Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek, mc.cvok
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: v3s M6
Mara 1113 - dôjdeš do západných Čiech a ani sa neozveš, škoda, mohli sme po grilovať, popit a mudro pohovorit statok veľký, stat by bolo kde. Tak 85kw je paráda, proti tomu zdechlemu 6hrnku je to top super
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: v3s M6
)))...... třeba příští rok,jezdíme tím směrem poslední roky skoro pravidelně .... aji bych se podíval na živo na ten tvůj vozový park ... no jsem hodně zvědavej jak to pojede,někdo mě od toho 85kw zrazuje,někdo je spokojenej hodně,uvidíme...v podstatě už jsem to začal pomalu chystat,je to projekt na příští rok ... což je v podstatě za pár dní:-))))))))..........
Re: v3s M6
Motor ten je dobry stim sem spokojený když je kopec a naložené tak se trošku zvýší teplota ale jinak to je asi u všech aut. Pomocník k nezaplacení.jen škoda že ho využíváme tak málo. Jak budu něco dělat tak udělám video. Zítra přijede do práce budova s v3s.tak udělám foto.
Re: v3s M6
][img]https://i.postimg.cc/D4qB9Nmy/P1010007.jpg[/img][/u
][img]https://i.postimg.cc/R3NGShqY/P1010008.jpg[/img][/url]
][img]https://i.postimg.cc/kDxsXkX7/P1010009.jpg[/img][/url]
...a je zpátky ))... chodí jak nová,doufám že to zas pár let bude o.k. ...
][img]https://i.postimg.cc/R3NGShqY/P1010008.jpg[/img][/url]
][img]https://i.postimg.cc/kDxsXkX7/P1010009.jpg[/img][/url]
...a je zpátky ))... chodí jak nová,doufám že to zas pár let bude o.k. ...
Re: v3s M6
Moc pěkný ,i vypadá jako nova
Re: v3s M6
[url=https://postimg.cc/VdfNjZ00][img]https://i.postimg.cc/VdfNjZ00/P1010017.jpg[/img][/url]
[url=https://postimg.cc/MncqDC6H][img]https://i.postimg.cc/MncqDC6H/P1010019.jpg[/img][/url]
... a je tam .... novej,E2,85kw .... nekouří,chytá na první otočku .... ještě se vylazuje .... ) ... najeto prvních 26 km
[url=https://postimg.cc/MncqDC6H][img]https://i.postimg.cc/MncqDC6H/P1010019.jpg[/img][/url]
... a je tam .... novej,E2,85kw .... nekouří,chytá na první otočku .... ještě se vylazuje .... ) ... najeto prvních 26 km
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: v3s M6
Pekne, piekne, akurát expanzku si mal dať z A80, a dat ju aj s filtrom a kobrou z boku za kabínu.... Kukám ze tam máš aj nádobu na servo, môžeš vyfotit ako to tam máš na náprave napasovane?
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: v3s M6
o.k.,díky - kobra je zezadu kabiny,filtr vzduchu je pod prostřední sedačkou a expanzka tam asi ničemu nevadí ,nechal jsem ji na původním místě,je aspon schovaná pod haubnou ... nebo je v nich nějaký rozdíl ? .... vyfotím cokoliv,upřesni co mám jak napasované na nápravě - to servo ? ...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: v3s M6
Filter použi z A75-A80, za kabínou aby bol, k tomu bočnú kobru, s rebrovanim, oboji ma lepší prietok vzduchu a samozrejme ho nasaje do motoru viac. Expanzka Áčkova je väčšia, opäť ju daj za kabínu, lepšie sa chladí a nemusíš nikam lozit pri oprave, všetko máš mimo motorový priestor, k tomu termostat prevrtaj 2mm vrtákom, bude to lepšie chladiť a nebude to zbytočne tlakovat tie 85kw motory sú na teplotu docela náchylné... Na rizeni máš monoblok ako to mam u avie 4x4, alebo ako to tam máš?
Mňa čaká ďalši projekt, 4x4, motor 407.03 - 65kw, ten dostane potrebné vitamíny, inú spojku + 6q + redukcie + sestup... = mega pomalá spiatočka + jednička a rýchla 6q = 90km úplne na pohodou, akurát iné kardany dat + stabilizátory upraviť + zdvojené Karosa tlmiče...
Celé auto rozkopnut na holý rám a na novo zložiť
Mňa čaká ďalši projekt, 4x4, motor 407.03 - 65kw, ten dostane potrebné vitamíny, inú spojku + 6q + redukcie + sestup... = mega pomalá spiatočka + jednička a rýchla 6q = 90km úplne na pohodou, akurát iné kardany dat + stabilizátory upraviť + zdvojené Karosa tlmiče...
Celé auto rozkopnut na holý rám a na novo zložiť
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: v3s M6
.peter.. : ... jj - to je asi dobrá připomínka s tím filtrem a kobrou,kvůli průtoku vzduchu,máš pravdu,podívám se hnedka po tom - ten filtr za kabinu nenarvu ani náhodou ,mezera mezi kabinou a skříní je moc ůzká,polohově to tomu filtru je jedno,kde je ne? u mě je v příklopové bedně,co je jako prostřední sedačka ..... to servo ( jasně, bylo i v Avii 4x4) je vyfocený v tomhle vláknu tuším na straně 4 , nejsou tam žádné velké ůpravy - servo je v takovým masivním rámu na šasi a jen nahrazuje původní převodku řízení (+samozrejmě prívod oleje), jinak táhla a páky převodu řízení k nápravě jsou beze změny původní V3S ... dneska to nafotím ještě... provrtat termostat - kde ? jakoby na tom dělícím středovým plechu někde? .. zajímavý,už mi to kdysi taky někdo říkal,v létě můžu vyzkoušet .. ta teplota u starýho motoru byla v létě šílená,jeden z hlavních důvodů změny,v kopci na šumavě přes 115,pokračoval jsem pak raději lesními cestami,pomalu..ale k cíli to dojelo ))))) .......... škoda,že bydlíš tak daleko,mám tam ještě hodně ůprav dodělávat,ovládání plynu dodělat aby šel štelovat pěkně,chystal jsem se to dělat dneska,ale na Gamě se nějak zasekli se šroubením co k tomu potřebuju .. zatím to moc nechce jet,chce to seštelovat,mám pak ještě pár věcí na probrání,příště zas )..... děláš auta na zakázku? tvůj další projekt vypadá zajímavě ...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: v3s M6
Pokial nieje miesto na filter , daj ho na kabinu a na filter daj klobucik zo 148 ako predcistic, alebo použi filter z 815 a daj ho na skriňu nad kabinu. Priemer hadice a filtru je stejny ako na tom tvojom. Zvýšiš brodivosť a prísun vzduchu. Termostat vrtni na tom plechu , presne ako pises . Na to rizeni sa daval buď monoblok, alebo prevodka s piestom. Za mna ,monoblok lepší
To bude projekt pre mna, podarilo sa my zohnať 2x 6q zf aj s fremou, tak jedna pôjde do obytnak a jedna na 4x4 , obe auta sú pre mna Akutslne staviam na zákazku 31turbinu s kontikom, zľahka poladenu a potunenu, ale je to na K podvozku , takze tiež riešim miesto a hlavne váhu , takze taká odtučňovacia kura ešte k tomu.
Odkiaľ si?
To bude projekt pre mna, podarilo sa my zohnať 2x 6q zf aj s fremou, tak jedna pôjde do obytnak a jedna na 4x4 , obe auta sú pre mna Akutslne staviam na zákazku 31turbinu s kontikom, zľahka poladenu a potunenu, ale je to na K podvozku , takze tiež riešim miesto a hlavne váhu , takze taká odtučňovacia kura ešte k tomu.
Odkiaľ si?
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: v3s M6
..ok,ok,s tím vzduchem se na to mrknu ..... monoblok je taky o.k.,točíš zlehka,ale už byl taky na repase,už je to X let,od té doby bezproblému - ted mám jinej problém,motor nechtěl o víkendu naskočit,chtěl jsem jen přeparkovat - a nic..ani obláček,točí předpisově...tipuju zavzdušnění nebo elektrika,neměl jsem čas to zjištovat,o víkendu mám aspon co dělat ....... a jakej obytnák to bude? a motor? .... .............. jinak Brno ..
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: v3s M6
Pokiaľ v tom máš E2 85kw, ma to rotačné čerpadlo, ktoré ti umrelo, spadla nafta a čerpadlo ju nenatiahne. Čerpadlo von a nechať pretesnit alebo vymeniť za iné.
Obytnak bude a31t, pôvodne pojazdná dielňa, motor 65kw potuneny na cca 100kw, prevodovka 6q Zf s prídavnými pulkami, predné brzdy kotucovky z dafu LF, zadok bubny, taktiež z dafu, zároveň zmena pneu, ale nechám prevarit disky na pneu 6,50-20, k tomu zdvihnem prednú nápravu zhruba o 15cm, zadok dostane 4x vzduchové vankúše s reguláciou ako ma avia 4x4, rám dostane 2 priečky naviac a max bude 120km v hodine a bude to mať pomalú jedničku a spiatočku, vzduchový filter bude za spojlerom na kabíne, expanzka za kabínou, nádobka na posilovac za kabínou, lízatko pod kabínou aby to lepšie a viac smerovalo vzduch na chladič, chladič bude na zákazku väčší a širší a k tomu špeciálna spojka s lamelou a ložiskom, aby to vše vydržalo, samozrejme bude treba prerobiť Kardan a jeho uchyt na ráme... Bude toho viac ale až to bude hotové, tak to bude pochodat so spotrebou 8L/100km
Obytnak bude a31t, pôvodne pojazdná dielňa, motor 65kw potuneny na cca 100kw, prevodovka 6q Zf s prídavnými pulkami, predné brzdy kotucovky z dafu LF, zadok bubny, taktiež z dafu, zároveň zmena pneu, ale nechám prevarit disky na pneu 6,50-20, k tomu zdvihnem prednú nápravu zhruba o 15cm, zadok dostane 4x vzduchové vankúše s reguláciou ako ma avia 4x4, rám dostane 2 priečky naviac a max bude 120km v hodine a bude to mať pomalú jedničku a spiatočku, vzduchový filter bude za spojlerom na kabíne, expanzka za kabínou, nádobka na posilovac za kabínou, lízatko pod kabínou aby to lepšie a viac smerovalo vzduch na chladič, chladič bude na zákazku väčší a širší a k tomu špeciálna spojka s lamelou a ložiskom, aby to vše vydržalo, samozrejme bude treba prerobiť Kardan a jeho uchyt na ráme... Bude toho viac ale až to bude hotové, tak to bude pochodat so spotrebou 8L/100km
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: v3s M6
- )))) - nestraš s tím čerpadlem,kupoval jsem ho jako funkční a při stavbě motoru bylo u čerpadláře na komplet generálku ... má najeto 27km,startovalo na brnk:-) .... v pátek si jedu pro šroubení k štelování pedálu plynu,tak se v tom o víkendu pohrabu,dám pak vědět .... ten obytnák zní zajímavě,nahod pak někam fotky,málokdo dneska staví obytku z Avie ...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host