Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakar 2023 první zprávy
No sám sem zvědav co zase letos Buggyra mediálně vymyslí, aby mohla plnit bulvární plátky .... nakročeno má slibně ... já taky nevím jak to pojmout... Valtra bych moc rád sledoval a na bagyrácký slinty taky nejsem zvědavej, to se opravdu nedá poslouchat, ten Kalivoda v těch jeho zrcadlovkách ... to je fakt děs
Re: Dakar 2023 první zprávy
Na Fatboyi odvedená práce asi je Převodovka Allison přece není tak malý zásah, vždyť tam byl předtím manuál, ne? Nebo se tam zastavěl již dříve?
Re: Dakar 2023 první zprávy
Tak auto není buggyry a jediné co tam je nové je kabina a převodovka.
Re: Dakar 2023 první zprávy
Já fakt nechápu, že tu Buggyru pořád baví takhle lhát, mlžit apod. Pak se nemůžou divit že se nedočkají nikterak velké podpory když se u Aldy v autě něco řekne...
Ani nemluvě o tom že Kalivoda je jak někde na diskotéce (brýle, máchání rukama) a Koloc je jak když ho donutilli to odříkat i když prostě nechce a ještě plácne blbost o oddělení zrna od plév. A přitom auto vůbec není jejich, ale Z. Vody, je to Fatboy s nějakejma úpravama, ale v podstatě vůbec né jejich a jen jim to budou servisovat. A to že do toho sedne Šolťak se nejspíš taky upeklo úplně mimo Buggyru.
Bůhví jestli za rok nebude opět jiná koncepce, Šoltys mimo tým atd...
Ani nemluvě o tom že Kalivoda je jak někde na diskotéce (brýle, máchání rukama) a Koloc je jak když ho donutilli to odříkat i když prostě nechce a ještě plácne blbost o oddělení zrna od plév. A přitom auto vůbec není jejich, ale Z. Vody, je to Fatboy s nějakejma úpravama, ale v podstatě vůbec né jejich a jen jim to budou servisovat. A to že do toho sedne Šolťak se nejspíš taky upeklo úplně mimo Buggyru.
Bůhví jestli za rok nebude opět jiná koncepce, Šoltys mimo tým atd...
Re: Dakar 2023 první zprávy
Jenže lidi co to nesledují, jako my, tak tomu uvěří, jaký to je super všechno a tisíc keců o ničem se každému dnes líbí.... Přitom to "dávkování" informací, asi z důvodu sledovanosti videí a FCB a dalších kanálů, mě osobně celkem sere
A ve finále se z toho vyklube toto.
Jsem si tak říkal, jak se mohlo dojít k dohodě, že bude AL pomáhat JV. Chápu, má tam synátora, ale BGR to musela nejspíš hodně překousnout. Píše se tam, že se dohodly posádky, nikoliv týmy jako takové.
A to samý s piloty, asi nemají piloty schopný, tak proto JV a může si možná nadiktovat svoje požadavky.
A nebo je to celý blost co píšu
PS: JV samozřejmě velmi schopný pilot bez diskuze je aby se to nevyložilo špatně
A ve finále se z toho vyklube toto.
Jsem si tak říkal, jak se mohlo dojít k dohodě, že bude AL pomáhat JV. Chápu, má tam synátora, ale BGR to musela nejspíš hodně překousnout. Píše se tam, že se dohodly posádky, nikoliv týmy jako takové.
A to samý s piloty, asi nemají piloty schopný, tak proto JV a může si možná nadiktovat svoje požadavky.
A nebo je to celý blost co píšu
PS: JV samozřejmě velmi schopný pilot bez diskuze je aby se to nevyložilo špatně
Naposledy upravil(a) jsafra dne čtv pro 08, 2022 4:21 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakar 2023 první zprávy
Jakmile Pepa Macháček, Jarda Valtr, či kdokoliv jiný za současné Kolocovy éry promlouvá k národu, má jaksi strojený přednes. Mě osobně vytočili minulý Dakar Macíci- Lepší je si to nenechat zkazit a vybrat si z informací jenom to své. Všichni víme, jak který tým komunikuje, je lepší to howínko dokola nerozmazávat a užít si Dakar.
Re: Dakar 2023 první zprávy
Na mě to celý dělá dojem, že Koloce už v zásadě zajímají jen ty dvě černošky s vysavačema, a nějaký náklaďáky tam jedou jen proto, že ještě furt lze dobře zobchodovat to, co jim zbylo z dob, kdy si mysleli, že udělají díru do světa v kategorii truck A samozřejmě se taky hodí mít po ruce někoho, kdo ty vysavače bez vzpouzení odtáhne po trati až do bivaku. Tipuju, že ten Kazarka už má vzadu navařeny dvě oka, aby se nezdržoval s připojováním.....
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakar 2023 první zprávy
Teď na Nově upoutávka na projekt "Dakar - zpravodajství". A p. Koloc pěkně zapracoval - jako favorité v kategorii kamionů z ČR Valtr a Loprais (proložené videi z loňska). O Macíkovi ani zmínka (samozřejmě bez jediného záběru).
Re: Dakar 2023 první zprávy
Re: Filip 90
A já jsem málem uvěřil Kolocovi, že postavili úplně nové auto Na Dakar 2025 sundají 815-kovou boudu a nasadí úplně novou Force, kterou v Tatře chystají
To až si tady přečte Šoltys, že nemá nové auto, ale přestavbu
Každopádně jsem rád že jede tolik českých kamionů. U Aleše mohlo být o 1 vůz víc a bylo by to super
A já jsem málem uvěřil Kolocovi, že postavili úplně nové auto Na Dakar 2025 sundají 815-kovou boudu a nasadí úplně novou Force, kterou v Tatře chystají
To až si tady přečte Šoltys, že nemá nové auto, ale přestavbu
Každopádně jsem rád že jede tolik českých kamionů. U Aleše mohlo být o 1 vůz víc a bylo by to super
Re: Dakar 2023 první zprávy
Brabo: Nechci Ti brát iluze.... ale Šoltys (stejně jako Valtr...) pokud se rozhodl jet v tzv. týmu Buggyrra tak musel přijmout hru těhle blábolů a bláboly budou vypouštět po celou dobu tohohle ročníku....jsem přesvědčenej, že to co uslyšíme z úst Valtra i Šoltyse je předem domluvené a zrežírované...takže Šoltys samozřejmě stav a celou technickou stránku auta do detailu zná, myslím že o tom není pochyb
Re: Dakar 2023 první zprávy
Macík zmiňován byl:
https://tn.nova.cz/sport/clanek/478407- ... ova-action
https://tn.nova.cz/sport/clanek/478407- ... ova-action
Re: Dakar 2023 první zprávy
Mirou, co vim, Martin Soltys si to auto koupil a prestavel u sebe na dilne a s Buggyrou se dohodnul, ze mu pomuzou.
Re: Dakar 2023 první zprávy
Jarousz: jj tak nějak jsem to myslel ... resp. nejsou mi známy detaily, ale že přestavba byla v režii Šoltyse vím díky za upřesnění
Re: Dakar 2023 první zprávy
Zdar borci
konečně jsem se zase přihlásil
nejlepší fanděni dakarských úchyláků je fakt tady FB je pouze dobrý zdroj informací to je tak všechno
zde každý názor dobrý názor
Zde je docela nejasný objasnění toho pastelkového týmu od Míli na FB pro ty co nefacebukují
DAKAR MOBILEM
Mila Dakar Janacek
Vrátíme se ještě do Le Castellet na přejímky. V rámci korektnosti jsem si samozřejmě nechal pro sebe fotky poslední Tatry, kterou bude servisovat tým Buggyra, která s informacemi okolo posádky se start.číslem 503 značně šetřila a zavdala tak spekulacím okolo tohoto vozu.
Posádku bude tvořit jak se již ví Martin Šoltys, navigovat bude "Maňas" Roman Krejci a mechanikem na palubě bude David Hoffmann. Jak je to teda s tím autem? Podle myslím velmi důvěryhodných zdrojů se jedná o původního FatBoye, se kterým ještě před lety závodil Martin Kolomý Racing.
Auto je nyní pronajaté Martinem Šoltysem od Zdeňka Vody, ale z původního auta se opravdu moc nezachovalo. Nicméně pořád se jedná o základ ikdyž notně překopaného FatBoye. Auto před pár lety při testu právě Zdeněk Voda s Petrem Čapkou poměrně značně poškodili, a tím si ho vlastně od Buggyry chtě/nechtě Zdeněk musel odkoupit.
Nyní si jej Martin Šoltys dlouhodobě pronajal, auto dostalo novou kabinu a implantoval do něj automatickou převodovku Allison. Další úpravy zaznamenala nástavba a tlumení. Podle očitých svědků to auto prý "jede a funguje jak urvaný" .
Auto bude startovat pod Buggyrou, která se postará o servis. Otázkou však je, proč stále #503 nefiguruje v oficiální startovce? Proč ani při představení start.čísel nebyla u čísla 503 jména?!
No nechme se překvapit, každopádně to bude na Dakar Rally 2023 nejen velký česko-holandský souboj, ale určitě si vzájemně ani čeští piloti nedarují metr trati. Jak to tipujete vy? Kdo z nich bude na konci v Dammámu nejvýše...?
upřesnění
Mila Dakar Janacek
Ahoj všem, koukám, že se tu rozjela velká diskuze. Na základě mého ranního rozhovoru s Honzou Kalivodou, šéfem komunikace Buggyry, bych chtěl upřesnit pár věcí, které jsem asi uvedl nepřesně, nebo možná na základě mých informací mylně. Což bych samozřejmě nerad. Nemám rád zprávy stylem "jedna paní povídala" a dělat z nich senzace. Takže dle informací přímo od Buggyry se opravdu jedná o nové auto a vývoj, který provádí společně s Martinem Šoltysem a snaží se doladit auto podle nových předpisů FIA, neboť poté co Dakar přešel pod hlavičku FIA a stal se součástí W2RC, musí postupně všechny týmy doladit techniku, tak aby odpovídala reglementu FIA. Zde jde o všechny komponenty, které A.S.O. tolerovalo, ale musí se tuším do roku 2024 postupně odladit. To, že auto vychází koncepčně z T815, např. kvůli váze kabiny, která je lehčí než u Phoenixe, tedy logicky se Buggyra vrátila k vývoji vozu jakým byl FatBoy, a koncepčně jej s Martinem Šoltysem posunuje dál. Automatem, lehčí nástavbou, tlumením atd. Také jsem se dozvěděl, že Phoenixy jsou stále oba Buggyry, nicméně jak jsem psal výše, asi není důležité, komu které auto patří, ale jak se o něj tým stará a jestli dojede na bedně!
Takže Kalivoda od pastelek kalí vodu vesele dál
konečně jsem se zase přihlásil
nejlepší fanděni dakarských úchyláků je fakt tady FB je pouze dobrý zdroj informací to je tak všechno
zde každý názor dobrý názor
Zde je docela nejasný objasnění toho pastelkového týmu od Míli na FB pro ty co nefacebukují
DAKAR MOBILEM
Mila Dakar Janacek
Vrátíme se ještě do Le Castellet na přejímky. V rámci korektnosti jsem si samozřejmě nechal pro sebe fotky poslední Tatry, kterou bude servisovat tým Buggyra, která s informacemi okolo posádky se start.číslem 503 značně šetřila a zavdala tak spekulacím okolo tohoto vozu.
Posádku bude tvořit jak se již ví Martin Šoltys, navigovat bude "Maňas" Roman Krejci a mechanikem na palubě bude David Hoffmann. Jak je to teda s tím autem? Podle myslím velmi důvěryhodných zdrojů se jedná o původního FatBoye, se kterým ještě před lety závodil Martin Kolomý Racing.
Auto je nyní pronajaté Martinem Šoltysem od Zdeňka Vody, ale z původního auta se opravdu moc nezachovalo. Nicméně pořád se jedná o základ ikdyž notně překopaného FatBoye. Auto před pár lety při testu právě Zdeněk Voda s Petrem Čapkou poměrně značně poškodili, a tím si ho vlastně od Buggyry chtě/nechtě Zdeněk musel odkoupit.
Nyní si jej Martin Šoltys dlouhodobě pronajal, auto dostalo novou kabinu a implantoval do něj automatickou převodovku Allison. Další úpravy zaznamenala nástavba a tlumení. Podle očitých svědků to auto prý "jede a funguje jak urvaný" .
Auto bude startovat pod Buggyrou, která se postará o servis. Otázkou však je, proč stále #503 nefiguruje v oficiální startovce? Proč ani při představení start.čísel nebyla u čísla 503 jména?!
No nechme se překvapit, každopádně to bude na Dakar Rally 2023 nejen velký česko-holandský souboj, ale určitě si vzájemně ani čeští piloti nedarují metr trati. Jak to tipujete vy? Kdo z nich bude na konci v Dammámu nejvýše...?
upřesnění
Mila Dakar Janacek
Ahoj všem, koukám, že se tu rozjela velká diskuze. Na základě mého ranního rozhovoru s Honzou Kalivodou, šéfem komunikace Buggyry, bych chtěl upřesnit pár věcí, které jsem asi uvedl nepřesně, nebo možná na základě mých informací mylně. Což bych samozřejmě nerad. Nemám rád zprávy stylem "jedna paní povídala" a dělat z nich senzace. Takže dle informací přímo od Buggyry se opravdu jedná o nové auto a vývoj, který provádí společně s Martinem Šoltysem a snaží se doladit auto podle nových předpisů FIA, neboť poté co Dakar přešel pod hlavičku FIA a stal se součástí W2RC, musí postupně všechny týmy doladit techniku, tak aby odpovídala reglementu FIA. Zde jde o všechny komponenty, které A.S.O. tolerovalo, ale musí se tuším do roku 2024 postupně odladit. To, že auto vychází koncepčně z T815, např. kvůli váze kabiny, která je lehčí než u Phoenixe, tedy logicky se Buggyra vrátila k vývoji vozu jakým byl FatBoy, a koncepčně jej s Martinem Šoltysem posunuje dál. Automatem, lehčí nástavbou, tlumením atd. Také jsem se dozvěděl, že Phoenixy jsou stále oba Buggyry, nicméně jak jsem psal výše, asi není důležité, komu které auto patří, ale jak se o něj tým stará a jestli dojede na bedně!
Takže Kalivoda od pastelek kalí vodu vesele dál