Stránka 106 z 228

Napsal: sob kvě 23, 2015 10:27 pm
od nevim
zkontroluj předvstřik taky :wink: může být uvolněná spojka čerpadla :wink:

Napsal: úte kvě 26, 2015 6:35 pm
od Popíno
Tankujeme od jednoho dopravce cca 10 let a nafta je z rakous.No nádrž se občas dojede na minimum kvůli odstavení a nevykradení.
Ten předvstřik poznám jak?,
Je divný že chytala na půl otočení a teď musela zamotat.S padání nafty nikdy nebyl problém.

Napsal: úte kvě 26, 2015 9:25 pm
od nevim
mrkni na ty dvě osmičky na spojce čerpadla jestli nejsou povolený :D

Napsal: úte kvě 26, 2015 9:32 pm
od lubossss
A taky jestli není přesuvník na ""sucho""

Napsal: stř kvě 27, 2015 8:17 am
od JiříČapek
Zdravim-do posilovače spojky jde vzduch přes regulátor nebo plnej tlak ze vzd. okruhu?

Napsal: stř kvě 27, 2015 5:03 pm
od Karel334
plný tlak co je na budíku

Napsal: stř kvě 27, 2015 5:50 pm
od JiříČapek
KDYŽ jsem pustil spojku při plným tlaku,zůstala vypnutá tak jsem to řešil vřazením regulátoru s tlakoměrem před posilovač.Pokud jsem do posilovače pustil víc jak 2atm. tak se nerozjedu popř.spojka klouže

Napsal: stř kvě 27, 2015 6:17 pm
od lubossss
To je hodně divné, většina posilovačů jde sešlápnout v rozmezí od 3,5 - 4,5 atm některé potřebují ještě větší tlak :roll: :roll: to je původní posilovač, nebo teď někdy měněný? To co píšeš ukazuje spíše na prasklou centrální pružinu v přítlačáku

Napsal: stř kvě 27, 2015 7:29 pm
od JiříČapek
Ono to neni na tatře,ale na DĚVÍNU jsem zapoměl dodat,ale posilovač je z 815,takže je možné že to přítlačák nezvládá vrátit resp. přemáčknout...

Napsal: stř kvě 27, 2015 9:38 pm
od lubossss
Co je v tom za motor?

Napsal: stř kvě 27, 2015 9:55 pm
od JiříČapek
160 zetor

Napsal: čtv kvě 28, 2015 7:44 pm
od lubossss
Zetor 16045 měl mechanickou spojku,Zetor 16145 měl papalinovou bez posilovače, a až Zetor 16245 měl kapalinovou s posilovačem zetorácké konstrukce, de facto to je jednoduché řešení, jakmile se dotkneš spojkového pedálu o pár mm, sepne elektrický vypínač elektropneumatický ventil který pustí tlak do relativně malého vzduchového válečku, ten sice nemá na to aby spojku zmáčkl, ale výrazně ti pomůže, ale ty ovládáš pedál bez zkreslení pohybu ventilků jako je to v tatrováckém posilovači :lol: :lol: mimochodem ten je shodný i s liazem a většinou evropských náklaďáků vyvinutých okolo roku 1980, cpalo se to do všeho :lol: :lol:

Napsal: sob kvě 30, 2015 5:16 pm
od talaš.m
Nemáte někdo zkušenost se spojokou na terrnu?
Jde o to že z rána jde celkem tvrdě a pak až se to zahřeje se to zlepší.
Na staré 15ce jsem věděl zhruba co s tím ale nejsem si jistý jak je to tady. Podle posilovače který vypadá stejně bych řekl že ovládání je stejné, nebo se pletu? Jinak je to E3

Napsal: sob kvě 30, 2015 9:55 pm
od pavel 815
ovládání je stejné,se mnou se takhle pomalu loučil posilovač...

Napsal: ned kvě 31, 2015 10:51 am
od talaš.m
Díky :wink: aspoň vím kde začít a po čem jít. U mé tatry mi šla spojka hned dobře, hned tvrdě a po výměně několika posilovačů, válečků, táhel, po namazání spojkové hřídele kdy nic nepomohlo se vyměnila vypínací vidlička a byl svatý pokoj. Někdy je to tak skrytá závada že se na ni hned nedojde