Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Krafárna - OTčka,pokec
Ty jo, tak to mě překvapuješ, to ostatní znám, ale že by na Tožici byla nástrojárna, o tom slyším prvně. V Tomicích má nástrojárnu můj spolužák Libor Štěpánek
BES - běs
Re: Krafárna - OTčka,pokec
.
Naposledy upravil(a) 153 dne pon črc 25, 2022 3:09 pm, celkem upraveno 1 x.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Krafárna - OTčka,pokec
Tak to opravdu netuším, z Tožice jsou všechny cesty nové, krom té, co vede z I/3, ale nevím o žádné, která by končila. Můžeš to označit na mapě?
BES - běs
Re: Krafárna - OTčka,pokec
.
Naposledy upravil(a) 153 dne pon črc 25, 2022 3:09 pm, celkem upraveno 1 x.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Krafárna - OTčka,pokec
.
Naposledy upravil(a) 153 dne pon črc 25, 2022 3:10 pm, celkem upraveno 1 x.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Krafárna - OTčka,pokec
No, nevím
Já mám nástrojárnu přímo ve vsi, tak nehledám jinou. A v té nástrojárně zase ocení můj osciloskop, takže spolupráce jistá.
Já mám nástrojárnu přímo ve vsi, tak nehledám jinou. A v té nástrojárně zase ocení můj osciloskop, takže spolupráce jistá.
BES - běs
Re: Krafárna - OTčka,pokec
.
Naposledy upravil(a) 153 dne pon črc 25, 2022 3:10 pm, celkem upraveno 1 x.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Krafárna - OTčka,pokec
Čekám až to dorazí a mám tady jednu zlobivou 807 2.2 HDi, tak se Hantek ukáže.
BES - běs
Re: Krafárna - OTčka,pokec
153: U Tater 148 to bylo v zimě vůbec žůžo,sice už měly dvouokruhové brzdy,ale bez zátěžáku,takže poprazdnu na mokrým sněhu,ledu jedině opřít o obrubník aby to neuhýbalo,nebo jen ťuknout po pedálu a čekat co bude...jak říkáš,taky nejsem příznivce převodových brzd,i když mají své výhody,kromě jednoduchosti vzduchového systému byla údajně jejich velká výhoda v extrémních mrazech,kdy nepřimrzalo brzdové obložení k bubnům u odstavených aut,dokonce ještě prý některé Tatry 815 určené do arktických podmínek,měly tyto parkovací brzdy... Zajímavostí jsou Tatry 815 Euro 2, určitá část produkce tohoto typu má originál od výrobce namontovanou páku parkovací brzdy bez vazby na přívěs,údajně kvůli lesovozům,možná o tom bude někdo vědět víc...máme 2.sklopky a 1.valník v tomto provedení, je na to oficiálně udělená výjimka kvůli stk apod...U většiny Tater 815 je namontovaný brzdič přívěsu,který se aktivuje tlakovým ventilkem v červené(plnící) hlavici. Pokud se delší dobu vlek netahá tak brzdič přívěsu ,,zatuhne,, a někdy přestane fungovat úplně,nebo někdy jen právě ta vazba na ruční brzdu do přívěsu. Většina šoférů vůbec netuší,že spousta aut má u páky parkovací brzdy ještě čtvrtou polohu,kdy se páka shora zatlačí a jde pak posunout úplně dozadu(ještě dál než je parkovací poloha) a tím se odbrzdí jen přívěs,aby se mohl řidič přesvědčit,že brzdy auta udrží i vlek hlavně pokud vlek nemá pružinové válce a pří poklesu tlaku se samovolně odbrzdí(tato funkce jde taky dobře využít při zapřahání/odpřahání pro zaskočení čepu)
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Krafárna - OTčka,pokec
.
Naposledy upravil(a) 153 dne pon črc 25, 2022 3:11 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Krafárna - OTčka,pokec
asymetrické auto...to bys koukal kolik řidičů,,tatrováků,,o tomhle vůbec neví a přitom s tím jezdí třeba přes 20 let... jo ten jednohadicový systém znám z maringotek a starých vojenských vleků,aji pár aut s třema koncovkama jsem viděl,akorát mi to pořád není úplně jasný jak to s tím úbytkem tlaku přesně funguje,na všech autech co jsem měl pokud zapojím červenou-plnící hadici,tak ze žluté koncovky na autě při zabrzděné provozní nebo parkovací brzdě valí vzduch ven(pokud je tam origo žlutá koncovka bez zavíracího ventilku)což je v pořádku,protože vlastně ovladá brzdy dvouhadicového vleku,ale pokud připojím jednohadicový,tak při brzdění budu za chvíli bez vzduchu...jedině bych tam musel mít kohoutek na uzavření,koncovku s uzavíracím ventilkem,případně použit zablendovanou hlavici z vleku...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Krafárna - OTčka,pokec
Všechny Tatry 815 4x4 a 6x6 do Euro4. 8mikoly a všechny Euro5,6 už mají brzdič vleku aktivovaný stále,červená hlavice má jen jeden přívod a obě hlavice mají uzavírací ventilky.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv led 03, 2019 4:05 pm
Re: Krafárna - OTčka,pokec
.
Naposledy upravil(a) Majster alex dne stř pro 29, 2021 9:04 pm, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 8 hostů