Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Poruchy a opravy Tater
Honzo nevyplodil jsi žádnou kravinu. Šlo o dvě závady souběžně, při opětovném zapojování káblíků půlek nezkrátili zteřelý konec, a ten z vypínače pod pedálem upadl, a při těchto pracech nechtíc utrhli/spíše upadl sám kabel od budíku.
Re: Poruchy a opravy Tater
Peter gasparovic : hnizda ja se tomu říká jedno je regulator ten jsem daval novy original a druhe je odlučovač a ten jsem cely rozebral a vykuchal nechal jsem jenom obal abych mel jistotu ze tam problem nebude.
Dnes jsem koupil 4cesťák original tak jsem zvědav co to bude dělat protože už bude skoro všechno nové.=D
Dnes jsem koupil 4cesťák original tak jsem zvědav co to bude dělat protože už bude skoro všechno nové.=D
Re: Poruchy a opravy Tater
Mrkni se jestli se ti nepovolila nebo neprodřela trubka od kompresoru. Přes motor neuslyšíš jestli to fučí. Nejjednodušší je napojit si zdroj vzduchu na trubku od kompresoru a poslouchat. Někdy se to povolí u rámu vedle motorové brzdy.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Re: Poruchy a opravy Tater
Tak novy ventil je tam a furt to samé, na volnoběh z 5 na 8,8 atm cca 15 min. Kromě rozvaděče vzduchu k valcům v zadu nefuči nikde nic ( kdyz zabrzdim fučet přestane) a už nevím co měnit. Asi celé auto vyměním a bude
Re: Poruchy a opravy Tater
Rozvaděčem vzduchu k zadním válcům myslíš rychloodbržďovač ruční brzdy?
Re: Poruchy a opravy Tater
na fučení je jarová voda, pomohla mi na A 21 F
4cestňák jsem po generálce ještě podle rad mechanika doseřídil
do 5min byl furgon komplet nafoukanej
4cestňák jsem po generálce ještě podle rad mechanika doseřídil
do 5min byl furgon komplet nafoukanej
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Jsafra - môžeš my prosím pisnut do sz to doladenie 4cestaku? Diky moc.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Poruchy a opravy Tater
Do rozprašovače od Clinu apod... si namíchej jarovou vodu,nastartuj to,postříkej přívodní trubku od kompresoru,pak přívodní vzduchovou hadici k posilovači spojky,pokud to bude cajk,tak odpoj odfukové průtokáče ze zadních brzdových válců a zase to postříkej a uvidíš kde to mizí... P.S u Felixe to bude ten zadní válec.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Lubosss: co to je za elektrokvíz,to se nedá uhádnout,na to se musí přijít... Jak se v elektrice začne hrabat ,,profík,,blbě to dopadne,mě tak nedávno jeden u T1 hulákal,že ty velké hliníkové přerušovače blinkrů,stojí za hovno,prý zlatý byly ještě ty z DDR,ty novodobý už mi dva shořely, a nebliká to... říkám a co si s tím všechno dělal? prý měnil zadní světlo,ale to mám dobře,protože světla aji bzdy mi svítí...No a čím to bylo,ti Lubo doufám nemusím popisovat...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Pavle vzhledem k věku tater T1 + 2 si myslím že neexistuje ani jedna které by se v elektrice už nehrabal profík, No u Pepy mě překvapilo, že vyměnil všechny vzduchové agregáty aniž by ho trklo že mu funguje úplně všechno kromě řazení půlek a posilovače řazení.
Re: Poruchy a opravy Tater
Jak je cokoliv napadený kutilem stojí to za to... V zimě jsme dávali trochu do kupy T2, v rámci "úspor" se rovnou i likvidovali káble který vedli od nikud nikam. Na jednou tatra přestala startovat. Nějakej koumák, nevím proč, natáhnul kabel od spínačky doprava k bufiku, tam ho spojil a natáhnul zpátky na kabel co byl původně ve spínačce... Stejný to bylo s předníma mlhovkama(nejsou tam namontovaný) kabel ze svorkovnice co jsou vedle vstupu chlazení vypíchnutej, na něj připojený 2 dráty který vedli na konce kabelů na který se připojí mlhovky, takže se to zase vrátilo zpátky do svorkovnice... Takových špeků tam bylo povícero.
Re: Poruchy a opravy Tater
Kdysi dávno jsem jezdil na stavbě s chlapem, co aby mu nikdo tatru neukradl si ovládací kabel ze spínačky do startéru rozcvakl a zespod palubovky u ručního plynu měl tajný přepínač, který měl druhý kontakt zapojený na klaxón. Aby se případný zloděj při pokusu o start lekl klaxonu a utekl. Tenhle řidič byl do svého vynálezu tak zamilovaný že jej zapínal i když seděl v kabině a čekal na bagr, takže kdykoli bagr zatroubil ať jede či couvá, tenhle tatrovák mu vždy odpověděl také troubením. Jednou jsme bagrista a já jeli s tímhle do hospody na oběd. To bylo ostudy na parkovišti.
Re: Poruchy a opravy Tater
Tak závada doufám vyřešena. Po výměně kompresoru, regulátoru, 4cesťáku a ovládacího ventilu ruční tatra začala pomalu foukat.zavada byla nakonec asi ve ventilu a zaroveň v kompresoru, ale kompresor jsem koupil repas a stojí za prd. Objednal jsem nový kompresor 4301 místo 4101, chladit se bude naftou přes pal. filtr aby v zime nezamrznul. =D
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon kvě 28, 2012 4:31 pm
- Bydliště: praha
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů