Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Pokud si někdo patentuje a nárokuje si tak duševní ochranu toho, že dá do centrální roury (v patentu je kamkoli... včetně polonáprav) "minimálně jeden" elektromotor (může být třeba jen pomocný ke spalovacímu), ale zároveň nemá ani páru jak to prakticky provést, tak mi to minimálně v naši Tatrovácké zemi připadne jako pěkná drzost.
Chápu, že se jedná o lapač investorů a státních dotací, ale bohužel takoví lidé/firmy zaplevelují reálnou práci.
Chápu, že se jedná o lapač investorů a státních dotací, ale bohužel takoví lidé/firmy zaplevelují reálnou práci.
Re: Dakarská hospoda
Co znamená, že: "první člověk na světě prolomil řízení Tesly..."? Že se naboural do softwaru?
Jinak Lopraisové již vycouvali od HE3DA?
Jinak Lopraisové již vycouvali od HE3DA?
Re: Dakarská hospoda
Ji novy podvozek a kabina. MKR respektive Riwald chce jet se trema kamionama na Dakar 23
Re: Dakarská hospoda
Toto by tedy měla být náhrada za to auto, co se zlomilo vejpůl. Jinak pořád to zkoumám a kabina asi nová nebude - typově. Bude to pořád to samé, pouze to předělali na jinou masku. Za mě to nevypadá zle.
Někde jsem četl, že zkoušeli hlavně nové přední pružiny, aby auto bylo pohodlnější a ladili tlumiče ve spolupráci s člověkem od Reigeru. Pak se mělo zapracovat na chlazení motoru a na bateriích, aby mohly dávat větší výkon. Další test je plánován na září.
Někde jsem četl, že zkoušeli hlavně nové přední pružiny, aby auto bylo pohodlnější a ladili tlumiče ve spolupráci s člověkem od Reigeru. Pak se mělo zapracovat na chlazení motoru a na bateriích, aby mohly dávat větší výkon. Další test je plánován na září.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Dle videa z testování VRT mají v autě stále fofrklacek a manuální převodovku. Jinak s autem řádil Michal Valtr a možná bude na Baja Aragon za volantem právě on.
https://fb.watch/eliHd7t9yq/
https://fb.watch/eliHd7t9yq/
Re: Dakarská hospoda
Startovní listina - Baja Aragon
Posádka J. Valtr, Kaplánek, Miškolci, takže poředpokládám, že Jaroslav starší.
Je celkem vtipný, že tam startujou v podstatě 2 Iveca, když nebudu řešit techniku ale typ, tak jedno, ale každé se jmenuje jinak.
Jinak to bude celkem zajímavý. Je tam 5 kapoťáků Iveco a každý trochu jiný. VAN GRONINGEN s asi nejstarším Ivecem od De Rooye, Fesh Fesh s trochu novějším ale zase s novou posádkou, do toho Van Kasteren s poslední evolucí stejného auta.
De Groot asi už s Arnoštem (tedy poslední evolucí) od Macíků - člověk co má asi jako jedný pilot na světe srovnání obou aut.
A do toho Jarda Valtr naopak s nultou evolucí, ale s mnoha vlastními úpravami - třeba tlumiče Reiger.
A pak Martin Macík s Frantou - autem, co je už jen tréningové a za zenitem.
Z toho se rýsuje celkem zajímavý marketingový oříšek.
Vemte si třeba, že by to třeba Martin s Frantou vyhrál a pojezdil všechny vlastní kapoťáky. To snad ani nemůžou dopustit.
Nebo že Valtr porazí De Groota s vývojově starším autem s manuálem. Při čemž Kasteren si je tam potahá všechny.
A tak dále... no uvidíme.
Posádka J. Valtr, Kaplánek, Miškolci, takže poředpokládám, že Jaroslav starší.
Je celkem vtipný, že tam startujou v podstatě 2 Iveca, když nebudu řešit techniku ale typ, tak jedno, ale každé se jmenuje jinak.
Jinak to bude celkem zajímavý. Je tam 5 kapoťáků Iveco a každý trochu jiný. VAN GRONINGEN s asi nejstarším Ivecem od De Rooye, Fesh Fesh s trochu novějším ale zase s novou posádkou, do toho Van Kasteren s poslední evolucí stejného auta.
De Groot asi už s Arnoštem (tedy poslední evolucí) od Macíků - člověk co má asi jako jedný pilot na světe srovnání obou aut.
A do toho Jarda Valtr naopak s nultou evolucí, ale s mnoha vlastními úpravami - třeba tlumiče Reiger.
A pak Martin Macík s Frantou - autem, co je už jen tréningové a za zenitem.
Z toho se rýsuje celkem zajímavý marketingový oříšek.
Vemte si třeba, že by to třeba Martin s Frantou vyhrál a pojezdil všechny vlastní kapoťáky. To snad ani nemůžou dopustit.
Nebo že Valtr porazí De Groota s vývojově starším autem s manuálem. Při čemž Kasteren si je tam potahá všechny.
A tak dále... no uvidíme.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
De Groot (FIREMEN DAKAR TEAM), kvůli rodinným důvodům někoho z týmu nakonec nestartuje.
Re: Dakarská hospoda
Článek jak si to jedou "užít"
https://www.sport.cz/clanek/moto-rallye ... &utm_term=
https://www.sport.cz/clanek/moto-rallye ... &utm_term=
Re: Dakarská hospoda
Tak super, v první dnešní části první Valtr, což mě osobně velmi těší...
Re: Dakarská hospoda
https://www.facebook.com/ValtrTeam/vide ... 296603947/
Zajímavé je, že Macík ztratil výměnou (řemene?) tolik, že by jinak zajel svůj loňský čas A to i Nasser Al Attiyah to letos zajel o cca 9 minut pomaleji.
Zajímavé je, že Macík ztratil výměnou (řemene?) tolik, že by jinak zajel svůj loňský čas A to i Nasser Al Attiyah to letos zajel o cca 9 minut pomaleji.
Re: Dakarská hospoda
Tak po 2 etapách vypadá Baja Aragon 2022 následovně:
1. Valtr
2. Echeverria +00:24:21
3. Macík +01:02:13
...
Kasteren s Groningenem mimo hru, jejich ztráta je už obrovská.
1. Valtr
2. Echeverria +00:24:21
3. Macík +01:02:13
...
Kasteren s Groningenem mimo hru, jejich ztráta je už obrovská.
Re: Dakarská hospoda
Čím to je že Franta je tak rýchle auto keď koncepčne a vývojom je fakt starý proti zbytku
Re: Dakarská hospoda
Noo Jak říkával klasik. To je otázka jak žiletka. Odpověď na ní je překvapivě snadná.
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů