Stránka 1 z 1

V3S - Převodovka S5T + rozvodovka V3S (pasuje to?)

Napsal: pon srp 29, 2011 9:29 pm
od kuba_THX
Minule jsem dostal pojeb za tému tak tohle tu snad není... :D

S5T měla řazení půlených rychlostí vzduchem a za jízdy že? Kdybych z převodovky z S5 odmontoval rozvodovku a přidal k tomu rozvodovku z V3S ? Teoreticky bych získal V3S s půlkama. Občas by se v kopci hodily a teoreticky by to mohlo jít ale nemužu sehnat nákresy převodovek a též nemam zatim možnost někde okouknout převodovku z S5tky.

Jaký máte nato názor vy?

Napsal: pon srp 29, 2011 10:04 pm
od kruji
Kuba, to neřeš. Jezdil jsem s V3S, a z 3 jsem řadil na redukovanu 4ku. Chce to vychytat ty př. stupně.

Napsal: pon srp 29, 2011 10:12 pm
od bazilisak
Viděl jsi někdy ty převodovky vedle sebe , jak vypadají ?? Nereálné - podle mě . Jinak jde řadit terénní a silniční za jízdy . Terénní 2 , 3 , 4 , potom přeřadit s dvojím vyšlápnutím spojky silnici , následně vyřadit 4 dát meziplyn a 3 , pak 4 a máš z toho 5 ti kvalt ............ A obráceně to jde taky .......

Napsal: pon srp 29, 2011 10:42 pm
od Jirka Novák
To jsem vyřešil u Ify W50, ale je to drahá sranda a konstrukčně náročná. Na Pragovce je to nereálné. Snad s jiným motorem a převodovku z moderního auta. Jenže to by neprošlo STK a tak je nejlepší koupit jiné auto co to má z výroby.

Napsal: pon srp 29, 2011 10:46 pm
od kuba_THX
Kruji já jsem se teď smál když jsem to četl... když si jen vzpomenu jak mi ta páka málem utrhne ruku když dávám z redukovaný dva na normální, to dám dvakrát spojku a stejně si to nedá říct, mužeš mi prosimtě napsat správnej postup, jak tam dostat třeba ze 4 redukovanou 4 a pak už bych nemněl mít problem tam dostat ani velká 3. To bych chtěl umět :)

Napsal: úte srp 30, 2011 2:18 am
od Mykesh
heheh, s timhle taky bojuju a to mam V3S-M6

Napsal: úte srp 30, 2011 9:20 pm
od bazilisak
Já bych to tolik neřešil ......... A prodejem a koupí něčeho jiného - už vůbec ne . Nechat tak ...... Jede to ? Jede . Stačí ? Musí stačit.

Napsal: úte srp 30, 2011 10:38 pm
od Jirka Novák
Ono je to dnešní uspěchanou dobou. Pokud jede někdo pomalu tak ostatní nadávají, houkaj a kdoví co a nikdo nebere ohledy na tyto veterány. Pravda já mojí Ifu převychoval, ale stejně ze čtyř válců zázrak neudělám. Hold se musíme smířit s tím jak to jede a nekoukat na ostaní.
Do chlívku IFA dám info k mojí mezinárodní známosti mojeho auta.

Napsal: stř srp 31, 2011 8:56 am
od kuba_THX
Prodej auta nepřichází v úvahu kvuli dostupnosti dílů na V3S a celkově terení průjezdností... já chci takzvaně "hodně muziky za málo peněz".
Je potřeba se rychleji točit, víc odvozíš, konfortnější práce s tim je, tam kde se plazíš za 2 bys mohl jet za malá 3 a hned jedeš trochu rychleji... čas jsou peníze... :D
Též jako mi tam chybí někde 5 rychlost... musim říct že mam auto docela v pohodě, jen trochu škube volant a na 4 s nim jedu 50Km/h a myslim že v pohodě by to utáhla i 5 (když jedu po prázdnu). Kdyby se našla taková převodovka tak do 80000Kč bych ji koupil, ale to je scifi..

Napsal: stř srp 31, 2011 3:47 pm
od oldjan
Tak si kup M6, je to rychlejší, pohodlnější a na rozdíl M2, jsou na to i díly, než li přestavovat klasickou vejtřasku.

Napsal: stř srp 31, 2011 4:22 pm
od mara1113
...jjj,pravda...:-)

Napsal: stř srp 31, 2011 8:26 pm
od bazilisak
kolik času denně ušetříš , když kopec místo 2 pojedeš malá 3 ???? :lol:

z kurvy pannu neuděláš . Dej tam z M2 motor a převod a budeš jezdit jak pašák .... :wink:

Napsal: čtv zář 01, 2011 8:05 pm
od kruji
kuba-THX, sorry. Já zapomněl že jsem jezdil s kladovkou se závozníkem. Když se blížil dlouhý kopec,a věděl jsem, že ho 3 nevytáhne, tak závozník vzal za šajtru, já za páku redukcí a na můj pokyn jsme jedním vrzem, s meziplynem zařadili z normální 3 na redukovanou 4. Sám to asi nezvládneš.