Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Kdysi jsem byl ""občasným "" členem SDH v mé rodné obci , Hynek ví, a hasičům všeobecně stále hodně fandím, nicméně mám za sebou dvě individuální přestavby z tahače na sklopku. Kritéria Tatry jsem porušil jen mírně, ale byly z toho obří problémy ( zámečnické, elektrikářské, hydraulikářské a ostatní práce jsem zvládl za 29 dní, papírová válka trvala 14 měsíců) Změna rozvoru a délka vozidla zřejmě neprojde. Kluci Váš záměr se mi hodně líbí, a je to pro mě technická výzva, ale legislativně je to bez šance, Hodně mě to mrzí, ale myslím si, respektive vím, že tyto Vaše úvahy jsou jen bujná fantazie
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Hlavně dá se vůbec otočit rozvodovka? Bez úprav každý dvojče pojede na opačnou stranu.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Red.bill namaluj si to. I u Liazky 4x4 jsou stejné diferáky a leží stejně, On je sice difec ve předu, ale je otočený.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Však si to namaluj, když přední díl dáš dozadu, tak levá strana bude vpravo a naopak, tím změníš smysl otáčení... Stejně jako u tý Liazky, kdy talíř je vlevo, pokud dáš přední nápravu dozadu bude vpravo... Leda bys jí otočil vzhůru nohama, výpušťákem nahoru...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Namaluj si to znovu.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Co si mám malovat? Chceš mi tvrdit když mám u liány v přední nápravě talíř vlevo a tu nápravu namontuju dozadu tak je talíř pořád vlevo? Prostě ať chceš či ne tak strany prohodíš a talíř bude vpravo... Tím změníš smysl otáčení, směr otáčení zachováš pouze pokud bys jí převrátil vzhůru nohama...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
A teď si namaluj Tatru Mezikus a dvounápravu.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Nežli to jen malovat, je lepší si to namalovat, rozstříhat a otočit......
Ale celý to je sci-fi , protože ty nápravy budou "couvat" tudíž soukolí bude zabírat obráceně...což by asi nebylo úplně žádoucí...
Jak vymyslet řízení......mechanicky to určitě by šlo, ale jet s tím rychleji jak 30km/h, by asi bylo šílenství......
Sladit rejdové úhly, aby to negumovalo......
A legislativa, pod to se nikdo nepodepíše, protože by to musel nejdřív někdo namalovat, zkonstruovat, spočítat.....vlastně vývoj nového auta.....
Ale celý to je sci-fi , protože ty nápravy budou "couvat" tudíž soukolí bude zabírat obráceně...což by asi nebylo úplně žádoucí...
Jak vymyslet řízení......mechanicky to určitě by šlo, ale jet s tím rychleji jak 30km/h, by asi bylo šílenství......
Sladit rejdové úhly, aby to negumovalo......
A legislativa, pod to se nikdo nepodepíše, protože by to musel nejdřív někdo namalovat, zkonstruovat, spočítat.....vlastně vývoj nového auta.....
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Oldjan, oni uvádí 500km za rok, gumování je při tom
nájezdu absolutně nepodstatné. ale při jejich rozměru pneu odpadá možnost výměny pevných polonáprav za říditelné jen výměnou v želvách , a výměna za celý předek z jiné osmikoly je asi reálná. celé to otočit o 180" je sranda, ale legislativně neřešitelné. Vím užil jsem si dvě přestavby.
nájezdu absolutně nepodstatné. ale při jejich rozměru pneu odpadá možnost výměny pevných polonáprav za říditelné jen výměnou v želvách , a výměna za celý předek z jiné osmikoly je asi reálná. celé to otočit o 180" je sranda, ale legislativně neřešitelné. Vím užil jsem si dvě přestavby.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
tohle je vyzkouseny, ze je to uplne jedno, jestli to couva nebo ne, resili jsme to na offroad autech a kluci delaji prestavbu ze davaji dopredu na Toyotu 80 otoceny zadni dif a nicemu to nevadi. Par tech aut uz ma stovky tisic km "nacouvano".Ale celý to je sci-fi , protože ty nápravy budou "couvat" tudíž soukolí bude zabírat obráceně...což by asi nebylo úplně žádoucí...
ex T815 6x6.2 kontejner spodní hák 1988
Lzicealopaty.cz - kvalitní lžíce pro minibagr, midibagr, traktorbagr, bagr a lopaty pro teleskopický manipulátor
Lzicealopaty.cz - kvalitní lžíce pro minibagr, midibagr, traktorbagr, bagr a lopaty pro teleskopický manipulátor
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
na tatře se nápravy neotáčí ale posouvají takže směr jízdy zůstáva zachován i kdyby si ji otočil tak pojede dopředu ale soukolí v ní bude couvat aby couvala musel by si ji otočit vzhuru nohama proveditelný to asi bude ale musely by být řiditelný obě zadní nápravy aby se nepotkávaly kola,mezikus by tak zůstal původní (teorie) takže dvě přední nápravy a do nich soukolí z původních zadních
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Nazdar. Vedel by ste mi pomôcť? Mam t2 a potrebujem potiahnuť novú kabeláž dozadu. Nemôžem nikde zohnať schému na t2.
-
- Příspěvky: 336
- Registrován: úte čer 28, 2011 11:02 pm
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
jedna červeno modrá :_D
https://www.youtube.com/watch?v=4AAWZBJ6dxQ&t=4s
https://www.youtube.com/watch?v=4AAWZBJ6dxQ&t=4s
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 22 hostů