Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
JakeCZ: No ale oni fakt nic jinýho nemají To je podle mě docela vážnej důvod.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
TomZ: Omlouvám se já, pokud nešlo poznat, že je to psáno ve stylu Macíkovic PR aneb jak zhruba to bude znít, až to budou sami oznamovat Protože jak píše Cursor86, nic po Frantovi nebyl onen "game changer" a popravdě si dost myslím, že by ty výsledky v letech po Frantovi byly v podstatě stejný nebo možná lepší, protože mraky porodních bolestí... Ačkoli hned první etapa Baja Aragon ukázala, že i u Franty stačí blbě odlítnutej kámen, ale to asi u každýho kamčáku.
A pak je tu taky otázka toho, kdo vlastně bude hlavní sponzor. Aby to nebylo MM Technology...
A pak je tu taky otázka toho, kdo vlastně bude hlavní sponzor. Aby to nebylo MM Technology...
Re: Dakarská hospoda
Alda jezdí s čumákem dlouhá léta, určitě musel po přechodu z trambusu s vyvážením nějakou dobu laborovat. Docala by mě zajímala jeho upřímná odpověď, jestli už nalezl maximum.
Škoda, že Macíci nezkusili nejprve trambusovou Iveco kabinu.
Pohledově to vypadá, že nejnovější Kamazy jsou kratší, než předchozí...a stále trambusové.
Nový MM kamion bude delší než Karel (jako Nicias) a s čumákem.
Alešovo auto mi přijde krátké.
Škoda, že Macíci nezkusili nejprve trambusovou Iveco kabinu.
Pohledově to vypadá, že nejnovější Kamazy jsou kratší, než předchozí...a stále trambusové.
Nový MM kamion bude delší než Karel (jako Nicias) a s čumákem.
Alešovo auto mi přijde krátké.
Re: Dakarská hospoda
Tak Aleš má takovou "Buginu" v kamionech. Ale kdo ví co bude, já bych se nedivil, kdyby to fakt Macíci odjeli s Liazem, protože jak někde říkal Aleš tak nejsou ještě daný specifika pro nové kamiony. Tak jestli má smysl něco vyvíjet, když to na Sakar24 bude jinak.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakarská hospoda
Taky nechápu, proč se pravidla mění každý rok. Navíc pokud nejede (KA)MAZ, tak proč je měnit ? Změna pravidel ničemu neprospěje.
Re: Dakarská hospoda
Když to zjednoduším, tak jsme v situaci, kdy se vytváří nová pravidla pro dálkové soutěže pod FIA. FIA na začátku přiznala, že s dálkovými soutěžemi nemá zkušenosti a bude ráda, když ji se psaním a připomínkováním pomůžou národní sportovní svazy/autokluby, případně jednotlivé týmy. Stejně tak se to děje i v jiných disciplínách. Problém byl, že ASO sice měla nějaká pravidla, ale s řadou hluchých míst, kde výklad a dodržování byl dán osobními vazbami na jednotlivé komisaře ASO a tak se tato pravidla nedala jednoduše překlopit do pravidel FIA. Jsme tedy zatím v situaci kdy platí za určitých podmínek jak ASO, tak FIA.
Re: Dakarská hospoda
Trochu to mají slátané. Plechové kobry z let 1994-95, jednoduchý ochr.rám a po jednom světle na deklu z 1997-98. Mohli by to sjednotit do konkrétního ročníku.
Re: Dakarská hospoda
Škodovka na Dakaru.
Ondra: Auto bylo sráč...jinej motor než měl být....
Púvodně se pustilo ven, že nedávali aditivum a že benzín stál za houby a proto u bílé škodovky odešel motor....
Prokop.
Kompletně překopává auto, aby mělo menší odpor vůči vzduchu...Na facebooku je vidět, jak se konstrukce dozadu svažuje. Nasliboval, že auto bude super hnusný
Ondra: Auto bylo sráč...jinej motor než měl být....
Púvodně se pustilo ven, že nedávali aditivum a že benzín stál za houby a proto u bílé škodovky odešel motor....
Prokop.
Kompletně překopává auto, aby mělo menší odpor vůči vzduchu...Na facebooku je vidět, jak se konstrukce dozadu svažuje. Nasliboval, že auto bude super hnusný
Re: Dakarská hospoda
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
-
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř led 09, 2013 5:16 pm
- Bydliště: Krnov
Re: Dakarská hospoda
Hm, Jarda Valtr opět v Tatře. Ono to testování u Buggyry nebyla náhoda...
Re: Dakarská hospoda
Že by se na dakar postavilo trio Vatr, Valtr, Valtr a každý pod hlavičkou jiného týmu?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů