Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
Opel vivaro 1,9Dti 74kw Skusenosti
Zdravim,ake máte skusenosti s oplom vivaro 1.9Dti 74kw?Má najazdené 250 tis.km-original,rocnik 2002,po výmene rozvodov a náplní.Je to long verzia.Aky je na spolahlivost?Chcem kupit dodavku,tak do 4500 eur, 110tis kč.Alebo mi viete doporučit niečo podobné.Dakujem za radu.
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
no ja som mal Renault Trafic čo je to iste auto len to ma iný znak .
motor , prevodovka vlastne všetko je v tom od Renaultu . Opel Vivaro a Nissan Primastar je vlastne licenčne vyrábaný Renault Trafic .
Ja som na mojom mal 460 000-km auto malo problém len z vahou vzduchu a EGR ventilom . No predchádzajúci majiteľ menil na 370 000-km turbo a tesnenie pod hlavou . Inak Okrem rozvodov a pod. veci čo sa musi tak nesklamal . Tlaky a vlastne komplet stav motora ako na novom aute . Auto poznam od nova kedže u bývalého majiteľa na ňom jazdil kamarát . Okolo 290 000-km KO spojka no a druha už pri 470 000-km zaberala len len na krajíčku . Moj Trafic mal motor 1,9 DCi 60-kw a manuálnu 5 st. prevodovku . Pri 1,9 DCi 74-kw je vraj citlivejšia prevodovka - takže pri kupe treba dať na ňu pozor . Inak spotrebu som mal 6-7,5 litra na 100-km pri normálnej svižnej jazde . Ma to tuším 90 L nádrž a pri tej spotrebe ma človek pocit ako keby to žralo 2 litre na 100-km
podľa mňa je to z malých dodavok naj dodávka
foto OPELA , Nissana a Renaulta :
motor , prevodovka vlastne všetko je v tom od Renaultu . Opel Vivaro a Nissan Primastar je vlastne licenčne vyrábaný Renault Trafic .
Ja som na mojom mal 460 000-km auto malo problém len z vahou vzduchu a EGR ventilom . No predchádzajúci majiteľ menil na 370 000-km turbo a tesnenie pod hlavou . Inak Okrem rozvodov a pod. veci čo sa musi tak nesklamal . Tlaky a vlastne komplet stav motora ako na novom aute . Auto poznam od nova kedže u bývalého majiteľa na ňom jazdil kamarát . Okolo 290 000-km KO spojka no a druha už pri 470 000-km zaberala len len na krajíčku . Moj Trafic mal motor 1,9 DCi 60-kw a manuálnu 5 st. prevodovku . Pri 1,9 DCi 74-kw je vraj citlivejšia prevodovka - takže pri kupe treba dať na ňu pozor . Inak spotrebu som mal 6-7,5 litra na 100-km pri normálnej svižnej jazde . Ma to tuším 90 L nádrž a pri tej spotrebe ma človek pocit ako keby to žralo 2 litre na 100-km
podľa mňa je to z malých dodavok naj dodávka
foto OPELA , Nissana a Renaulta :
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Jen dodám,že mají choulostivější podvozek, pravidelně měníme nějaké táhla, nebo čepy, ale není to nijak extra drahé. Jinak to celkem jezdí, údajně je slabinou převodovka (odejdou ložiska), ale pokud se to chytne včas, taky to nestojí ranec.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Mám od nova Traffic s tímto motorem(1,9 dci 74 kw,6tikvalt)najeto 231 000km,akorát že krátký,r.v. 2003.Zatím sem dělal hydraulické vypínací ložisko spojky,CR čerpadlo díky naftě z Unicornu a jedno zadní ložisko,ty kulové čepy na řízení ty co tam byly originál vydržely přes 100 000km,vyměněné i když už sem vyzkoušel několik výrobců vydrží max 30000km,stejně tak lanovody ruč brzdy,originál tam byly 7let a ty vyměněné vždy po zimě v prdeli...Jinak na zpracování je místama poznat výroba v Turecku,spáry apod. jízdní vlastnosti super,brzdy super,spotřeba7-7,5litru a to ho nijak nešetřím,jako za ty prachy podle mě hodně dobrej dělník!
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
prevodovka to sa môže a nemusí stať ide o to kto a ako s tým autom jazdil . Odchadza ak sa auto podtača (jazda pod 1600 otáčok ) alebo ak sa s tým jazdi ustavične 130 km/h a viac predsa to je dodavka a nie osobak aj keď to auto nema problem isť 160-km/h
spojka - ak pri každom inom aute
egr - sa nemeni stači ho vyčistiť tech benzínom a ide sa ďalej alebo ho rovno zaslepiť
vaha vzduchu - ma vyšla z autokelly na cca 63-eur a odchádza asi tak často ako na konkurenčných autách
turbo - ak si dáš pozor výdrži pekne cez 300 000-km len netreba ho hnať za studena a po jazde nechať auto na voľnobehu chvíľku pobežať aby sa turbo schladilo a hlavne olej meniť po max 12 000-km aby bolo mazane kvalitným olejom .
spojka - ak pri každom inom aute
egr - sa nemeni stači ho vyčistiť tech benzínom a ide sa ďalej alebo ho rovno zaslepiť
vaha vzduchu - ma vyšla z autokelly na cca 63-eur a odchádza asi tak často ako na konkurenčných autách
turbo - ak si dáš pozor výdrži pekne cez 300 000-km len netreba ho hnať za studena a po jazde nechať auto na voľnobehu chvíľku pobežať aby sa turbo schladilo a hlavne olej meniť po max 12 000-km aby bolo mazane kvalitným olejom .
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů