Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Jauvajs... Asfaltujete lesy, jo?
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Stezka pro srny
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Lubo kde to je?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Nevím kam to dát, zusím zde. Jaký je rozdíl v T1 a T2? Co jsem se díval tak baterky, vosí hnízda, rezerva, udírna, ručka, ovládaání uzáverek, a takové ty prkotiny. Zajíma mě motor, převodovka a spodek?
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Baterky a vosí hnízda by měly být stejný.Jinak je toho moc,krom toho co píšeš,tak kobra, korba+uložení,majler na rouře,zalomená přední příčka,komplet ovládání sklápění,otoče sklápění,péra,nádrž serva ve předu,náboje,uložení parohů řízení,na nápravách a rouře je taky plno změn,většinou je všechno jakoby zesílený a nic nepasuje,na motoru olejová vana+nálevka+čerpadlo,el. chlazení,sání,přepady,nemá zhasínání klíčkem,všechny ty horní a boční dekly,termostat oleje,kompresor,el.čidlo otáček,od přelomu 90-91 synchrony+posilovač řazení,ABS...a dalších milion věcí...jen na kabině co je kokotin jinak...myslím,že když projdeš tohle vlákno od začátku,tak tam všechno najdeš...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
T2 je víceméně úplně jiné auto, které jenom stejně vypadá Ještě větší změna jak mezi T148 a T2-148.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Hynek - co tam bolo za extra rozdiely a v ktorom roku sa to lamalo? Chcem sa pustiť do 148 sklopky, tak aby som vedel co a jak. Diky
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Před cca 15 rokama jsem jezdil s T1 olej se určitě kontroloval z levé strany, baterky vpravo... To jsou vše prkotiny. Nyní po tolika letech jsem se vrátil za volant a na tatru T2. Vím že ventilátor je tam už řízen elektronikou. Ovládaní je krapet jiné. Vím že majler je opřen o rouru. Spíš mé zajímalo zda je něco jiého ohledně motoru a spodku. Na T1 byla jiná přední náprava. ABS je prkotina u tohoto stroje co už jezdí jen pod bagr.
Prše jsem si i 148, ale víc jsem jezdil s Matesem a 110, Tatra byla vždy jen doplněk. No a T2 v té době byla moc drahá.
Prše jsem si i 148, ale víc jsem jezdil s Matesem a 110, Tatra byla vždy jen doplněk. No a T2 v té době byla moc drahá.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Nevím to jistě, T2 jsem nikdy neměl, ale myslím z toho co jsem kdy kde zaslechl, tak za důležité změny považuji: Motor, podstatně vyšší tlaky na vstřikovačích = méně emisí, menší spotřeba. Motor ERCH+ olejový radiátor topení = Provozní teplota i topení v pohodě. Přední náprava, zesílené poloosy kol = méně upadených předních kol a méně protočených ložisek. Mailer sklápění uložen na želvě = méně polámaných rámů, a mechanické ovládání sklápění = lze spustit i plnou korbu bez nebezpečí . Rychlá sestupka = i dnes se nemusí stydět vyrazit na dálnici. Zbytek je + - kosmetika
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Spotřeba o moc nižší není, prostě to pořád jezdí za cca 50l. Velká výhoda je to olejový topení ale musí makat ERCH. Tady pookolí co jsou T2 tak ve většině případů ERCH nejde. Mně u T2 jde ale nějak pofidérně, v zimě zůstane svítit kontrolka erchu, když klepneš do jednotky tak zhasne. Když je teplo tak zase při puštění klíčku neproblikne. První sepnutí je někde kolem 160°C(což je podle příručky v pohodě), občas až před 180°C. Pak spíná čim dál výš ale přes 180°C nepřeleze. Musím se v tom povrtat trochu. Nevím jestli je to chyba v techničáku ale max. rychlost tohle konkrétní auto má psaný 90, nicméně při 80 to točí cca 2200ot., takže sestup moc rychlej není. Ovládání sklápění je fajn ale po těch letech a nabořenejch nárazníků, to moc nechodí. Pokud to začneš ladit, vrtáš se v tom několik dní. Když už to nějak naladíš, tak zjistíš, že ti zase překáží ten krycí plech co se šroubuje na nárazník. Pak se ti zase táhlo opírá o boudu atd... Musí si s tím člověk vyhrát, nebo to překopnout podle eurovek na bowden. Naprd je rozvaděč pod korbou, pokud se s ním cokoliv šustne spodem se na něj pořádně nedostaneš.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Neake su zvlastne tie svetla.To su led?
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Lubosu, už som si to všimol dávnejšie, čo to máš za svetlá na aute? Aká je spokojnosť? Čo na to orgány činné? Svieti to lepšie ako Origo svetlo? Uvažujem že by som tie Origo svetlá vymenil za niečo odolnejšie, pravidelne sa mi stáva že praskne sklo od kamienka alebo čohosi..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 20 hostů