Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-, Globe
Tak jsem na netu vygůglil další foto mého bývalého auta-již po vzhledových úpravách od nového majitele v Dánsku.Mělo by to být z roku 2009.
Na druhé foto je ještě čerstvě před STK v CZ.
Pro Lukašeček:
Tak podle toho čísla rámu tohle bylo opravdu vaše auto-na rámu bylo 16130.
Na druhé foto je ještě čerstvě před STK v CZ.
Pro Lukašeček:
Tak podle toho čísla rámu tohle bylo opravdu vaše auto-na rámu bylo 16130.
Naposledy upravil(a) Karlos dne pon bře 07, 2011 5:46 pm, celkem upraveno 1 x.
- Lukasecek13
- pravé světlo
- Příspěvky: 2186
- Registrován: úte bře 20, 2007 7:32 pm
- Bydliště: Česká Skalice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 445
- Registrován: ned úno 14, 2010 7:06 am
- Bydliště: Mělnicko
Petersen-dík za foto,jak jsi dával to silo Neralit,moc jsem nefotil,tak jsem si zavzpomínal,pár let jsem si s tím odjezdil.Klíčovské to ale nebylo,v areálu bud někdo parkoval,nebo byl na celnici.Litvínov nevím,kolik měl silocisteren a F89.
Spolana Neratovice v 75 otevřela provoz na výrobu PVC,koupila myslím 5kusu sil Spitzer,a jelikož ven mohlo jen ČSAD,tak ČSAD Kosmonosy kopilo F89,takže majitel cisteren byla Spolana,provozovatel ČSAD,v autodílně se dělalo jen na cisternách.Už si nepamatuju,jestli 83 nebo84 místo Volv dostali Liazy,potom byli náký změny,místo Kosmonos přešli do Mnichova Hradiště,a v 90 roce šli cisterny do soukromých rukou,nevím,kde je konec Volvíkum.
Spolana Neratovice v 75 otevřela provoz na výrobu PVC,koupila myslím 5kusu sil Spitzer,a jelikož ven mohlo jen ČSAD,tak ČSAD Kosmonosy kopilo F89,takže majitel cisteren byla Spolana,provozovatel ČSAD,v autodílně se dělalo jen na cisternách.Už si nepamatuju,jestli 83 nebo84 místo Volv dostali Liazy,potom byli náký změny,místo Kosmonos přešli do Mnichova Hradiště,a v 90 roce šli cisterny do soukromých rukou,nevím,kde je konec Volvíkum.
Tak jsem narazil na jedno dobové propagační video
http://www.youtube.com/watch?v=-py-H1yZ ... re=related
Cestovatel110:
díky za cenné informace z historie silocisteren
http://www.youtube.com/watch?v=-py-H1yZ ... re=related
Cestovatel110:
díky za cenné informace z historie silocisteren
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Zdravím, kluci chtěl bych se zeptat na pár drobností ohledně volva 89. Určitě to budete někdo vědět jak tam bylo v té době vyřešené zvédání zadní nápravy?
Jaké bylo pérování vozu?, jak byl silný motor? převodovka kolik rychlostí, schema a postup řazení,synchronizace?
Zajímají mě tyto vozidla protože to byl jediný trochu početněji zastoupený typ zahraničního vozidla v ČSAD za socialismu. Jsem jako každý správný čech odkojen liazem a tatrou a kdo měl v té době volvo byl někdo. Tehdy byla ůplně jiná doba jenže jsem byl kluk a 89tku jsem viděl vždy jen projet a ne abych si ji mohl dodetailu prohlédnout.Pokud ji máte někdo doma rád se na ni podívám.díky.
Jaké bylo pérování vozu?, jak byl silný motor? převodovka kolik rychlostí, schema a postup řazení,synchronizace?
Zajímají mě tyto vozidla protože to byl jediný trochu početněji zastoupený typ zahraničního vozidla v ČSAD za socialismu. Jsem jako každý správný čech odkojen liazem a tatrou a kdo měl v té době volvo byl někdo. Tehdy byla ůplně jiná doba jenže jsem byl kluk a 89tku jsem viděl vždy jen projet a ne abych si ji mohl dodetailu prohlédnout.Pokud ji máte někdo doma rád se na ni podívám.díky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů