Stránka 1 z 1

Uzávěrka přední nápravy, odklon kola

Napsal: pát srp 19, 2011 9:04 am
od kuba_THX
Máte někdo zkušenosti s výrobou uzávěrky přední nápravy? Čeká mě to asi za týden tak abych věděl na co si dát pozor... :?:

A ještě jedna věc, dá se pomocí svyslích čepů u V3S štelovat udklon kola? Nadměrně se mi sjíždí pravé kolo z venku... :roll:

Napsal: pát srp 19, 2011 9:33 pm
od oldjan
Vlákno o přední uzávěrce už tady je a odklon se seřizovat nedá. Je daný a když je mimo toleranci, tak to je na výměnu nápravy. Pokud je odklon v pořádku, zkontrolovat ostatní věci, ložiska otoč.čepu, páky řízení a sbíhavost.

Napsal: pát srp 19, 2011 11:05 pm
od Jirka Novák
Osobně bych koupil z vojenského výprodeje novou nápravu a vůbec bych se nerápil nějakou vymlácenou starou nápravou. Je to nejrychlejší oprava. Uzávěrka by teoreticky šla použít ze zadního diferáku, ale polosy a klouby to nevydrží.
Třeba IFA W50 má asi čtyřikrát dimenzovanější nápravu než PV3S a taky občas trpí křížové klouby na poloose díky uzávěrce a jejím nezodpovědným používáním.

Napsal: čtv srp 25, 2011 12:44 am
od kuba_THX
Mě jde o tu uzávěrku v terénu kdy zaprší a doslova se kloužeš po blátě... Nejsem blázen abych ji zápínal na suchym a relativně přilnavym povrchu i z toho důvodu, že se přední péra kroutěj jak žvejkačky... :D Ale jsou prostě chvíle, kdy by ti uzavření přední nápravy trochu pomohlo :) A když už jsem udělal zadní uzávěrku na vzduch tak jsem chtěl mit i toto jako perličku no...

Ale upřímě... ten kříž už sem jednou dělal a bylo to když sem na zpátečku vzal s přednim náhonem vrtnou tyč...ještě kevšemu sem jí táhl v rejdu, což byla chyba... Z toho se pak člověk poučí... no a od tý doby mam vlastně i ten odklon kola dost větší a jde to znát i pouhym okem... Jinak o poloosu bych se nebál..

Napsal: ned kvě 13, 2012 2:04 pm
od Petr Matula