7:29 pm
od JiříČapek
Ono to neni na tatře,ale na DĚVÍNU jsem zapoměl dodat,ale posilovač je z 815,takže je možné že to přítlačák nezvládá vrátit resp. přemáčknout...
Napsal: stř kvě 27, 2015 9:38 pm
od lubossss
Co je v tom za motor?
Napsal: stř kvě 27, 2015 9:55 pm
od JiříČapek
160 zetor
Napsal: čtv kvě 28, 2015 7:44 pm
od lubossss
Napsal: sob kvě 30, 2015 5:16 pm
od talaš.m
Nemáte někdo zkušenost se spojokou na terrnu?
Jde o to že z rána jde celkem tvrdě a pak až se to zahřeje se to zlepší.
Na staré 15ce jsem věděl zhruba co s tím ale nejsem si jistý jak je to tady. Podle posilovače který vypadá stejně bych řekl že ovládání je stejné, nebo se pletu? Jinak je to E3
Napsal: sob kvě 30, 2015 9:55 pm
od pavel 815
ovládání je stejné,se mnou se takhle pomalu loučil posilovač...
Napsal: ned kvě 31, 2015 10:51 am
od talaš.m
Díky
aspoň vím kde začít a po čem jít. U mé tatry mi šla spojka hned dobře, hned tvrdě a po výměně několika posilovačů, válečků, táhel, po namazání spojkové hřídele kdy nic nepomohlo se vyměnila vypínací vidlička a byl svatý pokoj. Někdy je to tak skrytá závada že se na ni hned nedojde