Jo, tak v tom s tebou souhlasim.cuisine píše:no já z toho kamionu nevim no ... podle mě by bylo o dost levnější řešení udělat několik kontejnerů a je tak vybavit. takhle to má armáda a má to navrhnuté a vyzkoušené . osobně si myslím že by to bylo levnější řešení a při využitelnosti kamionu ( už 10 za rok ) by se vždy podařilo sehnat pár nosičů kon?áků které by je odvewzli a místo
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
V tomhle s Vámi naprosto nesouhlasím, to vybavení tam musí být do 15ti-20ti minut od události, za hodinu tam bude k ničemu - tenhle kamion je konstruován jako třídící stanoviště poskytující prvotní přednemocniční péči, po které následuje rychlý rozvoz zraněných do nemocnic. Oproti tomu armáda má polní NEMOCNICI, kam ty zraněné dováží, je to úplně jiný model. Taky by mě zajímalo, kde vezmete tak rychle kontejnerové nosiče - přes den jezdí soukromníkům po stavbách a HZS Praha má jen dva (Praga UV-80 a T815 6x6), které ale neuvezou velký kontejner ISO 1 a v případě nějaké katastrofy budou mít svojí práce dost.tatracyber píše:Jo, tak v tom s tebou souhlasim.cuisine píše:no já z toho kamionu nevim no ... podle mě by bylo o dost levnější řešení udělat několik kontejnerů a je tak vybavit. takhle to má armáda a má to navrhnuté a vyzkoušené . osobně si myslím že by to bylo levnější řešení a při využitelnosti kamionu ( už 10 za rok ) by se vždy podařilo sehnat pár nosičů kon?áků které by je odvewzli a místo
Neříkám, že schvaluju provedení tahače, měly to spíš být dva nízkopodlažní autobusy, které budou mít i v centru Prahy mnohem menší problémy s průjezdem.
Nástavba od KOV na sanitkách ZZSHMP
Mno, občas se nějakou tou sanitkou svezu jako zdravotnické zajištění a to co kluci sani?áci říkaj a co už jsem zažil... děs běs. Nástavba má najeto 30 000, už upadly vstupní dveře, nedořešenej interiér... a to už vůbec nemluvím o podvozku - Sprinter na pérách - místa je tam sice dost (resuscitovalo by se v tom o mnoho líp než třeba v Tranzitu, kde se člověk kolem těla skoro neprotáhne), ale v zatáčkách se to zoufale naklání. A komu se jednou začal pacient na ventilátoru sypat i s veškerým vybavením na podlahu, už nechce zažít...
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Ja z toho kamionu vim presne. Zkratka nejaky prakticky a uzitecny TerrNa by proste nebyly takova machrovina jako ten Actros...jak vsichni vime...o nejakou uzitecnost nebo nedej boze dobrou cenu...tady nejde...hlavne ze to ma uvnitr LCDcka plochy, mikrovlnku a kdovi co...tatracyber píše:Jo, tak v tom s tebou souhlasim.cuisine píše:no já z toho kamionu nevim no ... podle mě by bylo o dost levnější řešení udělat několik kontejnerů a je tak vybavit. takhle to má armáda a má to navrhnuté a vyzkoušené . osobně si myslím že by to bylo levnější řešení a při využitelnosti kamionu ( už 10 za rok ) by se vždy podařilo sehnat pár nosičů kon?áků které by je odvewzli a místo
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
Nebudu tady rozpitvávat nákup podvozku, ZZS Praha kupuje již několik let jenom Mercedesy, takže nákup jiného podvozku by byl naprosto nekoncepční krok, a? se mi MB líbí, nebo ne (nelíbí )... Vzhledem k tomu, že neznáte v praxi situaci u dlouhotrvajícího zásahu, nejste schopní docenit třeba zrovna tu mikrovlnku - kus teplýho žvance a horký kafe/čaj tě dokáže i po mnoha hodinách práce i ve velmi stresujícím prostředí docela nakopnout, troufám si tvrdit, že tohle znám ze služby docela dobře. Jak jsem už napsal, dva nízkopodlažní autobusy by udělaly možná lepší práci, na druhou stranu je to o dalšího šoféra navíc, který je na téhle technice vázán a nemůže jezdit v běžném provozu sanitek. A co se týká dalšího vybavení (LCD...) takhle vybavená technika je dnes běžný standart v celé Evropě, ač mají různou koncepci (např.více malých aut, autobusy, dva náklaďáky, souprava...). Znovu musím vyvrátit Vaši úvahu o tom co má armáda - to je polní nemocnice, staví se několik dní, tohle přijede na místo za 15-20 minut a za dalších pět se to může používat - žádné skládání kontejnerů dohromady, řidič a obsluha v jedné osobě - ostatní zařídí lékaři z vozů RV + dojedou operáci z operačního střediska osobákem. A to že se podaří sehnat pár nosičů kontejnerů je holá utopie, to vozidlo musí vyjet hned a ne za hodinu, až se najde nějakej blbec, kterej odjede ze stavby (kde mu dobře platí a když odjede, najdou si někoho jiného, tedy přijde o kšeft). Ten "blbec" nemá právo přednosti v jízdě a bude stát hodinu v koloně jen cestou pro kontejner... HZS Praha taky nosič neposkytne (má jen dva, k tomu jen na malé kontejnery), protože ho bude potřebovat pro svoje úkoly v rámci mimořádné situace. Toliko k tomuhle, doufám, že jsem Vám situaci dost přiblížil. Nebude dlouho trvat a podobná technika se objeví i v dalších městech, první bude stopro Ostrava, ač třeba budou mít jinou koncepci dopravy na místo.Samer-www.liaztrucks.com píše:Ja z toho kamionu vim presne. Zkratka nejaky prakticky a uzitecny TerrNa by proste nebyly takova machrovina jako ten Actros...jak vsichni vime...o nejakou uzitecnost nebo nedej boze dobrou cenu...tady nejde...hlavne ze to ma uvnitr LCDcka plochy, mikrovlnku a kdovi co...tatracyber píše:Jo, tak v tom s tebou souhlasim.cuisine píše:no já z toho kamionu nevim no ... podle mě by bylo o dost levnější řešení udělat několik kontejnerů a je tak vybavit. takhle to má armáda a má to navrhnuté a vyzkoušené . osobně si myslím že by to bylo levnější řešení a při využitelnosti kamionu ( už 10 za rok ) by se vždy podařilo sehnat pár nosičů kon?áků které by je odvewzli a místo
P.S. Ten návěs má po rozvinutí tuším dvacet stanoviš? pro neodkladnou péči/první pomoc/stabilizaci pacientů, kteří budou následně odváženi sanitkami do nemocnic. Dnes se pacienti stabilizují na místě události v sanitce, což ji třeba na půl hodiny vyřazuje z rozvozu pacientů.
Humbuku se opravdu udělalo až moc, ale prostě to je a když se to jen jednou za životnost použije u ostrého zásahu, bude to opodstatněná investice.Samer-www.liaztrucks.com píše:Ja z toho mel pocit ze je kolem toho vic humbuku nez by stacilo... Jestli ty miliony nekdy udelaji dobrou sluzbu, budu jedine rad....
už se to použilo ?Hynek píše:Humbuku se opravdu udělalo až moc, ale prostě to je a když se to jen jednou za životnost použije u ostrého zásahu, bude to opodstatněná investice.Samer-www.liaztrucks.com píše:Ja z toho mel pocit ze je kolem toho vic humbuku nez by stacilo... Jestli ty miliony nekdy udelaji dobrou sluzbu, budu jedine rad....
- andy-zmrzlík
- Příspěvky: 617
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:49 pm
- Bydliště: Kostelec n/Č.L.
Re: KOV Velim
Taky jsme si to mysleli, a objednali u nich nástavby...rummi píše:Podle mě nejlepší nástavbáři u nás.
U třetího auta už jsem se zařekla, že to nepřevezmeme, dokud to neopraví. Takže nová nástavba, ale hned byl předělávanej celej zadek s dveřma, nejdříve to zkracovali, pak zas nastavovali, protože jim tam nešlo hydraulický čelo. Hrůůůza. Vůbec neodpovídala objednávce, jiný panty, rozměry...Již v prvním roce popraskala podlaha, v druhým začalo zatékat... taky stáhli pro jistotu fotku z webu Na certifikát ATP jsme čekali rok, než se uráčili ho předat. A to prosím jen objednávají panely z Itálie a tady sestavují!!!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů